[Freakactie 2023] Vuurwerkfeestje.nl Roosendaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
De acties gelden alleen voor de artikelen die nu met 0,00 geprijsd zijn neem ik aan, of wijzigen de producten met een prijs ook nog ?

De acties gelden alleen voor de artikelen die nu met 0,00 geprijsd zijn neem ik aan, of wijzigen de producten met een prijs ook nog ?

Producten die nog op 0,0 staan zijn nieuw dit jaar, prijzen hiervan worden eind augustus zichtbaar. Na inloggen zie je op dat moment de freakprijs.

Prijzen die al zichtbaar zijn zijn op=op of outlet, dit hebben wij al liggen. Deze prijs gaat zeker niet meer zakken.

Ik heb al een paar pareltjes gezien en ben vooral benieuwd wat er nog Magnum bij gaat komen. Gelukkig geen late dienst en zit er op 1 september klaar voor. :angel:

Ziet er allemaal weer top uit hoor, mooi hoe jullie dit ook weer aanpakken. Veel succes met de verkoop alvast.

Kreeg het even warm.. ik dacht volgende week.. Whaha dan kom ik net Zandvoort uitrollen shit dacht ik maar pfieuw das die week erna pas:D:bonk:
Maar ik zal er zeker klaar voor zitten

Nog liefhebbers voor een Splitting Red of Sterling Thunder 16 van Weco en/of Kingsmen van Evolution? Just asking! :D

Prijs nog onbekend, ik peil alleen even de interesse.

Denk dat het alle drie toevoegingen zijn waarmee je niet mis kan gaan. Vooral die Kingsmen is een unieke doos (zelf wel al reeds in bestelling staan overigens)! Splitting Red wel meer voor de liefhebber, Sterling Thunder 16 wat meer voor de normale consument gezien zijn prijs normaal gezien ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan