[Freakactie 2023] Knalkeet Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn er wat jullie betreft nieuwe producten van Wolff, Katan, Cafferata en Weco welke we sowieso moeten gaan verkopen? We horen het graag in dit topic!

Uiteindelijk zullen alle producten in de voorbestellingen te bestellen zijn, maar om een richtlijn te hebben, en aanbiedingen beter te kunnen aansluiten op jullie wens, horen we het graag!

Break Out
Something Different
Full Assault
Counter Strike

Dat zijn toch wel leuke producten om mee te pakken voor een leuk prijsje.

Edit: zie dat je om nieuwe producten vraagt, dat zijn deze niet. Maar misschien…:wink:

Break Out
Something Different
Full Assault
Counter Strike

Dat zijn toch wel leuke producten om mee te pakken voor een leuk prijsje.

Edit: zie dat je om nieuwe producten vraagt, dat zijn deze niet. Maar misschien…:wink:

Serieus?, dit zijn geen freak prijzen.... of kijk ik verkeerd.

Dat zeg ik, dat zijn producten om voor een mooie prijs mee te pakken en er wordt gevraagd wat wij graag in de actie zouden zien:wink:

Al ging ik van bestaande producten uit terwijl om nieuwe producten gevraagd werd (te snel gelezen). Maar wie weet dat deze nog eens in de actie komen…

Knalkeet hanteert altijd de adviesprijs op de site als het niet in de aanbieding is (staat ook vermeld in hun FAQ), maar er zijn altijd véél producten (afgelopen tijd tussen de 50 & 70) in de aanbieding.

@Knalkeet, aanhakend op Pyromun; betreft het hier alleen de nieuwe producten of al bestaande producten?

Knalkeet hanteert altijd de adviesprijs op de site als het niet in de aanbieding is (staat ook vermeld in hun FAQ), maar er zijn altijd véél producten (afgelopen tijd tussen de 50 & 70) in de aanbieding.

@Knalkeet, aanhakend op Pyromun; betreft het hier alleen de nieuwe producten of al bestaande producten?

Je mag natuurlijk alle producten van de leveranciers doorgeven :) Dan kunnen wij kijken wat we er mee kunnen doen!

Op dit moment staan alle nieuwe Wolff producten online! Denk aan de goede nieuwe Legacy Brand compounds, budget toppers Booster 500 en Pyro League, en een heleboel dikke cakes en compounds!

Binnenkort maar eens een actie mee doen???

@knalkeet: ik zag dat een aan filmpjes het niet deden (Wolff - Icognito, sledgehammer)is dit bekend?

Verder petje af voor de hoeveelheid Wolff compounds zeg!

Op dit moment staan alle nieuwe Wolff producten online! Denk aan de goede nieuwe Legacy Brand compounds, budget toppers Booster 500 en Pyro League, en een heleboel dikke cakes en compounds!

Binnenkort maar eens een actie mee doen???

Ja de break out voor een schappelijk prijsje graag?:rolleyes:

Laatst bewerkt:
En de wolff deals zijn alweer voorbij. Eindstand: heel veel mensen gaan genieten van de Break Out dit jaar! Dank voor alle mooie bestellingen.

Voor nu gelden de nazomerdeals. We zijn druk bezig met het toevoegen van het nieuwe assortiment. Het nieuwe St8ment, GBV Professional en WTF Pro Edition staan er inmiddels ook bij.

Er zijn op dit moment ruim 400 unieke producten te bestellen! Een mooie mijlpaal :D

Mocht je een grotere bestelling willen doen, of heb je interesse in een vol karton van een product? Neem even contact op voor een offerte op maat!

Bedankt voor de leuke acties.

Bij de Whistling Rainbow staat een filmpje van 75 shots, terwijl er in de box 50 shots zitten. Misschien de moeite waard om erbij te vermelden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan