[Freakactie 2023] Knalkeet Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Knalkeet, verwachtingen jullie nog toevoegingen in de maand maart of is het afwachten tot april voor nieuwe deals (scheelt weer F5'n)? Tevens, als je meerdere bestellingen hebt staan met elk het Jackpot assortiment er gratis bij krijg je dan ook meermaals het Jackpot assortiment (al 4x in mijn geval:))?

@Knalkeet, verwachtingen jullie nog toevoegingen in de maand maart of is het afwachten tot april voor nieuwe deals (scheelt weer F5'n)? Tevens, als je meerdere bestellingen hebt staan met elk het Jackpot assortiment er gratis bij krijg je dan ook meermaals het Jackpot assortiment (al 4x in mijn geval:))?

De verwachting is dat we enkel nog 'klein spul' toevoegen. Denk hierbij aan de kraakstaafjes van Cafferata, klein cat1 vuurwerk en dergelijke.

Op korte termijn volgen in ieder geval geen cakes, compounds en grote producten.

We wachten op dit moment de uitlooplijsten even af, allicht dat hier nog wat uit volgt. En daarna zullen we kijken naar de nieuwe inkooplijsten.

In jouw geval krijg je 4x het Jackpot assortimentje :-) Dit zagen we vorig jaar ook, mensen met meerdere kleine pakketjes. Werden soms kinderen blij mee gemaakt, maar je bent natuurlijk vrij om ermee te doen wat je wilt :wink:

De Blow Out kan volgens mij oneindig veel besteld worden. Jullie hebben aangegeven dat jullie alles op voorraad hebben. Maar is dit bij de Blow Out geen foutje aangezien dit een op=op artikel is? En anders zitten we goed bij jullie met zo’n grote voorraad van deze zeldzame cake!

En wat doen jullie met meerdere bestellingen? Worden die samen gevoegd, hoe gaat dat in z’n werk?

Voor de rest goed bezig, lekkere acties ook!

De Blow Out kan volgens mij oneindig veel besteld worden. Jullie hebben aangegeven dat jullie alles op voorraad hebben. Maar is dit bij de Blow Out geen foutje aangezien dit een op=op artikel is? En anders zitten we goed bij jullie met zo’n grote voorraad van deze zeldzame cake!

En wat doen jullie met meerdere bestellingen? Worden die samen gevoegd, hoe gaat dat in z’n werk?

Voor de rest goed bezig, lekkere acties ook!

Blow out hebben we inderdaad heel ruim beschikbaar! Daar zit geen foutje in de voorraad ;-)

Het samenvoegen van bestellingen is geen probleem. We gaan er eigenlijk altijd vanuit dat al je bestellingen op het vroegst mogelijke afhaalmoment klaarstaan.

Voor mensen met 2-3 bestellingen is dat nog vrij overzichtelijk. Heb je een halve ordner vol bestelformulieren, neem dan even contact op via de mail, dan kunnen we dit tijdig in orde maken.

Als je verder specifiek vragen hebt over jouw bestellingen, is het sneller even te mailen of bellen. Dan kijken we het direct even na

We hebben diverse Wolff boxen met korting in de shop gezet. Check hiervoor de afdeling 'Cakeboxen en Compounds'.

Onder andere de Blue en Red Night fire van 209,95 voor 135

En voor de liefhebbers; ook de Blow Out hummercake hebben we nog even in de aanbieding laten staan :)

Mocht je een grote bestelling voor ogen hebben, dan kun je altijd even contact opnemen per mail. We kunnen dan samen kijken naar een mooie prijs. Zoek je een specifieke box van een van onze leveranciers; neem dan ook even contact op, dan kunnen we even kijken of deze in te kopen is.

Mooie dealtjes weer! Die Crackling colorz blijft toch aantrekkelijk hoor!

Ik herinner me dat vorig jaar men op zoek was naar de red / blue night fire. Volgens mij ga je die ook niet meer goedkoper dan dit vinden hoor!

Toch raar dat er geen correcte foto's zijn.
Vind het een goede actie maar alsnog veel geld voor die luttele seconden

De Illision van Wolff is volgens mij €45,00 duurder geworden van de week. Verder mooie aanbiedingen.

We hebben de zomerdeals nog online staan. Heel veel cakes, compounds en pakketten met lekkere kortingen!

Na de zomer gaan we kijken naar de nieuwe producten van onze leveranciers. We hebben het een en ander langs zien komen van Wolff en Katan, en dat belooft veel goeds!

Het was een tijdje stil, maar het seizoen staat alweer om de hoek! De belangrijkste info voor jullie even op een rijtje

- Zomerdeals blijven nog tot 1 september online staan
- Daarna volgen de nazomerdeals (erg origineel!!) maar de prijzen zullen daar iets stijgen
- Zodra wij inkooplijsten van onze leveranciers hebben, zullen we de producten online zetten. Eventueel met leuke openingsdeals, aanbiedingen etc
- Er volgen binnenkort wat aanbiedingen op cat1
- mocht je besluiten om voor een heel maandsalaris te bestellen; doe dan even een mailtje voor een offerte op maat. Maar ik zou daar als ik jullie was even mee wachten tot alle nieuws online staat/voor ons duidelijk is wat we nog kunnen inkopen. Dit geldt ook voor kartonprijzen of speciale verzoeken.

Meer info volgt later! We gaan er een top jaar van maken dit jaar; de video's van nieuwe producten zien er iig al top uit!

De Zomerdeals gelden tot 1 september; nog 2 weken dus!

Zoek je een koopje, check dan snel de 70 producten in de zomerdeals categorie!

https://knalkeet.webshop.kei.io/categorie/zomerdeals

Actieprijzen dus geldig tot 1 september of zolang op voorraad, daarna zullen de nazomerdeals online komen (inclusief een aantal nieuwe producten), maar deze worden nooit zo goedkoop als de huidige zomerdeals :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan