[Freakactie 2024] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet - Haulerwijk - Joure

Door een klein foutje bij ons in het systeem is de website vannacht om 00:00 opengegaan. Dit hebben wij weer uitgezet en voor nu zijn de prijzen weer verborgen om het toch een klein beetje spannend te houden.

Vanavond om 20:00 zal de website weer online gaan en kunnen jullie weer gebruik maken van de knallende acties in Haulerwijk en Joure.

Voor nu een fijn weekend en tot de verkoopdagen
(succes met shoppen :p )

Door een klein foutje bij ons in het systeem is de website vannacht om 00:00 opengegaan. Dit hebben wij weer uitgezet en voor nu zijn de prijzen weer verborgen om het toch een klein beetje spannend te houden.

Vanavond om 20:00 zal de website weer online gaan en kunnen jullie weer gebruik maken van de knallende acties in Haulerwijk en Joure.

Vraagje, kan een nachtvenster later in het jaar omgezet worden naar een ander tijdsvenster?

Ik neem aan dat de vannacht gedane en via mail bevestigde bestellingen wel gewoon blijven staan, toch?

Ik kon om 15:00 bij joure bestellen:bonk: helaas geen mail ontvangen anders had ik om 20:00 klaar gezeten

Hmmm, ik kan het ook nog niet echt vinden. Misschien toch nog maar even wachten. Iedereen verder gefeliciteerd met de eerste bestelling! :biertje:

2024-02-02 20_20_51-E-mail - Hayder Al Shaboot - Outlook.png

Eerste bestelling is een feit en voor mij voor het eerst zo vroeg in het jaar vuurwerk besteld! haha zeer blij mee, want hiermee heb ik al wat geld bespaard door deze mooie acties!

Ik had nog wat meer kleine potjes willen bestellen, maar ja anders krijg ik ruzie thuis haha. Tot wanneer blijven de producten erop staan met deze prijzen?

Back
Bovenaan