[Freakactie 2023] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan iemand mij uitleggen wat wordt bedoeld met een offerte? Stel je gewoon een aantal producten samen of zoiets? Hoe zit dit in elkaar?

Je stuurt een lijst door met productencdie je graag zou willen hebben. Daar rolt dan een bedrag x uit, vervolgens doet de winkelier jiu een prijsopgave. Meestal word er dan nog wat extra korting verstrekt om op een mooi rond getal uit te komen. Ga je daar mee akkoord heb je in principe je bestelling geplaatst

Kan iemand mij uitleggen wat wordt bedoeld met een offerte? Stel je gewoon een aantal producten samen of zoiets? Hoe zit dit in elkaar?

Je kijkt in hun webshop welke artikelen zij nog hadden.
Jij schrijft dit ergens op (in een excel, email oid)
En stuurt dit naar hun toe. Zij brengen dan offerte uit (geven een prijs waarvoor je het mag kopen).

Zie het als extra korting omdat je veel afneemt.

Bv: in de webshop kost een aantal producten 1300 euro, jij stuurde deze lijst met deze artikelen naar ze op en je krijgt bericht terug dat je ze voor totaal 1150 euro mag hebben.

Bedankt voor deze hele mooie freakactie! Aankomend jaar zeker richting Roosendaal.

Voor mij gaat dat heen- en weer een ritje worden van een uurtje of 4. Duitsland is veel dichterbij maar ik ga liever naar deze winkel die is begonnen met freakacties in een tijd waarin dat zeker niet vanzelfsprekend was.

Eens zien wat er gaat overblijven vanavond :) De argento boxen zijn echt wel scherp geprijsd voor 75. Ik las ergens dat die 55,- zouden zijn in Duitsland, nou ik wens de mensen die dat denken veel succes. Naast dat die niet zijn goedgekeurd voor de Nederlandse markt zijn de prijzen in het grensgebied sowieso hoger. Tel daar de hogere kosten voor transport en opslag bij op en ik weet wel zeker dat deze echt niet scherper aangeboden gaan worden.

Bedankt voor deze hele mooie freakactie! Aankomend jaar zeker richting Roosendaal.

Voor mij gaat dat heen- en weer een ritje worden van een uurtje of 4. Duitsland is veel dichterbij maar ik ga liever naar deze winkel die is begonnen met freakacties in een tijd waarin dat zeker niet vanzelfsprekend was.

Eens zien wat er gaat overblijven vanavond :) De argento boxen zijn echt wel scherp geprijsd voor 75. Ik las ergens dat die 55,- zouden zijn in Duitsland, nou ik wens de mensen die dat denken veel succes. Naast dat die niet zijn goedgekeurd voor de Nederlandse markt zijn de prijzen in het grensgebied sowieso hoger. Tel daar de hogere kosten voor transport en opslag bij op en ik weet wel zeker dat deze echt niet scherper aangeboden gaan worden.

Ja dat was 2 jaar geleden, toen kon je ze inderdaad voor €55 kopen. En waarom zouden die niet goedgekeurd zijn voor Nederland? Lijkt mij dat het gewoon precies hetzelfde product is.

Ja dat was 2 jaar geleden, toen kon je ze inderdaad voor €55 kopen. En waarom zouden die niet goedgekeurd zijn voor Nederland? Lijkt mij dat het gewoon precies hetzelfde product is.

Ook in het grensgebied? Nouja zelfs al was dat zo dan zullen de prijzen daar ook flink zijn gestegen door schaarste en hogere productie en- transportprijzen.

Volgens mij voldoet het dan niet aan het RACT ofzo en is daar voor de Nederlandse markt een aanvullende keuring voor nodig die de Duitste producten niet gehad hebben. Ik ben geen regelexpect dus wellicht heb ik het mis hoor. Dacht dat bijv. de corolla blue van Funke om die reden niet legaal is in Nederland maar de Azul wel.

Al is dit offtopic. Voor mij is dit in ieder geval een topactie van een topwinkel.

Was even stressen maar de bestelling is gelukt, zowaar ook alle dingen die ik wilde, ook waarvan het de laatste was.
Nu eveneens mn freakaccount goedgekeurd. Helemaal top, op naar meer mooie acties.

Hier ook gelukt om de bestelling te plaatsen! Tot de 28ste

Het gaat er hard aan toe zie ik, staan al aardig wat compounds op uitverkocht :D

Yes, hier ook gelukt!

Een flinke argento bestelling binnen, blij mee! Nog net een king of bling en raptor princes meegepakt voordat ze uitverkocht waren.

Heb eigenlijk nog nooit zo veel besteld zo vroeg in het jaar maar verwacht dat we dergelijke deals door de schaarste en de angst voor investeringen vanuit de branche niet meer gaan zien dit jaar.

Had net een Extreme Starburst in mijn winkelmandje, is 'ie nu al uitverkocht. Dan maar iets minder lang treuzelen volgende keer haha! Wel gaaf om te zien dat het zo goed loopt.

Zie het nu, schijnbaar kan iedereen gewoon alles aanvinken en is het klaarblijkelijk allemaal uitverkocht. Moet zeggen dat dit dan wel weer klote geregeld is. Zonde van me tijd om eerst een lijst in te vullen en vervolgens niks te kunnen bestellen. Helaas geen bestelling nu hier geplaatst

Het ging wel kneiterhard met dat beetje voorraad zag ik wel. Het meeste was helaas voor m'n neus weg maar toch een eerste kleine bestelling geplaatst. Ik heb nog nooit zo vroeg in het jaar een bestelling geplaatst. Bedankt voor deze leuke actie!

Pff is hard gegaan met de bestellingen, was de tijd ff uit het oog verloren. Helaas al veel items die op mijn lijstje stonden uitverkocht.

Vuurwerkfeestje bedankt voor het opzetten van deze toffe actie en mssn heb ik bij volgende actie meer geluk

Zie het nu, schijnbaar kan iedereen gewoon alles aanvinken en is het klaarblijkelijk allemaal uitverkocht. Moet zeggen dat dit dan wel weer klote geregeld is. Zonde van me tijd om eerst een lijst in te vullen en vervolgens niks te kunnen bestellen. Helaas geen bestelling nu hier geplaatst
Je kon je winkelmandje voor 20:00 uur alvast vullen he, heb ik ook gedaan. Exact om 20:00 refreshen, aftikken en klaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan