[Freakactie 2024] Vuurwerk Bruchem - nabij Zaltbommel en Den Bosch

Wat een actie, volgens mij zijn jullie er ook een beetje beduusd van hoe snel alles ging. Leuk dat jullie dit op touw hebben gezet! En kijk wat door die wat teleurgestelde berichten met soms een negatieve tint heen, bedenk dat jullie vanavond heel veel mensen blij hebben gemaakt!

Helaas zelf geen gebruik van kunnen maken, maar dat scheelt nu ook weer wat extra kilometers. Elk nadeel heeft z’n voordeel zullen we maar zeggen:wink:

Bedankt voor jullie overweldigende reacties, bestellingen en enthousiasme!!

Jullie hebben onze restvoorraad in ongeveer 10 minuten voor 75 procent leeggekocht. Enkele producten zijn misschien teveel van de voorraad afgeschreven en komen later vanavond weer beschikbaar op de webshop (rond 21:00 uur).

Alle priveberichten zal ik uiteraard ook nog beantwoorden, geef mij even de tijd om alles door te nemen. Ik moet vanavond ook mijn 4 maanden oude dochtertje op bed leggen, dus ik hoop op jullie begrip als het iets later wordt.

Dansplaat is checking out, tot straks!

Ga morgen direct naar de kvk om een vuurwerk afkickkliniek te beginnen.. Zal een mooi eerste boekjaar hebben denk ik:droolthum

De koopdrang lijkt ieder jaar wel meer te worden bij iedereen. Gekte lijkt steeds meer te worden, prachtig om te zien.

Bedankt voor jullie overweldigende reacties, bestellingen en enthousiasme!!

Jullie hebben onze restvoorraad in ongeveer 10 minuten voor 75 procent leeggekocht. Enkele producten zijn misschien teveel van de voorraad afgeschreven en komen later vanavond weer beschikbaar op de webshop (rond 21:00 uur).

Alle priveberichten zal ik uiteraard ook nog beantwoorden, geef mij even de tijd om alles door te nemen. Ik moet vanavond ook mijn 4 maanden oude dochtertje op bed leggen, dus ik hoop op jullie begrip als het iets later wordt.

Dansplaat is checking out, tot straks!

Even terugkomend op dit bericht:

Het gaat mij vanavond niet meer lukken om de voorraad weer bij te werken en wat restanten terug in de shop te zetten. Dat zal morgen worden. Onze dochter heeft last van het ik-wil-niet-slapen-want-mijn-papa-is-zo-druk syndroom.

Wel goed om te weten:
Er zullen nog enkele crashboxen, transbombers en potten terugkomen in de voorraad.

Momenteel zijn er nog wat pareltjes te vinden op de shop trouwens:
crash box, wildfire dragon en wat losse dikke cakes van BonFireworks..

Dus... https://www.vuurwerkbruchem.com

En morgen heb ik een vrijbriefje gekregen van mijn vrouw om even de site bij te werken en jullie berichten te beantwoorden via PB :biertje:

Heerlijk als je late dienst hebt, hoef mijn ruggengraat niet te testen en het scheelt mij weer geld :confused:

Bedankt en tot de 28e! 1x Immortal gold, 2x TB en nog 2x de great strobe meegenomen. Dikke 30 mm cake, zie dat ie nog te bestellen is.

Even terugkomend op dit bericht:

Het gaat mij vanavond niet meer lukken om de voorraad weer bij te werken en wat restanten terug in de shop te zetten. Dat zal morgen worden. Onze dochter heeft last van het ik-wil-niet-slapen-want-mijn-papa-is-zo-druk syndroom.

Heb eerder mijn teleurstelling geuit. Maar ik heb er alle begrip voor dat er belangrijker dingen in het leven zijn dan vuurwerkjes. Succes met je dochter :biertje:

@Dansplaat... in mijn bevestigingsmail staat als afhaaldatum 28 december 2023, foutje in het systeem neem ik aan, misschien ff nakijken...;-)

Je mag ook dan komen hoor.. vind het wel knap als 't je lukt!
maar als het toch niet lukt, ben je in 2024 van harte welkom!

Zonder dollen: inmiddels aangepast, dankjewel!

Haha heerlijk die enorme gekte met bestellen, de koorts is nog goed aanwezig en de ruggengraten nog steeds niet terug op niveau van medisch gezond zo te merken :bonk:

Alle lof voor de acties. Goede prijzen en fijn dat er een freakactie wordt opgesteld.
Masr ik vind het toch vreemd dat er geen resctie komt op de vele teleurgestelde leden die om
19:00 zaten te wachten om te zien dat het meeste al uitverkocht is.

Voor het eerst in mijn leven ga ik de Transbomber halen, evenals de Crash Box. En die Bonfire 30mm cakes kunnen niet blijven liggen voor dat geld. Dragon Fire was er helaas niet meer, maar die heb ik gelukkig al eens in het TNT Pyro jasje geschoten.

Helaas om 7 uur de willow in winkelmand, tijdens afrekenen stond die ineens op -1 en bleek die uitverkocht. Kunnen we nog andere bonfire producten verwachten, zoals Silver Ice. Of katan compounds, zoals de fanstyles?

Je mag ook dan komen hoor.. vind het wel knap als 't je lukt!
maar als het toch niet lukt, ben je in 2024 van harte welkom!

Zonder dollen: inmiddels aangepast, dankjewel!
Voor het eerst in mijn leven ga ik de Transbomber halen, evenals de Crash Box. En die Bonfire 30mm cakes kunnen niet blijven liggen voor dat geld. Dragon Fire was er helaas niet meer, maar die heb ik gelukkig al eens in het TNT Pyro jasje geschoten.

Jij voor het eerst een transbomber en crash box??? De wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Back
Bovenaan