[Freakactie 2023] Vuurwerk Pap Dordrecht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even een paar dagen rust gehad en dit bericht is dan ook iets later dan gepland, maar het is weer tijd voor een update :). We gaan vanaf zondag alle tijdssloten openen wat betekend dat we vanaf dan ook de socialmedia en andere advertentie kanalen iets actiever gaan gebruiken.

Uiteraard blijven we de mensen op VWC niet vergeten en zullen we ook een aantal speciale aanbiedingen hier plaatsen. Omdat we heel graag van onze oude voorraad af willen is er geen product dag-actie maar krijgt iedereen 15% korting op de op=op artikelen met deze code: CREW15PROCENT

Graag wil ik jullie ook nog even herinneren aan de acties uit de start post:

https://vuurwerk-pap.webshop.kei.io/artikel/mega-bundel-4-1

Met kortingscode: CREW2023
Krijg je 10% extra korting op (alleen) deze toch al scherpe 4x500GR bundel.

EN

https://vuurwerk-pap.webshop.kei.io/artikel/turbo-display-box-100-shots

Bij een minimale bestelling van 100 euro totaal en de code: CREW2023TWO krijg je 2x een Turbo display box voor maar 100 Euro! Omdat we zoveel mogelijk mensen blij willen maken met deze actie kan deze actie maar 1x gebruikt worden per klant. OP=OP!

De kortingscodes zijn in combinatie te gebruiken! Alle huidige acties stoppen op 1 Oktober. We zullen vanaf dan de week-acties starten. Na het weekend besluiten we welke VWC acties we kunnen verlengen of vernieuwen.

Laatst bewerkt:
Twijfelde al bij 90 euro. Voor 85 euro gewoon gedaan. Dergelijke prijzen voor een vette waaierbox zie je elders niet, zeker ook omdat dit uitloop is.

Scherp allemaal :) Zeker de moeite waard om nog even rond te kijken, er staan een aantal nieuwe artikelen in die we nog niet in de goede categorie hadden gezet!

Met het prachtige weer vandaag hebben we een hele boel mensen extra blij kunnen maken zo lijkt het! Super! :D We gaan morgen en maandag even de balans opmaken en komen dan zeker terug met een aantal mooie VWC acties, maar dan meer gericht op de nieuwe artikelen. De op=op artikelen zijn nu ook echt bijna op! Dank daarvoor :thumbsup:

Omdat we vanaf 1 Oktober volledig geopend zijn hebben we op alle socials de volgende actie gestart en ik deel deze natuurlijk graag ook even met jullie! Voor de volledigheid, met de code: VUURWERKPAPISOPEN kun je deze cake voor maar 49,- bestellen.

vuurwerkpap - scorpion saga.jpg

Ik dacht gister avond ik wacht nog even met bestellen van de box, had ik dat maar niet gedaan.
Nu maar wachten op de andere leuke acties!

Voor de laatste stuks van de Zensation hebben we nog een leuke actie bedacht voor jullie:

Bij gebruik van de code: VWCDAGACTIE
Krijg je een gratis strong salute wanneer je de Extreme Zensation besteld.

5d9dc96a5994b391784578.png

Actie loopt tot en met vrijdag! Dit weekend heb ik iets meer tijd om een leuke nieuwe actie te bedenken.

p.s. We hebben ook ons 25 jaar pakket een update gegeven, zeker even de moeite om naar te kijken:

https://vuurwerk-pap.webshop.kei.io/artikel/25jaar-vuurwerkpap-1

Laatst bewerkt:
Wou het even testen uit nieuwsgierigheid maar in de winkelwagen wordt de strong salute toegevoegd ipv secret salute. foutje?

Zijn we weer! Dit weekend weer een leuke actie voor iedereen!

Met deze code: VWCDAGACTIE

Kun je 2x de Turbo Display bestellen voor maar 95 euro!
5115-turbo-display-box.png

Maximaal 2x10 (20 stuks) beschikbaar, dus weg=weg.

Nieuwe dag, nieuwe actie!

Wie is er in voor een gokje? Deze compound heeft helaas nog geen video, maar met 30mm zit je natuurlijk eigenlijk al snel goed! Een halve Mystery box dus! Extra spannend :idea: Actie is geldig tot we de nieuwe actie plaatsen.

5160-1-2-chain-reaction-100-shots-i-like-legal-vuurwerk-633b.png

Met code: VWCDAGACTIE voor 115 euro!

DE ALLER-ALLER laatste: Op speciaal verzoek nog 1x extra korting op de Extreme Zensation 100's

5d9dc96a5994b391784578.png

Bij gebruik van de code: VWCDAGACTIE nu slechts 85 Euro!
Zolang de voorraad strekt + geldig tot we de volgende actie plaatsen.

Vorige week mis gegrepen, vandaag wel bemachtigd.
Dergelijke boxen voor deze prijs zullen we bijna niet meer zien!

Bedankt voor de actie van de dag

Even een mening voor de volgende actie:

Grote compounds
of
Kleiner vuurwerk (kleine cakes / Thunderking etc.)

Hoor het graag dan plaatsen we het vanavond! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan