[Freakactie 2023] Vuurwerk Pap Dordrecht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Black Friday acties zijn voorbij, maar we hebben de laatste acties verlengd (zie boven) en deze nieuwe vandaag toegevoegd!

404443546_725230309654933_1120299125193731805_n.jpg

Ik begrijp dat de Platinum sensation is afgekeurd. Wat ontzettend balen, voor mij maar natuurlijk ook voor jullie. Ben benieuwd wat de voorgestelde vervanger wordt, succes met de administratie en al het andere gedoe.

Correct. We moeten de komende dag even flink gaan puzzelen met de grote hoeveelheid afkeur die er is. Wij doen er alles aan om einde van deze dag een overzicht te hebben zodat we mensen kunnen gaan berichten.

Correct. We moeten de komende dag even flink gaan puzzelen met de grote hoeveelheid afkeur die er is. Wij doen er alles aan om einde van deze dag een overzicht te hebben zodat we mensen kunnen gaan berichten.

Succes daarmee, als je iets langer nodig hebt is het voor mij ook geen probleem. Zal sowieso lastig zijn om een vergelijkbare doos te vinden.

De "schade" valt gelukkig mee, hierbij even een beeld voor iedereen:

- WCKD Warlord > Kunnen we vervangen met de Supercell
- Temptation Willow > Wij hebben een andere batch en kunnen deze dus gewoon uitleveren
- Firestarter > Hadden we nog van 2022, en dus kunnen we dus gewoon uitleveren
- Extreme Goldfather > Hadden we andere batches, kunnen we dus gewoon uitleveren
- Sylverster Mainframe > Kunnen we vervangen met Beyond redemption

Dan de wat moeilijkere:

De Platinum Sensation: Deze vervangen wij met de Insane Crown Bomber (hadden we nog voorraad van)

Voor de Four Legends en Blinking Willow hebben we nog geen eigen alternatief gevonden en wachten wij nog op bericht van Broekhoff of hier een andere batch of vervanger beschikbaar komt. Zo niet gaan we deze uiteraard ook netjes oplossen voor iedereen.

Beste Pap,

Ten eerste bedankt voor alle acties van de afgelopen tijd.
Ik heb er 10x gebruik van gemaakt en dat was te merken in de winkel.

Bij binnenkomst mijn orderbonnen afgegeven en toen kreeg ik te horen dat de orderbonnen niet samengevoegd konden worden, en dit merkte ik omdat ik later 10x om ben geroepen (deed mij denken aan de driesprong vorig jaar).

Eenmaal aan de afhaalbalie kreeg ik te horen waarom ik niet alles in 1 keer had besteld, waarop ik zei: het meeste wat ik heb besteld zijn uitloop artikelen en tijdelijke acties die toen geldig waren.

Met een schuin oog keek ik naar de personen achter de kassa ik hoorde ze woordgrappen over mij maken en ik merkte dat ze mij aan het uitlachen waren.

Dit was de eerste en laatste keer dat ik hier geweest ben.
Volgend jaar gaat mijn geld naar een andere zaak, ben op dezelfde dag naar twee andere winkels geweest en hier was alles dik voor elkaar.

Al met al wens ik jullie een goed uiteinde:)

Alles was 100% top geregeld toen ik mijn bestellingen op kwam halen. Was ook bijna niemand in de winkel.

Had ook 5 losse bestellingen van 5 producten. Zo gaat dat met freaks die bestellen hier en daar de acties die ze tegenkomen hierdoor werd ik ook 5 keer omgeroepen. Die tip wil ik net zoals de persoon hierboven ook meegeven: Zorg voor een systeem dat die bestellingen gewoon bij elkaar gezet kunnen worden, werkt in andere freakzaken prima. (Of zorg ervoor dat het personeel niks zegt:p). Ik denk als deze zaak meer gaat groeien onder de freaks dat dit probleempje nog wel eens kan op spelen.

Al met al een hele fijne ervaring hier gehad en kom volgend jaar zeker weer terug.

Beide bedankt voor de feedback! We gaan dat zeker bespreken hier. Helaas is het systeem inderdaad niet optimaal om de boel te bundelen. Zeker iets wat we gaan bespreken met de leverancier volgend jaar. Denk dat er dan een hele boel winkels heel blij zouden zijn!

Iedere klant is voor ons belangrijk, groot of klein. Samen houden we onze traditie in stand! Daar hoort ook een prettig gevoel bij voor iedere klant. Zowel over de producten als over onze service.

Ik had ook meerdere losse bestellingen, en toen ik ze ging ophalen verliep alles vlekkeloos. Prima service dus ik zal hier volgend seizoen zeker weer bestellen.

Is prima verlopen met de bestelling. Ik kon hem zelf vanwege gezondheidsredenen niet afhalen maar de mannen die dat voor mij hebben gedaan waren zeer te spreken.

Overigens ook blij met de freak acties die ik gepakt heb. 99 euro voor de machine gun was echt geen geld. 3kg kruit en volle bak rammen. Met de wind was het nu juist een plus dat hij niet zo hoog schoot. Was echt wel sensatie. Insane Crown Bomber als vervanger gekregen die ook fantastisch presteerde.
Dit was eerste keer Dordrecht (hiervoor Zwijndrecht) maar zeker niet de laatste keer.

Hier ook geweest en filmpjes gemaakt voor YouTube eerder in december. Mooie zaak, snelheid tijdens het afhalen zat er goed in op de 28e. Inderdaad handig om klanten die meerdere bestellingen tegelijk afhalen gewoon bij elkaar te pakken. Desnoods duurt het dan iets langer voordat alles gepakt is, maar dan gaat het controleren ook weer sneller denk ik.

Het was druk toen ik binnenkwam. Daardoor leek het alsof er een lange rij voor de kassa van afhalen stond. Na enkele minuten bleek dat deze mensen aan het wachten waren. Nadat ik bij de kassa was geweest ging het erg snel. Stond binnen 10 minuten weer buiten ondanks de drukte. Top! Wellicht weer tot het einde van het jaar!

Iedereen super bedankt voor dit jaar. Zoals gezegd nemen we bovenstaande feedback mee voor het nieuwe seizoen en volgend jaar gaan we zeker overwegen om hier verder te gaan met (freak) acties.!

We hebben dit jaar besloten voor een nieuwe site te gaan die we voor April klaar willen hebben dus we verwachten rond die tijd weer in de lucht te zijn met nieuws!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan