[Freakactie 2024] Huisman Vuurwerk

RVW 4460 Event Color Hypnose Elite Brand Rubro Vuurwerk.jpg

HOT NEWS!!
De nieuwe dikke bak Event Color Hypnose van Rubro staat nu ook bij ons online!

En deze is nu nog te bestellen met de extra Freakactie voor Compounds, Cakeboxen en Assortimenten met de actie-code CBK2024HV waardoor je direct 12,5% extra korting op de Aanbiedingsprijs krijgt.

Je vindt 'm hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/rubro-fireworks/event-color-hypnose

Laatst bewerkt:
Bohh dat heeft het Huisman Vuurwerk Team weer mooi en snel gefixt. Geen seconde getwijfeld en deze pracht bak gelijk besteld..dat wordt genieten de 31e

Ik ben heeeeeel jaloers op jullie geluksvogels haha, wat een prachtprijs voor een prachtbox! Voor mij helaas te ver weg en nog geen dealer in de buurt gespot die hem aanbiedt...

Hier ook de event color hypnose in de pocket! Koop normaliter eigenlijk geen producten zonder demo- of straatfilm, maar werd door het enthousiasme van de medefreaks meegenomen. Was alweer de laatste op dat moment!

Ben nou eerlijk als je de video bekijkt..deze box verkoopt zichzelf. Redelijke prijs, mooie tijdsduur, fraai uitgewerkte effecten, super mooie kleuren..meer kan een vuurwerk liefhebber zich toch niet wensen
Het feit dat je voor 200€ bijna 4k kruit krijgt was voor mij al genoeg( helemaal in deze tijden). En met de kwaliteiten van rubro geloof ik wel dat dit een prachtbox word. Vandaar ook 3 besteld, welis waar 1 voor mezelf de andere 2 voor vrienden. Maar die waren net als mij snel overtuigd om hem te halen.

Erwin nu er meer filmpjes van de nieuwe Magnum / Broekhoff producten online komen overwegen jullie de Cubic Thunder aan te gaan bieden?
Langzaam maar zeker wordt meer duidelijk en krijgen we een wat completer overzicht. We gaan de boel binnenkort op een rijtje zetten en een aantal keuzes maken.

Het wordt zowieso na het weekend voordat ik antwoord heb op jouw vraag. Maar ik kom er absoluut op terug!

Riakeo-week 2024.jpg
Tijdelijke extra actie
Onze Nieuwsbrief-abonnees wisten het al: sinds gisteren staan al onze Riakeo-artikelen ook online! Stuk voor stuk dikke units met typische Riakeo-effecten. Onlangs heeft de Importeur de in- en verkoopprijzen van deze artikelen behoorlijk verhoogd. En helaas, de Riakeo-artikelen doen niet mee aan de Freakactie. MAAR....

Kortings-actie: RIAKEO-WEEK!!
In samenwerking met de Importeur kunnen we jullie alle Riakeo-artikelen tijdens onze RIAKEO-WEEK een week lang aanbieden met een extra korting van 15% bovenop de Aanbiedingsprijs!

Hoe werkt het?
Ons bestelsysteem kent helaas zijn beperkingen. Als je wil profiteren van de RIAKEO-WEEK dan moet je er ook wat extra's voor doen. Het is namelijk echt een extra actie met een eigen kortingscode. Lees daarom onderstaande even goed door:

- Ga naar www.huismanvuurwerk.nl/riakeo-fireworks
- Op deze pagina staan alle Riakeo-artikelen
- Log vervolgens eerst in of maak een Account aan
- Stop de gewenste Riakeo-artikelen in de Winkelwagen
- Klik op Afrekenen en kies een gewenste Afhaaldag en -tijd
- Heb je al een bestelling geplaatst dan kiest het systeem automatisch jouw eerder gekozen afhaaldag en -tijd (log wel eerst in!)
- Klik nogmaals op Afrekenen
- Vul bij Gebruik kortingscode deze code in: RIA2024HV
- Per bestelling kan maar 1 kortingscode worden gebruikt
- Het systeem berekent automatisch de extra korting van 15%
- Deze speciale extra korting geldt alleen voor de Riakeo-artikelen
- Reken af

Looptijd
Zoals de actienaam RIAKEO-WEEK al doet vermoeden, kun je een week lang van deze extra korting profiteren. Die week is gisteren begonnen en duurt t/m volgende week vrijdag 4 oktober.

Advies

Bestel met deze code alleen Riakeo-artikelen. Wil je ook artikelen van andere merken met extra korting bestellen? Plaats daarvoor dan aparte bestellingen met gebruik van onze Freakactie-codes zodat je op die artikelen ook een stukje extra korting krijgt!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan