[Freakactie 2024] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Jan even een bus van links. Maar waarom @granddessert?
Waar komt jouw nickname vandaan?
Haha ik zat hier al voordat ik voor Donadoni vuurwerk wat ging bijklussen zeg maar. Dat is mijn nickname geweest met het gamen van jaren terug (pubertijd) en gebruik het nog steeds. Letterlijk vertaalt inderdaad een groot toetje, hoewel ik nooit zo.n toetjes man ben eigenlijk. Ik zeg altijd doe mij maar een extra tussen gerecht en geen toetje 👍😋 niet echt iets spannends dus of een nadere verklaring. Ik sluit mijn oud en nieuw wel altijd af met een grote finale, wat dat betreft is dat dan weer wel een grand dessert 😁

Haha ik zat hier al voordat ik voor Donadoni vuurwerk wat ging bijklussen zeg maar. Dat is mijn nickname geweest met het gamen van jaren terug (pubertijd) en gebruik het nog steeds. Letterlijk vertaalt inderdaad een groot toetje, hoewel ik nooit zo.n toetjes man ben eigenlijk. Ik zeg altijd doe mij maar een extra tussen gerecht en geen toetje 👍😋 niet echt iets spannends dus of een nadere verklaring. Ik sluit mijn oud en nieuw wel altijd af met een grote finale, wat dat betreft is dat dan weer wel een grand dessert 😁
Dan ben ik wel heel benieuwd wat jij zelf voor grote finale gepland hebt dan!
(Dat mag best wel een ander artikel dan van Wolff zijn hoor)

Goedemorgen allen,

Zoals jullie wellicht hebben gezien, zijn een aantal artikelen afgekeurd van Wolff. In ons geval gaat het om onderstaande artikelen die wij niet kunnen uitleveren. Tevens staat er direct bij welke vervangers wij zullen uitleveren.

Four Heroes - Artikel 1547-2 KINGKONG mag niet uitgeleverd worden. Deze zal vervangen worden voor 1 van de andere cakes uit dit assortiment. Bijvoorbeeld “Kingfu, Kingloui of Kinguin” Wij hebben geen invloed op de 'nieuwe' samenstelling - deze worden omgebouwd door de importeur en zodanig bij ons aangeleverd.

Super Triple Forge - productiejaar 2023. Artikel 1539-2 TRIPLE mag niet uitgeleverd worden. Deze wordt vervangen door het artikel 4709 Citadel. De 'nieuwe' samenstelling wordt omgebouwd door de importeur en zodanig bij ons aangeleverd. Ik durf niet te zeggen of er ook een productiejaar 2024 is, hier heb ik nog geen antwoord op gekregen. Als wij die ontvangen, wordt deze gewoon uitgeleverd.

Tenslotte mag Artikel 1535 - Double Conquest in zijn geheel niet uitgeleverd worden. Wij leveren i.p.v. de Double Conquest de volgende artikelen uit als vervanging: Whiplash en Aftermath. In onze ogen minimaal vergelijkbare vervangers. Alaska werd geadviseerd om samen met Whiplash uit te leveren, maar dat vinden wij een minder gepaste oplossing.

Met vriendelijke groeten,

Jan

Back
Bovenaan