Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik bedoel het niet negatief, ik geef alleen aan dat ik niet alle verhalen kan en wil lezen hier. Dus kan niet alles weten.Je vraagt wat, krijgt een net antwoord en dan is dit de reactie. Niet gek opkijken dat mensen een volgende keer wellicht niet meer helpen.
Wellicht dat ik eroverheen lees, maar ik zie niks daarover staan. Heb je een link?Voor iedereen die dit afvraagt: lees even het verslag van het bezoek aan Vuurwerkmania en je hebt het antwoord. Staat helemaal in het begin van het verslag![]()
[Verslag] Bezoek Vuurwerkmania 6-7-2023Wellicht dat ik eroverheen lees, maar ik zie niks daarover staan. Heb je een link?
Ik ben wel benieuwd welk soort gelijke doos de vervanger is van de escape from hell, weet iemand dit toevallig?![]()
waren €119 voor 12 stuks dan is €35 voor 6 niet reeel
Dit had ik gelezen, maar daar staat niks over of het om een nieuwe batch gaat.[Verslag] Bezoek Vuurwerkmania 6-7-2023
Dinsdag 4 Juli waren Mike en ik weer te gast bij Vuurwerkmania. Voor het verslag verwijzen wij jullie naar het verslag van Rubro Vuurwerk. Daar staat alles wat ook voor Vuurwerkmania telt. De vragen hebben wij wel hierin verwerkt.
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyroVenray001 Bekijk bericht
Ik zal hiermee aftrappen
1. Strong celebration 133 shots opnieuw leveren. Wat een salutes!
2. 1.2″ ESCAPE FROM HELL 216 SHOTS terugbrengen in compound
3. Een waardig alternatief van 8700/8699 Geisterblitz 100
1. De Strong Celebration komt bij enkele winkeliers terug.
2. Komt iets soortgelijks voor terug maar dan met meer Fan en V shape.
3. We hebben intern binnen de BPN afgesproken dat we geen PLASTIC meer in vuurwerk artikelen gebruiken. Dit artikel maakt gebruik van plastic buizen die als zwerfafval in het milieu terecht komen. Dit willen we niet meer, daarom komt er ook geen alternatief.
Nu helaas 180 euro voor een karton big19.
Bunga en bomber kleine potjes ook vrij prijzig geworden, helaas pindakaas volgend jaar beter.
Nu helaas 180 euro voor een karton big19.
Bunga en bomber kleine potjes ook vrij prijzig geworden, helaas pindakaas volgend jaar beter.
Ik mis het echte VWPD principe, dat waar Valk vroeger bekend om stond. Je kocht een doos met kooi en daarin zaten je favoriete cakes. Die keuzes zijn er niet zoveel meer. Ik zit nog wel sterk te twijfelen over de doos Cairo?Iets wat erg goedkoop was is duurder geworden om uiteindelijk uit te komen op een alsnog relatief goedkope prijs. Is volgens mij niks mis mee
Nu kun je deze 30 mm 19 shots totaal niet vergelijken met bijv. 30 mm 19 shots Disturbed assortiment van Wolff. Vond deze van valk eens maar nooit meer en die Disturbed 1 van de dikste ooit gezien.70 euro meer dan voorheen voor 12x big19. Dat is het uiteindelijk. Best een groot verschil naar mijn mening, maar in deze tijd 6x19 shots 30mm voor 90 eurie is alsnog redelijk goedkoop.
Voor de rest, veel keuze van verschillende mooie boxen, ook 30mm. Denk dat er wel weer een bestelling komt, trip naar het oosten wel waard.