[Freakactie 2023] Vuurwerk Vathorst

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe lang worden de huidige prijzen eigenlijk nog gehanteerd ongeveer? Dus wanneer gaat de website over op de normale niet freakactie prijzen als het ware.

De huidige prijzen worden gehanteerd tot 30 september 23:45, dit is gemiddeld 25% korting (paar artikelen uitgesloten)
Dan zal van 1 oktober tot 31 oktober overal 15% korting op toegepast worden!
Vanaf 1 november gelden de landelijke voorverkoopprijzen!

Mvg Dave

Leuke prijzen op de site, geen hartaanval zo als bij de rest :shocked:
Effen kijken wat er in September nog bij komt.
Kans is dan groot dat ik bij jullie een grote bestelling dan doe.
Moet in totaal 400 kilometer rijden dus dat moet zich wel lonen natuurlijk :wink:

ik maar 31km heen dus daar bof ik mee maar ik wacht ook tot eind september om zo lang mogelijk open te staan voor nieuwe toevoegingen / videos van de nieuwe producten

Ze staan er weer! Fijn dat het knopen doorhakken nog even kan uitstellen zonder stress dat mooie artikelen al uitverkocht raken :wink:

Had al wat cuckoo cuckoo en hollenfeuer besteld en zocht nog naar geysir kaliber C dus dit komt perfect uit

Komt er trouwens nog een toevoeging aan het assortiment vóór 30 september of is dit het voor nu?

Er komt nog een hele hoop aan! Ik verwacht zondag een groot deel online te hebben!

Mooi, wil dit jaar max 2 winkels aan doen en ben nog nooit bij jullie geweest, heb al een aantal boxjes op het oog. weet niet of er toevallig nog nieuw magnum spul bij komt? of hebben jullie helemaal geen magnum?

Mooi, wil dit jaar max 2 winkels aan doen en ben nog nooit bij jullie geweest, heb al een aantal boxjes op het oog. weet niet of er toevallig nog nieuw magnum spul bij komt? of hebben jullie helemaal geen magnum?

Hoi! Ik heb mij begin dit jaar gemeld bij de heren van Magnum, maar helaas kreeg ik geen gehoor. Ik heb dit jaar daarom geen artikelen van Magnum te koop, excuses!
Dave

Hoi! Ik heb mij begin dit jaar gemeld bij de heren van Magnum, maar helaas kreeg ik geen gehoor. Ik heb dit jaar daarom geen artikelen van Magnum te koop, excuses!
Dave

geen probleem, jammer om te horen dat ze niet eens netjes kunnen reageren. je heb genoeg anders moois, ik wacht nog even zondag af voor een bestelling, benieuwd wat daar tussen zit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan