[Freakactie 2023] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas staat alles wat ik wilde bestellen nu op uitverkocht. Dat word wachten op (hopelijk) een nieuwe freakactie later dit jaar.

wat ik wilde bestellen staat nu op uitverkocht.
Is het niet de bedoeling van een openings actie dat elke consument wacht tot 20:00.
Met bestellen
Ik vind dit best onbeschoft vuurwerkfeestje

Openingsactie om 20:00 geld toch voor elke consument ?
zijn er mensen met blauwbloed op dit forum ?

een nette oplossing is de vooraad terug zetten,
En iedereen vanaf 20:00 los kan

wat ik wilde bestellen staat nu op uitverkocht.
Is het niet de bedoeling van een openings actie dat elke consument wacht tot 20:00.
Met bestellen
Ik vind dit best onbeschoft vuurwerkfeestje

Openingsactie om 20:00 geld toch voor elke consument ?
zijn er mensen met blauwbloed op dit forum ?

een nette oplossing is de vooraad terug zetten,
En iedereen vanaf 20:00 los kan

''Inmiddels zijn de outletprijzen en aantallen zichtbaar in de webshop! Let op: aantallen kunnen nog wijzigen voor morgenavond 20:00 uur!''

Staat duidelijk dat de aantallen nog kunnen wijzigen.

Volgens mij heeft dat te maken met de offerte-aanvragen van boven de 1250eu. Daar is wel helder over gecommuniceerd, toch? En alles wat met die offertes eruit gaat, staat dan logischerwijs niet meer op de webshop vanaf 20u.

''Inmiddels zijn de outletprijzen en aantallen zichtbaar in de webshop! Let op: aantallen kunnen nog wijzigen voor morgenavond 20:00 uur!''

Staat duidelijk dat de aantallen nog kunnen wijzigen.

Zet er duidelijk bij,
Dat we een offerte aanvraag kunnen doen.

Vanaf 1250,
Dan blijft er toch niks leuks over
Voor de normale klanten.
Er zijn ook mensen die geen budget van 1250 euro hebben

Maak je niet zo druk. Dit is hoe Vuurweekfeesfje werkt, wees blij dat ze al open gaan in deze onzekere tijden voor de vuurwerkbranche.

Heb ik het over Fomo?
Het is nu degene met het meeste geld eerst
Dat is een feit geen fomo.

Hou toch op zeg!

Het is juist een superfijne mogelijkheid voor de vroege freaks met een wat groter budget om zo vroeg in het seizoen alvast wat pareltjes te reserveren. En dat voor een nog scherpere prijs dan de desbetreffende (al lage) prijs die reeds online staat! Daarvoor dien je immers een offerte in...

Echt niet fair dit soort opmerkingen richting een rasechte voor-en-door-freaks winkel! :bonk:

als je mijn posts leest,
Dan begrijpt je dat ik blij ben met de actie.
Vind het jammer dat ik misgrijp
Dat mag toch ?

Zo, en klaar. Laten we het hier gezellig houden en dankbaar zijn voor elke actie die er voor ons gemaakt wordt.

Kan iemand mij uitleggen wat wordt bedoeld met een offerte? Stel je gewoon een aantal producten samen of zoiets? Hoe zit dit in elkaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan