[Freakactie 2023] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Allereerst iedereen de beste wensen voor 2024! We hopen dat iedereen genoten heeft van het vuurwerk.

Ik zag wat reacties over de uitverkoop vanaf 15:00 uur, iets wat we eigenlijk ieder jaar doen. Ondanks dat het andere jaren altijd goed verliep, was dit afgelopen verkoop een leerpunt voor ons.

Het idee is altijd om de restanten die op dat moment in de bunkers staan op te ruimen tegen extra scherpe prijzen. Wie in de winkels aanwezig was, heeft wellicht kunnen zien dat het de hele dag zo druk was dat er simpelweg geen moment was dat we hier serieus mee bezig konden. Ik (Sven) stond zelf in Haulerwijk en we hebben gewoon extra laptops er bij gepakt om extra kassa's te creëren om iedereen een beetje vlot te kunnen helpen. Het was wel mogelijk om met de verkopers in de winkel voor de nog aanwezige artikelen, want meeste was simpelweg al uitverkocht, te kijken of er nog een aanbieding te maken viel.

We begrijpen dat dit voor verwarring en onduidelijkheid heeft kunnen zorgen en we gaan dit zeker meenemen om dit de volgende keer beter te doen.

Allereerst wens ik iedereen op dit forum een Gelukkig Nieuwjaar. Dat we ook dit jaar weer vuurwerk mogen aanschaffen. Heb al talloze malen gereageerd op nu.nl op de negatieve reacties van vele mensen die maar praten over de relletjes en vernielingen en dat vuurwerk daar de oorzaak van is. Ik walg daarvan. Als ik vervolgens meldt dat de media daar mede oorzaak van is, want je hoeft maar bv de NOS te openen en daar komt een riedel voorbij met negatieve gebeurtenissen, wordt mijn reactie niet geplaatst.

We hebben helaas pech gehad met 2 compounds. Ze hebben gewoon bij ons binnen gestaan en het regende niet toen we ze afstaken, maar toch is er maar 1 pot afgegaan van de salvo break down en de turbo display box deed het helemnaal niet, wat we ook probeerden. Van reservelont tot aan het openmaken. Beetje jammer. Weet niet of meer mensen daar last van hebben gehad, maar we waren meer tijd kwijt aan het steeds opnieuw proberen en openmaken, dan kijken naar vuurwerk.

Vervelend om te horen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zou je ons hierover kunnen mailen op [email protected] met al je gegevens.

Vorig jaar bij Outlet in Joure en Haulerwijk geweest, dit jaar voor het eerst in Pijnacker. Prima geholpen en dik tevreden over de items aangeschaft. Ik had o.a. de Blue Maroon en de drie boxen actie, giga blink master, color star blaster en special golden starts. Ik was dik tevreden over deze boxen, ondanks de soms wat misleidende namen, goede burst, mooie spreiding, echt prima 30mm boxen voor redelijk weinig geld!

Ook prima geholpen in Pijnacker, bestelling doorgeven, nog geen 5 minuten later zaten we alweer in de auto. Komend jaar zijn we er weer bij!

Jullie ook de beste wensen! Het vuurwerk was weer fantastisch. Ook wij hadden 2 weigeraars met de display 400 zelfs 2 maal, van af beide lonten stopte cake 3 en de King of action van wolf. Beide kregen we wel weer aan de praat. Maar daar kan outlet na mij idee niks aan doen dus geen commentaar voor jullie maar meer op t weer. Helaas veel regen gehad voor en na twaalven. Iedergeval bedankt voor de mooie acties en het fantastische vuurwerk. En tot eind december 2024!!!

Dit jaar weer bij outlet geweest, Groningen en Haulerwijk. Beide locaties was het weer top geregeld. Niet langer dan 5 minuten hoeven wachten op de bestellingen. Bedankt weer en tot volgend jaar!

Prima service in Haulerwijk, zoals altijd. Eventuele kooien kon je buiten in de container gooien. Of gewoon laten zitten :)

Strikte 25kg per persoon door de deur, prima!

Vervanging van wat kleine zaken die niet meer op voorraad waren, ook goed (had niet anders verwacht op zaterdag).

De Hoax en Insomnia waren wel al tijdens voorverkoop en verkoopdagen ongeveer weggevertjes. Prima blokjes qua effect, maar toch even een waarschuwing: ze zijn te licht om op zichzelf los geschoten te worden en moeten dus ALTIJD voorzien worden van bakstenen of klem. Dus ondanks het vrij compacte vierkante formaat, gaan deze gewoon om.
Bij ons is er 1 als een russisch roulette gaan rondschieten tegen auto's, huizen en kinderen, terwijl we er overigens op grotere afstand vanaf stonden (meer dan 25m). Ik zou bij verdere verkoop van deze het er echt bij vermelden.
Er was nog een andere, ook te licht, maar wel met flapjes. Die ook meteen voorzien van bakstenen, want die was ook geheid omgegaan.

De Whistling comets was volgens de omschrijving verrassend in de finale. Nou, dat was hij zeker. Ik had hem bedacht als 18u aftrap voor de kinderen obv de Whistling, maar die kinderen vonden de finale toch wat te harde burst...

Was mooi geregeld. Het extra doorgeef punt bij groningen was echt een goede aanwinst. Had zo mijn vuurwerkjes binnen. Tot 29 december!

Hele goede ervaringen gehad in Pijnacker. Boven de ordernummers doorgeven en een gezellig praatje gehouden, 5 minuten later stond alles beneden al klaar. Netjes de doorgegeven vervanger voor de Freestyle Madness meegekregen. Heren en dames, bedankt!

Ik was in Joure dit jaar. Voor het eerst bij een winkel van Vuurwerk Outlet. Het was best druk toen ik er kwam aan het begin van de middag op de 29e. Maar niemand stond stil. Er kwamen zeer grote bestellingen met veel verschillende producten over de toonbank toen ik aankwam, dus het duurde eventjes voordat ik geholpen werd. Dat was verder niet zo erg, er werd echt hard gewerkt door de aanwezige medewerkers. Bedankt voor de mooie prijzen en wellicht tot ziens in Pijnacker, wat toch een stukje dichterbij is.

De niet-goud effecten in 2e en 3e, zijn die irl bevredigender dan ze op film overkomen? Bij 2e vind ik bv volgorde met einde van die dragon egg pistol juist minder overkomen dan salvo's ervoor, hoe was dat in de straat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan