[Freakactie 2023] Huisman Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bekijk bijlage 76738

Bekijk bijlage 76739

Bekijk bijlage 76740

Bekijk bijlage 76741

Bekijk bijlage 76742

GRATIS DUMMY'S - DEEL 3!!
Ook gisteren hebben wij van Huisman Vuurwerk weer een leuke dag gehad met meerdere liefhebbers die langs zijn geweest voor onze ENORME berg GRATIS DUMMY'S. En ook deze keer kwam er ruimte en hebben we nog weer EXTRA dummy's toe kunnen voegen!! Zoals een aantal dikke waaiers, echte klassiekers van Rubro zoals de Event No.1, Spider King en Springbreak en we kwamen nog een extra Wicked Whistle van VOLT! tegen. En wat te denken van de originele dummy's van de Venom Box en Spinning Tail to Multicolor van ZEN Fireworks, de voorloper van Vuurwerkmania, enz. Je ziet ze op deze nieuwe foto's, er staat nog genoeg!

Onze Vuurwerk Store is nog gesloten, maar in het midden van onze winkel staan honderden dummy's op je te wachten. We hebben cakes, compounds, cakesets, assortimenten, pakketten, pijlen, klein vuurwerk, Thunder Kings, enz. Van merken zoals Magnum, ZENA, Vuurwerktotaal, Rubro, Vuurwerkmania, VOLT!, WCKD, Evolution, Lesli, Vuurwerkexpert, enz.

Er zijn een paar spelregels:
- Je kunt alleen deze week (27-11 t/m 03-12) de dummy's op komen halen
- Elke middag ben je tussen 14.00 en 17.30u van harte welkom
- Je mag zoveel meenemen als je wil
- Je moet zelf even een tas meenemen (of vult een compound dummy)
- Alleen afhalen, we sturen niks op en houden niets apart
- OP = OP, wie het eerst komt...

Alles wat er na deze week nog staat gaat de container in, dus redt deze GRATIS dummy's van de ondergang... :wink:

#huisman #vuurwerk #huismanvuurwerk #gratis #dummys #dummy #verzameling #fireworks #feuerwerk

Ik dacht al waar gast dit over.... Tot ik de aankondiging van het afscheid van Grizmo Raizor zag. Het scheelt maar 1 letter, maar Gizmo blijft gewoon op vwc

Update Freak-actie: Maximale korting?
Inmiddels hebben we alle Freak-bestellingen nagelopen en nagerekend om er zeker van te zijn dat iedereen de maximale korting heeft gekregen waar hij/zij recht op heeft. De Freak-bestellers waarvan is gebleken dat die nog niet de maximale korting hadden gekregen, hebben inmiddels een mail van ons gehad. Mocht het zo zijn dat jij dacht ook nog wat tegoed te hebben maar heb je geen mail van ons gehad? Neem dan a.u.b. even contact met ons op via [email protected]

Eerder vandaag is de laatste Huisman Vuurwerk Nieuwsbrief van dit jaar uitgestuurd.

Belangrijkste punt: de Verzamelbon-functie staat weer aan! Je vindt 'm in jouw Account op onze website. Mocht je meerdere bestellingen hebben geplaatst en/of is/zijn er aanpassingen in jouw bestelling doorgevoerd, dan kun je via die functie jouw Afhaalbon downloaden en uitprinten.

Heel graag tot bij het afhalen!

Die verzamelbon is toch wel een uitkomst hoor, heerlijk! Vanavond nog even echt maar dan ook echt de laatste bestelling geplaatst. En tot donderdagavond! :bye:

Het was weer een feestje om mijn vuurwerk bij jullie op te halen! Zoals altijd alles perfect geregeld. Extreem sfeervolle showroom (met hele lekkere oliebollen :D), bijna zonde dat je altijd weer zo snel buiten staat haha. Misschien leuk om een soort van fooienpot of tikkie qr-code neer te zetten voor de jongens die de hele dag met de karretjes meelopen. Die arme jongen moest een behoorlijk stuk sjouwen met mijn loodzware compounds. Had 'm graag een extraatje gegeven, maar had helaas geen contant op zak. Succes nog de komende dagen & uiteraard tot volgend jaar!

Top geregeld allemaal hier! Sfeervolle showroom, verzamelbon is top, bestelling wordt netjes langsgelopen en vervolgens wordt ke vuurwerk zelfs naar de auto gebracht! Bedankt!

Ik was hier op 28-12 rond een uurtje of 17:30, en heb een top ervaring gehad. Showroom zag er leuk aangekleed aan, veel personeel aanwezig wat zorgde voor geen enkele wachttijd. Bestelling stond zo klaar, werd even netjes meegelopen door een jongen man, dat is top service. Dank Huisman!

Bedankt voor dit jaar.
wel jammer 1 cake niet geleverd was door de vrachtwagen ergens anders reed dan dat die bij huisman had moeten wezen.
gelukkig maar om 1 cake.
Netjes van @gizmo75 geld terug gekregen dat is wel weer top geregeld :)

Eerste jaar hier en prima en snel geholpen. Viel me op dat het hier lekker druk was vergelijking met andere winkels. Verder wel een veel te grote doos meegekregen voor wat thunderbolts en mega mines:bonk:

Zoals elk jaar wel wat spul halen. Voordat ik naar binnen ging zei ik tegen mijn vrienden nog. Let op: Binnen 5 minuten staan we weer buiten. Was er ontzettend druk (door de losse verkoop). Wij konden met onze online bestelling naar de afhaalbalie en stonden gewoon weer binnen 5 minuten buiten (ondanks redelijk grote bestelling). Zoals altijd, bedankt voor de mooie spullen en de uitstekende service. Kom volgend jaar uiteraard weer terug!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan