[Freakactie 2023] Vuurwerk Vathorst

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag geweest rond 20.15u. Goed geregeld, snel geholpen!

Helaas waren de Transbomber en Super Flowers niet beschikbaar maar dat is goed opgelost.

Succes met de verkoop en tot volgend jaar!

Ik heb de Transbomber wel gewoon gekregen 28-12. Heel jammer dat dit zo is verlopen voor je

Ja balen, dit jaar was de eerste keer dat ik hem besteld heb. Ze gaven aan dat er iemand een karton meegekregen heeft die slechts één stuk besteld had. Die zal in ieder geval een goeie jaarwisseling hebben. :p

Ja balen, dit jaar was de eerste keer dat ik hem besteld heb. Ze gaven aan dat er iemand een karton meegekregen heeft die slechts één stuk besteld had. Die zal in ieder geval een goeie jaarwisseling hebben. :p

Karton is dan 2, dan missen ze er eentje inderdaad :bonk:

Vanochtend twee bestellinkjes opgehaald, hoefde niet lang te wachten. Funke-spulletjes waren in de losse verkoop te verkrijgen voor de voorverkoopprijs. Handig dat er gasbrandertjes te koop waren, bij de Primera-balie.

Vandaag geweest rond 20.15u. Goed geregeld, snel geholpen!

Helaas waren de Transbomber en Super Flowers niet beschikbaar maar dat is goed opgelost.

Succes met de verkoop en tot volgend jaar!

De grote verrassing; kreeg vanmorgen bericht dat de Super Flowers weer boven water was gekomen in de bunker. Deze alsnog opgehaald!

Bedankt Dave en succes! :biertje:

Nog de beste wensen voor dit jaar en natuurlijk de grote hamvraag : freakacties, wie, wat waar en wanneer ? :angel:

Voor mij ook een goede ervaring met deze winkel. Ik kwam hier op de eerste verkoopdag in de ochtend, had een wat grotere winkel dan de lokale primera verwacht maar alles was prima georganiseerd. Alles stond klaar en ik was binnen 10 minuten weg. Gewoon een aanrader centraal in het land.

Beste allemaal!

Allereerste de beste wensen! Wat hebben we weer een jaar achter de rug. We hebben een ongekend jaar gehad dankzij het vertrouwen van jullie als klant, waarvoor dank! Uiteraard hebben we hier een daar een paar artikeltjes gemist bij de orders, maar dat was heel minimaal Het zijn Just-in-time leveringen en indien daar 1 ding misgaat, is dat direct te merken. Ieder jaar streven we naar verbeteringen!

Zoals velen van jullie weten moet wij het helaas doen met de ruimte die we hebben, al zijn we aan het kijken naar uitbreiding!

Voor nu, wacht de opening van de webshop nog even. We hebben momenteel geen voorraad beschikbaar voor de freakactie. De aankomende drie weken worden de voorraden bekend bij de leveranciers en dan kunnen wij weer groots inslaan. Wij verwachten de eerste week van Februari weer de deuren te openen!

Knallende groetjes,
Dave:cool:

Goed te horen dat jullie weer een goed jaar hebben gehad en helemaal mooi dat jullie binnen een paar weken weer open gaan.

Beste allemaal!

Allereerste de beste wensen! Wat hebben we weer een jaar achter de rug. We hebben een ongekend jaar gehad dankzij het vertrouwen van jullie als klant, waarvoor dank! Uiteraard hebben we hier een daar een paar artikeltjes gemist bij de orders, maar dat was heel minimaal Het zijn Just-in-time leveringen en indien daar 1 ding misgaat, is dat direct te merken. Ieder jaar streven we naar verbeteringen!

Zoals velen van jullie weten moet wij het helaas doen met de ruimte die we hebben, al zijn we aan het kijken naar uitbreiding!

Voor nu, wacht de opening van de webshop nog even. We hebben momenteel geen voorraad beschikbaar voor de freakactie. De aankomende drie weken worden de voorraden bekend bij de leveranciers en dan kunnen wij weer groots inslaan. Wij verwachten de eerste week van Februari weer de deuren te openen!

Knallende groetjes,
Dave:cool:

Yesssssss! Heel benieuwd waar jullie mee komen! :handsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan