[Freakactie 2024] huboxlvuurwerk emmer-compascuum

welke artikelen mogen we dit jaar niet missen?
welke artikelen moeten in onze freakactie?
leveranciers : vuurwerkmania , weco(evolution) , wolff en lesli

welke artikelen moeten we direct wegstrepen?
wij vervullen graag jullie wensen

let us know

Lesli en gbv weco hoeven als het aan mij ligt niet helemaal weg want daar komen nog best mooie dingen vandaan...... Als er een kooi om zit. Ik heb gemerkt dat ze er echt een zooitje van maken met die <5% burst bij een substantieel deel van hun assortiment, dus ik zou wel zorgvuldig omgaan met artikelen kiezen bij die 2 merken. Over pruttelbakken (veel schoten met 16mm of 20mm plopjes) ga ik niks zeggen want ja iedereen hier vindt die dingen waardeloos maar ik kan het begrijpen dat die goed worden verkocht. Ik zou kwa leveranciers echt naar broekhoff/magnum kijken, want ik vind dat die op dit moment de beste blokken voor het geld aanbieden. Ik weet niet echt hoeveel moeite het daadwerkelijk kost om verkoper te worden van een voor jullie nieuwe leverancier, dus het is alleen een suggestie

Nee joh, dit slaat helemaal nergens op. Evolution en Pangu zijn gewoon prima lijnen met een grote markt. Dat een aantal boxen het afgelopen jaar wat minder uit de verf kwamen wil natuurlijk niet zeggen dat je direct het hele aanbod definitief moet schrappen.

Evo en pangu hebben hun ziel verkocht aan een grote partij net als vuurwerktotaal. Allen waren populair door de geleverde top kwaliteit maar door de koers van de overgenomen partijen gaat dit simpelweg niet meer komen. Deze merken hadden een grote afzet maar nu niet meer. Uiteraard zal er altijd een topper tussen blijven zitten maar dat is geen reden om dan bij een importeur te blijven... magnum/broekhoff, wolff/chinared, rubro/mania en de eigen import lijnen van de grotere winkelsamenwerkingen zijn gewoon in het geheel beter en onderscheiden genoeg voor een winkel in mijn ogen.

Daarbij gezien de lokatie zou ik sowieso geen weco/gbv of lesi en aanverwanten verkopen omdat 5 min naar het oosten dezelfde artikelen in DE voor veel minder worden verkocht..en dat geldt sinds afgelopen jaar ook voor de lijnen van bijv evo en st8ment.

Evo en pangu hebben hun ziel verkocht aan een grote partij net als vuurwerktotaal. Allen waren populair door de geleverde top kwaliteit maar door de koers van de overgenomen partijen gaat dit simpelweg niet meer komen. Deze merken hadden een grote afzet maar nu niet meer. Uiteraard zal er altijd een topper tussen blijven zitten maar dat is geen reden om dan bij een importeur te blijven... magnum/broekhoff, wolff/chinared, rubro/mania en de eigen import lijnen van de grotere winkelsamenwerkingen zijn gewoon in het geheel beter en onderscheiden genoeg voor een winkel in mijn ogen.

Daarbij gezien de lokatie zou ik sowieso geen weco/gbv of lesi en aanverwanten verkopen omdat 5 min naar het oosten dezelfde artikelen in DE voor veel minder worden verkocht..en dat geldt sinds afgelopen jaar ook voor de lijnen van bijv evo en st8ment.

Precies. Deze leveranciers zijn prima (Rubro en co.). De rest zou ik categorisch negeren. Als de kwaliteit in jaar X goed was, is deze niet zelden in jaar X+1 duidelijk minder. Onbetrouwbaar dus.

Lesli en gbv weco hoeven als het aan mij ligt niet helemaal weg want daar komen nog best mooie dingen vandaan...... Als er een kooi om zit. Ik heb gemerkt dat ze er echt een zooitje van maken met die <5% burst bij een substantieel deel van hun assortiment, dus ik zou wel zorgvuldig omgaan met artikelen kiezen bij die 2 merken. Over pruttelbakken (veel schoten met 16mm of 20mm plopjes) ga ik niks zeggen want ja iedereen hier vindt die dingen waardeloos maar ik kan het begrijpen dat die goed worden verkocht. Ik zou kwa leveranciers echt naar broekhoff/magnum kijken, want ik vind dat die op dit moment de beste blokken voor het geld aanbieden. Ik weet niet echt hoeveel moeite het daadwerkelijk kost om verkoper te worden van een voor jullie nieuwe leverancier, dus het is alleen een suggestie

kan je in ieder geval vertellen dat wij zeer tevreden zijn met wolff en lesli ( vooral volt! en hopelijk dit jaar weer een prof merk) , EVO vonden we dit jaar erg jammer van bepaalde boxen , rubro/mania gaan we serieus kijken welke producten we gaan hebben dit jaar , zien vooral dat de bekende boxen goed aanslaan

kan je in ieder geval vertellen dat wij zeer tevreden zijn met wolff en lesli ( vooral volt! en hopelijk dit jaar weer een prof merk) , EVO vonden we dit jaar erg jammer van bepaalde boxen , rubro/mania gaan we serieus kijken welke producten we gaan hebben dit jaar , zien vooral dat de bekende boxen goed aanslaan

Ik kan op de site niet meer zien welke producten van Volt! jullie aanboden, maar bijvoorbeeld de Code Red is al een tijd niet meer wat het ooit is geweest. Daarnaast heb ik net even de de Volt! producten *nieuw 2023* bekeken en die producten zijn kwalitatief echt niet sterk genoeg voor de adviesprijs (voornamelijk boeketgrootte en dus de burst). Kan me eigenlijk niet zo goed voorstellen dat je als liefhebber hier zeer tevreden over bent, misschien als winkelier wel...

Ik eindig wel even positief, ben afgelopen jaar voor het eerst bij jullie geweest en het is strak geregeld. Zeer mooie showroom met veel sfeer. Allemaal zeer ruim opgezet en het afhalen ging echt zeer rap. Mits wat leuke aanbiedingen, en die komen er vast en zeker, plaats ik wel weer een bestelling.

Ik kan op de site niet meer zien welke producten van Volt! jullie aanboden, maar bijvoorbeeld de Code Red is al een tijd niet meer wat het ooit is geweest. Daarnaast heb ik net even de de Volt! producten *nieuw 2023* bekeken en die producten zijn kwalitatief echt niet sterk genoeg voor de adviesprijs (voornamelijk boeketgrootte en dus de burst). Kan me eigenlijk niet zo goed voorstellen dat je als liefhebber hier zeer tevreden over bent, misschien als winkelier wel...

Ik eindig wel even positief, ben afgelopen jaar voor het eerst bij jullie geweest en het is strak geregeld. Zeer mooie showroom met veel sfeer. Allemaal zeer ruim opgezet en het afhalen ging echt zeer rap. Mits wat leuke aanbiedingen, en die komen er vast en zeker, plaats ik wel weer een bestelling.
klopt de nieuwe producten qua compounds van volt! konden beter , losse cakes als scuba , mairo gold , kingpin en white red rebel vind ik persoonlijk wel erg sterk , daarbij hadden wij de heisenberg , speedtrap en g.o.l.d. kunnen regelen dus ons volt! assortiment was wel zeer sterk vonden we zelf , daarbij selecteren wij niet lager als 20mm en liefst zoveel mogelijk 25/30mm , wij zijn zelf ook freaks dus dat scheelt , maar tips horen we graag , bijvoorbeeld welke topper willen jullie in een freakactie zien

klopt de nieuwe producten qua compounds van volt! konden beter , losse cakes als scuba , mairo gold , kingpin en white red rebel vind ik persoonlijk wel erg sterk , daarbij hadden wij de heisenberg , speedtrap en g.o.l.d. kunnen regelen dus ons volt! assortiment was wel zeer sterk vonden we zelf , daarbij selecteren wij niet lager als 20mm en liefst zoveel mogelijk 25/30mm , wij zijn zelf ook freaks dus dat scheelt , maar tips horen we graag , bijvoorbeeld welke topper willen jullie in een freakactie zien

Had bij jullie de speedtrap en de white red label inderdaad gehaald. Speedtrap gaat ook voor dit jaar op het lijstje. Wat een rambak. Ik vond zelf de white red label wel wat tegenvallen, die werd er wel uit geknald door ander spul binnen zelfde prijscategorie.

onze webshop gaat aankomend weekend open , op onze webshop staan alleen producten die we nu ook echt op voorraad hebben en de voorraad per artikel staat er ook op !

gedurende het jaar word dit natuurlijk aangevuld , we zijn al druk bezig met het bedenken van de 1e freakacties , als er wat bekend is over het assortiment voor aankomend seizoen delen we dat hier en op onze webshop .

we weten in ieder geval 1 ding zeker , er komen veel leuke nieuwe dingen aan waar we jullie weer mee gaan verrassen !

we hebben het grootste assortiment van noord-nederland
ook knippen wij altijd de kooien voor jullie eraf , dit is een stukje service
ook aankomend jaar kunnen jullie bij ons weer een snackwagen op locatie verwachten tijdens de verkoopdagen

tips en opmerkingen zijn altijd welkom , offertes mogen via mail [email protected]

website www.vuurwerkhuboxl.nl

we helpen jullie graag
groetjes
team huboxlvuurwerk
Edward, Lars , Leon , Rafael, Richard , Richt en Rodney

Die snackwagen.. Die doet het hem..
In de Wolff serie wel op zoek naar mooie spulletjes, dus hou jullie zeker even in de gaten;
- Return of the Phoenix
- Pyro League
- Full Assault
- Disturbed
- Break Out
- Obsessed

en mooie nieuwe producten uiteraard.. Hoop dat jullie mooie aanbiedingen krijgen! Mis ik iets?

Die snackwagen.. Die doet het hem..
In de Wolff serie wel op zoek naar mooie spulletjes, dus hou jullie zeker even in de gaten;
- Return of the Phoenix
- Pyro League
- Full Assault
- Disturbed
- Break Out
- Obsessed

en mooie nieuwe producten uiteraard.. Hoop dat jullie mooie aanbiedingen krijgen! Mis ik iets?

qua wolff verwacht ik inderdaad je lijstje wel te krijgen , mis alleen nog furious op je lijstje wat wij echt een geniale bak vonden die ook in de straat het goed deed

Top Rodney en team!!,

In andere forums wordt er gesproken over een zomer-BBQ onder de freaks wellicht ook iets voor Emmer-Compascuum:p

Weet je misschien of dit jaar deze cakes ook gaan komen:

8719-Dragon-Show-A.png
8712-Evolution-A.png
8725-The-Legend-A.png

Klopt.
Indepence = Texas
Evolution = Peking
Decibel = Decibel
Alpha wolff = Fire throne
Dragon show = Galactus (effecten zijn anders)
King of action = Galactus (effecten zijn anders)
Crackling hero = Galactus (effecten zijn anders)
The legend = Galactus (effecten zijn anders)
Techno viking = Mayday
Gorilla pary = Cool beauty
Beear = outcast

Dit moet m zijn zo.

Klopt.
Indepence = Texas
Evolution = Peking
Decibel = Decibel
Alpha wolff = Fire throne
Dragon show = Galactus (effecten zijn anders)
King of action = Galactus (effecten zijn anders)
Crackling hero = Galactus (effecten zijn anders)
The legend = Galactus (effecten zijn anders)
Techno viking = Mayday
Gorilla pary = Cool beauty
Beear = outcast

Dit moet m zijn zo.

klopt inderdaad , thanks voor de bijdrage :)

Back
Bovenaan