Simmien
VWC lid
Hoe lang worden de huidige prijzen eigenlijk nog gehanteerd ongeveer? Dus wanneer gaat de website over op de normale niet freakactie prijzen als het ware.
Ook benieuwd naar! En kunnen jullie nog aan de massive van vwt komen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoe lang worden de huidige prijzen eigenlijk nog gehanteerd ongeveer? Dus wanneer gaat de website over op de normale niet freakactie prijzen als het ware.
Nu niet meer![]()
Komt er trouwens nog een toevoeging aan het assortiment vóór 30 september of is dit het voor nu?
Komt er trouwens nog een toevoeging aan het assortiment vóór 30 september of is dit het voor nu?
Er komt nog een hele hoop aan! Ik verwacht zondag een groot deel online te hebben!
Mooi, wil dit jaar max 2 winkels aan doen en ben nog nooit bij jullie geweest, heb al een aantal boxjes op het oog. weet niet of er toevallig nog nieuw magnum spul bij komt? of hebben jullie helemaal geen magnum?
Hoi! Ik heb mij begin dit jaar gemeld bij de heren van Magnum, maar helaas kreeg ik geen gehoor. Ik heb dit jaar daarom geen artikelen van Magnum te koop, excuses!
Dave