[Freakactie 2023] Vuurwerkexpert: 25% korting!!

Krijgen winkels een ping als jullie hun webshop hebben ingeladen, en/of er mee bezig kunnen/moeten? Wel benieuwd of m'n punt uit eigen voorraad of keuze nog wat gaat toevoegen :D

Bedankt voor jouw vraag. Uiteraard is er met alle Vuurwerkexpert-winkeliers contact via onze vertegenwoordigers. Tijdens deze gesprekken wordt natuurlijk ook over acties e.d. gesproken. Ondertussen werken wij intern aan de voorbereidingen zodat het platform er helemaal klaar voor is. Op het moment dat wij 100% zeker weten wanneer we open gaan, sturen we de winkeliers een informatieve mail. In die mail staat ook een verzoek/reminder voor de winkeliers die een aantal zaken zelf regelen. Dus een "ping" is het niet maar wel andere vormen van communicatie! :wink:

Broekie,
Komen er nog verkooppunten bij in de omgeving Eindhoven?
Ik had deze vraag ook gesteld als input voor het bezoek, maar aangezien het verslag er nog niet is stel ik de vraag hier nog een keer.
Nu is het dichtsbijzijnde Ophemert of Breda.

En sowieso bedankt voor het mogelijk maken van deze actie.:thumbup:

Bedankt voor jouw vraag. Uiteraard is er met alle Vuurwerkexpert-winkeliers contact via onze vertegenwoordigers. Tijdens deze gesprekken wordt natuurlijk ook over acties e.d. gesproken. Ondertussen werken wij intern aan de voorbereidingen zodat het platform er helemaal klaar voor is. Op het moment dat wij 100% zeker weten wanneer we open gaan, sturen we de winkeliers een informatieve mail. In die mail staat ook een verzoek/reminder voor de winkeliers die een aantal zaken zelf regelen. Dus een "ping" is het niet maar wel andere vormen van communicatie! :wink:
Dank voor je opheldering. Ik heb de vestiging hier van Intertoys Kiers, Groningen ook gewoon even een mail gestuurd. Ik merk het wel :thumbup:

Het lijkt er wel op dat veel winkeliers niet op de hoogte zijn van deze actie of gewoon niet mee doen. Mijn winkel geeft aan pas begin november open te gaan en dan is deze actie al afgelopen.

Het lijkt er wel op dat veel winkeliers niet op de hoogte zijn van deze actie of gewoon niet mee doen. Mijn winkel geeft aan pas begin november open te gaan en dan is deze actie al afgelopen.

Bedankt voor jouw opmerking. Zie onze uitleg hierboven bij post #41. Niet op de hoogte is onwaarschijnlijk. Het kan dan zijn dat ze niet mee doen. Het beste is om ze dan even persoonlijk te contacten.

Broekie,
Komen er nog verkooppunten bij in de omgeving Eindhoven?
Ik had deze vraag ook gesteld als input voor het bezoek, maar aangezien het verslag er nog niet is stel ik de vraag hier nog een keer.
Nu is het dichtsbijzijnde Ophemert of Breda.

En sowieso bedankt voor het mogelijk maken van deze actie.:thumbup:

Bedankt voor jouw vraag en graag gedaan! Op dit moment zijn we niet van iets concreets in die regio op de hoogte. Als je in jouw regio een Dealer kent die eventueel interesse heeft, dan mag je ons natuurlijk altijd bij hen onder de aandacht brengen. Wordt zeer gewaardeerd.

En ook Beekhoven Bikes Amsterdam is weer van de partij! Hun Vuurwerkexpert-shop is inmiddels geopend...

Leuke actie, dank. Komt de Event Total Display ook nog terug in dit assortiment voor deze actie ? :)

Bedankt voor jouw vraag. Misschien kun je iets duidelijker zijn over het artikel dat je bedoelt? Want nu denken wij dat je 2 of meerdere artikelen samen hebt gevoegd in 1 artikelnaam. :)

Beetje botte vraag van mij, maar hoe zit het met de crackling chry?
Krijg je hem wel gewoon uitgeleverd dit jaar als je besteld? Was echt idioot dat hele gedoe daaromheen vorig jaar...

Back
Bovenaan