[Freakactie 2023] Vuurwerk Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Massive
Crackling chry 2.0
Lucky nr 19
Oude cakeboxen a la immortal gold of überhaupt oudere producten zoals de mysterydeal box van laatst (red maroon)
cruelty van wolf
Goeie blinker cakes !
Spinners 2 colours of andere spinner cakes/cakeboxen.

Verder mag wat mij betreft het outlet / eigen merk gedeelte uitgebreid worden.
De air damage en lucky nr19 zijn top wat mij betreft.
Die eigen labels maken het ook gaaf!
Wanneer ik op 1 jan een rondje doe en outlet only producten zie staan denk ik , kijk een echte liefhebber!
Een goeie cake of cakebox met outlet branding en wellicht wat liefhebber/speciale effecten!

Is het niet mogelijk een gaaf extra merk te krijgen zoals bijvoorbeeld een merk wat bij loots (be) of salon roger verkocht wordt?
Daar zitten een aantal hele gave blokken tussen.

Of een duits merk als blackbox :)

Laatst bewerkt:
Ik mis eerlijk gezegd best veel wat jullie vorig jaar wel hadden, zoals Evolution Compounds (Kingsmen, Hamlet etc), Crown collection 1.2" compounds, alles van Funke etc.

Gaan dit soort producten nog komen?

Funke heeft wat problemen in Nederland zover ik weet. Beetje afwachten of dr uberhaupt nog iets van Funke naar Nederland gaat

Funke heeft wat problemen in Nederland zover ik weet. Beetje afwachten of dr uberhaupt nog iets van Funke naar Nederland gaat
funke word voor alle dealers in nederland dit jaar een probleem helaas , dit zelfde geld natuurlijk voor luypaers , beide zijn nog druk zoekende naar een producent in china , hopelijk lukt dat nog snel voor oud en nieuw

Het is vollop Nederlands zomerweer, het is komkommertijd, maar het is boven alles gewoon weer tijd voor een vette nieuwe maandactie!

Daar bovenop hebben we nog een EXTRA ZOMERDEAL! De acties zijn geldig t/m 31 aug of totdat het artikel niet meer voorradig is.

Deze acties zijn geldig in Groningen, Haulerwijk en Joure. Niet iedere winkel heeft alle artikelen in het assortiment.

De acties staan al online dus je kan gelijk profiteren!

www.vuurwerk-outlet.nl

aug2023-1.png
aug2023-2.png
aug2023-3-1.png
special400.png

En nog een vraagje: ik stond op het punt de Color Carnival te bestellen in Haulerwijk, maar nu zie ik die niet meer. Uitverkocht?

Kan de Primal Instinct toevallig toegevoegd worden aan webshop Joure of Haulerwijk?

Kan de Primal Instinct toevallig toegevoegd worden aan webshop Joure of Haulerwijk?

Voorraad van Groningen staat daar al, hier zijn nog enkele beschikbaar. Na de zomervakantie komt er weer wat van Rubro binnen. Hier zitten ook enkele primal instinct bij voor Haulerwijk, maar we boeken die voorraad pas op als het er daadwerkelijk is.

Als je zeker 1 wilt kan je hem nu al in Groningen bestellen. Je kan paar weken wachten dan komt er waarschijnlijk een aantal in Haulerwijk

Wij hebben de 4x25mm die ook infinity green heet.

OK, is het daarmee dus dezelfde als het gelinkte topic van de Orthen Infinity Green of een andere? en als het die van orthen is, klopt de foto er dan wel weer bij, want het filmpje wat ik linkte is van 7kamp / Evolution.

En nog een vraag: Is de bij jullie te koop zijnde Wolff Forever een omlabeling van iets anders?
https://vuurwerkoutlethaulerwijk.nl/artikel/forever Ik kan over deze niks vinden, of is hij gewoon een hele oude jaargang.
Prive video verwijst naar vuurwerkland, maar daar kan ik geen vergelijkbaar product vinden. 25mm/30mm?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan