[Freakactie 2024] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet - Haulerwijk - Joure

Heb dat zelf ook gehad vorig jaar 1.2 freestyle madness kwam telaat toen 1.2 firestarter was er ook niet meer toen zoon rubroblokje meegekregen uiteindelijk omdat ik al jaren klant bent en outlet het niet makkelijk had toch meegenomen als alternatief toch elkaar tegemoet gekomen.hoe outlet het vorig jaar ook voorelkaar geboxt heeft petje af.

We mogen zeker nog goedkopere producten en betere acties verwachten... waarom?

Omdat outlet zowat leeg verkocht was... ik heb met interesse de discussie over bijv de crackle king gevolgd...hier waren er na de verkoopdagen letterlijk nog 3 van over.
De restanten zijn allemaal keurig op de site gezet voor scherpe prijzen. Maar als van een gewild artikel er nog 3 van zijn... moeten ze dan perse voor een bodemprijs op internet komen te staan?

Er zijn 300 crackle kings besteld voor 2024. 99% zeker dat ze die krijgen. Outlet kennende komen ze dan voor ons freaks een weekje voor - pak hem beet - €70 te koop. Maar als het containerschip zinkt... en outlet heeft er 100 verkocht en kan niet leveren...Dan staat hier weer alles vol negativiteit. Vwoutlet koopt ieder jaar wel partijen van mooie producten. En wanneer die fysiek daadwerkelijk beschikbaar zijn dan delen wij allemaal
mee in de winst. Heb vertrouwen!

3 crackle kings over ? Das vreemd. Ik en een maat van mij zouden onze mysterie deal crackle king die wij ruimschoots van tevoren besteld hadden afhalen in Pijnacker maar er was een groot gedeelte nat/vochtig. Toch apart dat er dan wel 3 over blijven en wij onze crackle king niet meekregen.

3 crackle kings over ? Das vreemd. Ik en een maat van mij zouden onze mysterie deal crackle king die wij ruimschoots van tevoren besteld hadden afhalen in Pijnacker maar er was een groot gedeelte nat/vochtig. Toch apart dat er dan wel 3 over blijven en wij onze crackle king niet meekregen.

Misschien heeft dat iets te maken met meerdere winkels.

Hopelijk volgende maand een mystery deal hahah (puur omdat ik vorig jaar zag dat Red Alert voor rond de 65 euro eruit ging in de mystery deal)

Misschien zijn ze inmiddels droog? Voorraad verschil? Order geannuleerd?

Even een openbare vraag aan outlet betreffende crackle king;

Ik heb er gelukkig 1 kunnen bestellen, mag ik er vanuit gaan dat er dan een 2023 batch geleverd gaat worden? (waar ik vanuit ging)

Ook ik heb dit jaar voor het eerst besteld in Haulerwijk, zoals al vaker aangegeven in de reacties hebben ze een mooi groot assortiment met nette prijzen. Ook fijn dat je het hele jaar door kan bestellen en zo de collectie lekker kan blijven uitbreiden:handsup:

1x Wolfdog
1x Blinking Fermata
1x Big rhino
1x Ocean of lights
3x Monster ride

Assortiment zit er goed uit en inderdaad mooie prijzen! Ben benieuwd wanneer de andere afhaalmomenten beschikbaar komen

Eerste keer hier besteld, zitten leuke producten/acties tussen zeg!

Tot de 28ste 's nachts in Joure:thumbup:

De mailtje worden altijd precies om 8:00 in de ochtend verstuurd, als er een nieuwe week/maand actie is op vrijdag. Dus als je om 8:02 geen mail hebt, komt hij er ook niet.

Die Dutch Protocol en Shots of Anarchy, zijn dat oude batches of nieuwe import/productie onder Lesli? In dat laatste geval iemand bekend met huidige kwaliteit?

Beste vuurwerkliefhebbers en freaks!

Het was even stil van onze kant maar zowel wij als jullie hebben niet stil gezeten! We zijn ondertussen bijna 2 weken open en hebben alweer prachtige orders gezien met erg dikke producten.

Om gelijk maar met de deur in huis te vallen zullen wij vanaf aankomende vrijdag 16 februari weer starten met knallende weekacties!
Deze zullen vanaf 15:00 uur te bestellen zijn. Wil jij nou vrijdags in de ochtend al op de hoogte zijn van de nieuwe acties? meld je dan snel aan voor de nieuwsbrief!

Daarnaast is de nieuwe importeur Hello Fireworks ons niet ontgaan. We zijn momenteel druk met ons team aan het kijken wat de mogelijkheden zijn. Zodra wij hier meer informatie over hebben zullen wij dit met jullie delen!

Met knallende groet,
Team Vuurwerk en Pyro Outlet.

Het was even stil van onze kant maar zowel wij als jullie hebben niet stil gezeten! We zijn ondertussen bijna 2 weken open en hebben alweer prachtige orders gezien met erg dikke producten.

Om gelijk maar met de deur in huis te vallen zullen wij vanaf aankomende vrijdag 16 februari weer starten met knallende weekacties!
Deze zullen vanaf 15:00 uur te bestellen zijn. Wil jij nou vrijdags in de ochtend al op de hoogte zijn van de nieuwe acties? meld je dan snel aan voor de nieuwsbrief!

Daarnaast is de nieuwe importeur Hello Fireworks ons niet ontgaan. We zijn momenteel druk met ons team aan het kijken wat de mogelijkheden zijn. Zodra wij hier meer informatie over hebben zullen wij dit met jullie delen!

Met knallende groet,
Team Vuurwerk en Pyro Outlet.

Oh jeej daar gaat me ruggengraat

Back
Bovenaan