[Freakactie 2023] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt mannen! Dit jaar voor het eerst bij jullie besteld, pleuriseind rijden voor mij vanuit Amsterdam, maar wel de moeite waard verwacht ik! Hopelijk krijg ik alles in mijn auto, heb iets te veel besteld ben ik bang... :bonk:

Er zitten wel wat fraaie producten tussen op de filmpjes, ik ben benieuwd wat ze mogen gaan kosten. Wellicht ga ik dan wat Ardi producten testen dit jaar.

Er is veel vraag naar de Bloody van Ardi: 28 shots, 30mm, 500 gram met een salute-finale. Er staan er nog 2 in de webshop!

Ook zijn er vragen naar kartons. Heb je interesse, stuur dan een mailtje naar [email protected] en doe dit uiterlijk donderdagavond (morgen dus). LET OP: afhalen vanaf 28 december 11:00 uur.

Kartonprijs is 160,- (4/1), er is helaas niet al teveel marge.

(Reacties over de prijs zijn welkom, maar we doen er niks mee:D Vind je het te duur, dan maken we er graag een andere liefhebber blij mee :p

Er is veel vraag naar de Bloody van Ardi: 28 shots, 30mm, 500 gram met een salute-finale. Er staan er nog 2 in de webshop!

Ook zijn er vragen naar kartons. Heb je interesse, stuur dan een mailtje naar [email protected] en doe dit uiterlijk donderdagavond (morgen dus). LET OP: afhalen vanaf 28 december 11:00 uur.

Kartonprijs is 160,- (4/1), er is helaas niet al teveel marge.

(Reacties over de prijs zijn welkom, maar we doen er niks mee:D Vind je het te duur, dan maken we er graag een andere liefhebber blij mee :p

Die laatste zin over de prijs vind ik prachtig :p 30mm salutes word ik ook blij van

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan