Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Grand dessert ik had je een mail gestuurd maar nog geen reactie gehad. Heb je deze toevallig gehad? Over samenvoegen van orders...
Dat is correct en tevens juist.Samenvoegen doen ze toch ook als je bij je nieuwe vervolg bestelling kiest voor het laatste tijdsblok op de 31e?
Hoi Robin,Grand dessert ik had je een mail gestuurd maar nog geen reactie gehad. Heb je deze toevallig gehad? Over samenvoegen van orders...
Dat connecten gebeurt dus automatisch als je 31 dec 23:00 als afhaalmoment kiest?
ondanks de aanbieding blijft het een relatief duur product, vandaag toch maar toegegeven aan m'n niet aanwezige ruggengraat en de laatste Ulimate Aero weggekaapt.
Nog nooit eerder gehad maar lijkt echt een prachtblok te zijn! Mooie aanvulling op eerdere bestellingen,wordt een vroegertje de 28e![]()
Goedemiddag allemaal,
Tijdje wat rustiger geweest dus tijd voor een update! Geen lang verhaal, maar gewoon wat bullets:
- Ronde 2 zal eind februari stoppen. We gaan daarna inventariseren en komen vervolgens nog een laatste keer terug met een vroegboekronde. Van sommige artikelen komt er dan nog wat extra voorraad beschikbaar die inmiddels op uitverkocht staan op de shop. Voor ronde 3 zal er ook een speciaal avondblok beschikbaar komen. Je kunt vanaf dan intekenen om op 28 december in de avond je bestelling op te halen (tussen circa 21:00 - 23:00 uur).
- De tijdvakken voor de ochtend zitten bijna vol. Er is nog ruimte maximaal 7 klanten.
- Ik probeer dit weekend nog een extra actie te droppen.
Fijn weekend!
Groeten, Jan
Niet te gek doen Jan, anders moet ik straks met de aanhanger komen![]()
Ik zeg doen![]()