jejestilo074
VWC lid
Die gaat € 69,99 kosten gok ik gezien waar die op de site staatEnige idee hoeveel STRONG CELEBRATION 133 gaat kosten ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die gaat € 69,99 kosten gok ik gezien waar die op de site staatEnige idee hoeveel STRONG CELEBRATION 133 gaat kosten ?
Strong Celebration hopelijk is deze weer met de harde salutes erin
Deze zal niet meer te koop zijn.Was een eenmalige productie.
Vreemde was dat ze vorig jaar voor minder weg gingen omdat ze niet meer terug zouden komen. Dus is dit een nieuwe versie of nog een oude batch van ergens uit een magazijn?Die gaat € 69,99 kosten gok ik gezien waar die op de site staat
Voor 2? Want ze gingen voor €35 de deur uitDie gaat € 69,99 kosten gok ik gezien waar die op de site staat
Voor die prijzen ga je ze niet meer zien helaasVoor 2? Want ze gingen voor €35 de deur uit
waren €119 voor 12 stuks dan is €35 voor 6 niet reeelVoor 2? Want ze gingen voor €35 de deur uit
Beter gewoon wachten tot zaterdag dan weten we het zeker. Speculatie wordt niemand beter van.
Hij bedoeld de Strong Celebration niet de Big 19waren €119 voor 12 stuks dan is €35 voor 6 niet reeel
ok, dan snap ik hemHij bedoeld de Strong Celebration niet de Big 19
Vreemde was dat ze vorig jaar voor minder weg gingen omdat ze niet meer terug zouden komen. Dus is dit een nieuwe versie of nog een oude batch van ergens uit een magazijn?
Zit ff op de site te neuzen maar hoop dat die voor dat die online gaat nog wel even een update krijgt?
Staan nog veel fouten op namelijk.
Verkeerde foto's bij artikelen, verkeerde beschrijvingen bij artikelen.
6 Verschillende 19 schots cakes die per doos worden verkocht.
Verpakking 12 stuks per doos.
De meest gevraagde cake van NL mag je niet missen!
De hele valk super XL lijn bijna allemaal verkeerde plaatjes bij artikelen.
Ga ik niet doenVoor iedereen die dit afvraagt: lees even het verslag van het bezoek aan Vuurwerkmania en je hebt het antwoord. Staat helemaal in het begin van het verslag![]()
En de magnum SASgewichten zijn omgedraaid van 5 en 6 cakes. van de city trip en ultimate city trip. We helpen wel even.Top thanks word aangewerkt .
Ga ik niet doen
En de magnum SASgewichten zijn omgedraaid van 5 en 6 cakes. van de city trip en ultimate city trip. We helpen wel even.
Stemmingmaker, had gehoopt dat je dit jaar eens niet zo zou doen.Super behulpzaam zeg, was het niet te veel lees werk?