[Freakactie 2023] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Vuurwerk-Outlet Moet ik voor Pijnacker een apart account aanmaken of kan ik middels mijn bestaande inlog van Joure bestellen?

Je was er al achter, maar inderdaad zijn de webshops niet aan elkaar gekoppeld en moet je bij elk filiaal een account aanmaken. Wat overigens wel gewoon hetzelfde kan zijn als in een ander filiaal

Hoe zit het met bijbestellen? Kan je op dezelfde afhaaldatum en tijd bestellen? En wordt het dan uiteindelijk 1 bestelling?

Als ze op dezelfde afhaaltijd staan kan je gewoon meerdere bonnen laten zien zover ik weet. Als die afhaaltijd niet meer beschikbaar is kan je eventueel nog een mail sturen of de nieuwe bestelling kan worden samengevoegd met de oude bestelling of tenminste dat de afhaaltijd gelijk kan zijn aan de oude bestelling. Bij outlet Pijnacker is dit een uitzondering dus als de tijd niet meer beschikbaar is moet de bijbestelling op een ander moment gehaald worden.

Als deze net zo goed zijn als de oude batch, die hier op het filmpje te zien is, is het die 135 euro voor een karton zeker waard:

"vanaf" prijs is altijd wel adviesprijs, niet waarvoor hij eerst op VWoutlet stond :wink: (en special 4 stond/staat er ook voor €99) dus denk aan iets dat eerst rond €60 ofzo was

Doe maar vaker mysteryboxen!
Mag ook wel een wat duurder blokje zijn, ik zal ze mee pakken!
Tot nu toe heeft de outlet met deze deals nog nooit teleurgesteld.
Koningsdag was red maroon voor 65 ook super!

Doe maar vaker mysteryboxen!
Mag ook wel een wat duurder blokje zijn, ik zal ze mee pakken!
Tot nu toe heeft de outlet met deze deals nog nooit teleurgesteld.
Koningsdag was red maroon voor 65 ook super!
Altijd leuk die mystery dealtjes. Die Red Maroon had ik ook en deze gelijk besteld in Pijnacker, heerlijk die voorpret! Dus op 29-12 naar Pijnacker en op de 30e naar Joure :handsup:

Voor het eerst gezwicht voor een mysterydeal. Ben benieuwd! al denk ik dat het de vipbox is van zena met als enige een adviesprijs van 100 euro rond op de site… maargoed kan natuurlijk ook iets zijn wat nog helemaal niet online staat.

Voor het eerst gezwicht voor een mysterydeal. Ben benieuwd! al denk ik dat het de vipbox is van zena met als enige een adviesprijs van 100 euro rond op de site… maargoed kan natuurlijk ook iets zijn wat nog helemaal niet online staat.
Dat denk ik dus ook, maar goed, die Red Maroon stond in april ook niet op de site dus ik laat me graag verrassen! :holland:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan