[Freakactie 2023] Huisman Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan het zijn dat mijn e-mail in de spambox is terechtgekomen? Vorige week vrijdag wat gestuurd maar helaas tot op heden niets terug gehoord. Normaal zijn jullie qua service juist altijd super snel, vandaar mijn vraag! :D

Kan het zijn dat mijn e-mail in de spambox is terechtgekomen? Vorige week vrijdag wat gestuurd maar helaas tot op heden niets terug gehoord. Normaal zijn jullie qua service juist altijd super snel, vandaar mijn vraag! :D

Dat is inderdaad vreemd, we kijken het even voor je na!!

We zijn wel enorm druk waardoor alles wat langer duurt dan normaal. O.a. met het verwerken van de voortdurende stroom bestellingen, maar vooral ook met heel veel vragen van ongeruste mensen door al die misleidende berichten in de media. Over het zogenaamde totale verbod op consumentenvuurwerk in gemeenten met een Lokaal Afsteekverbod. Dat is natuurlijk flauwekul maar de media roepen en schrijven dat wel. Gek wordt je ervan en wij mogen de shit weer opruimen... zucht.

Maar goed, je hoort van ons!

Onze Freak-actie 2023 is gelanceerd!! Meer info vind je hier: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showt...man-Vuurwerk&p=1311212&viewfull=1#post1311212

Onze extra actie op Compounds, Cakeboxen en Assortimenten is ook gelanceerd!! Meer info vind je hier: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showt...man-Vuurwerk&p=1311213&viewfull=1#post1311213

Beste Vuurwerkliefhebbers,

Natuurlijk zal Huisman Vuurwerk ook in 2023 een Freak-actie gaan verzorgen. En dat voor het 13e jaar op rij!!

De insteek is om onze Freak-actie t.o.v. afgelopen jaar niet te veranderen. Het is alleen wel zo realistisch om op dit moment nog een kleine slag om de arm te houden vanwege eerdere signalen over verder stijgende prijzen en kosten.

Jullie zijn van ons gewend dat we met de start van de actie wachten tot na de zomer. Ook dit jaar is dat i.v.m. bovenstaande nog verstandiger en zal dat in 2023 niet anders zijn. Maar als het dus even kan, zullen we onze Freak-actie ook in 2023 weer met een mooie extra korting door laten gaan.

Tot die tijd kun je net als voorgaande jaren bij ons terecht voor een uitgebreid assortiment CAT.1-Vuurwerk. Zo door het jaar heen doen we daar af en toe leuke acties mee met speciale aanbiedingen. En dat doen we dan maar meteen:

Bekijk bijlage 71475

De hele maand februari krijg je bij ons in de winkel 10% EXTRA Kassa-korting bij het afrekenen van jouw CAT.1-Vuurwerk!!

Op de afbeelding zie je slechts een deel van ons huidige assortiment, op onze website kun je al onze CAT.1-artikelen bekijken.

Je kunt voor ons CAT.1-Vuurwerk terecht in onze winkel. Natuurlijk kun je ook een kijkje nemen op onze website, maar bestellen kan alleen in de winkel. Helaas is online bestellen van CAT.1-Vuurwerk door het jaar heen niet mogelijk. Grote voordeel van kopen in de winkel is natuurlijk dat je het meteen mee krijgt. Jullie zijn van harte welkom!

Voor meer informatie over ons CAT.1-assortiment, video's en openingstijden ga je naar https://www.huismanvuurwerk.nl/cat.1-vuurwerk

Tot zover deze update. We houden jullie natuurlijk op de hoogte en heel graag tot in de winkel!
weet je wat grappig is , ze zitten altijd te zeuren over stijgende prijzen maar dat doet de winkelier zelf.
de een noemt het stijgende prijzen maar de ander neemt gewoon minder winst en als je goed kijkt is huisman dit jaar helaas een van de duurdere verkoop punten
jammer dat ook met het vuurwerk de consument voor de gek gehouden word door duurdere prijzen ,minder kruit inhoud en kleinere tubes maar wel dezelfde 1,2 inch prijzen vragen
het is voor de echte liefhebber goed zoeken dit jaar,,jammer dat het op deze manier voor de meeste weer onbetaalbaar word

weet je wat grappig is , ze zitten altijd te zeuren over stijgende prijzen maar dat doet de winkelier zelf.
de een noemt het stijgende prijzen maar de ander neemt gewoon minder winst en als je goed kijkt is huisman dit jaar helaas een van de duurdere verkoop punten

Ben ik het deels niet met je eens, ze hebben lang zat een freakactie gehad waardoor de prijzen vrijwel gelijk lagen aan andere bedrijven.
Ja als je nu kijkt liggen de prijzen hoger als bij anderen. Maar beetje op tijd erbij zijn scheelt je centen ;)

Wees blij dat er winkels zijn met dit soort acties…. Loop eens een “gewone vuurwerkwinkel” zonder freakactie’s binnen in december en kijk dan wat je voor je budget kan krijgen.

jammer dat ook met het vuurwerk de consument voor de gek gehouden word door duurdere prijzen ,minder kruit inhoud en kleinere tubes maar wel dezelfde 1,2 inch prijzen vragen
het is voor de echte liefhebber goed zoeken dit jaar,,jammer dat het op deze manier voor de meeste weer onbetaalbaar word

Jij begint met de opmerking dat het grappig is, maar ik vind jouw reactie nou niet bepaald grappig. Het voelt voor mij als een soort trap in de rug. Ik had al een heel verhaal geschreven van wat er allemaal in mijn ogen niet klopt en/of getuigt van weinig respect aan jouw reactie. Maar ik heb dat grotendeels weer gedelete.

Het enige wat ik nog wel kwijt wil is dat ik me voor kan stellen dat jij bedoelt dat we niet de goedkoopste Freak-winkel zijn van die 10 tot 20 die er in heel NL nog zijn van de ruim 1.200 verkooppunten. Dat klopt, daar staan we ook niet om bekend. Wij staan bekend om ons totaalplaatje: 100-jarig bestaand familiebedrijf met zeer hoog service- en kwaliteitsniveau, kortings-acties, demo, gratis vuurwerk-actie, beleving, passie, enz. Daar zijn genoeg enthousiaste verhalen over te vinden in het Huisman Vuurwerk-topic en na 13 jaar onze 13 Freak-actie topics hier op VWC.

Je noemt verder een paar dingen zo even uit de losse pols en die steken mij enorm omdat ik ons er niet in herken. Maar ik ga daar hier nu niet op reageren behalve dat ik het wel teleurstellend vind.

Als je het allemaal niet zo bedoeld hebt, prima. Maar denk de volgende keer dan a.u.b. eerst even na voordat je dit soort dingen de wijde wereld in slingert.

Jij begint met de opmerking dat het grappig is, maar ik vind jouw reactie nou niet bepaald grappig. Het voelt voor mij als een soort trap in de rug. Ik had al een heel verhaal geschreven van wat er allemaal in mijn ogen niet klopt en/of getuigt van weinig respect aan jouw reactie. Maar ik heb dat grotendeels weer gedelete.

Het enige wat ik nog wel kwijt wil is dat ik me voor kan stellen dat jij bedoelt dat we niet de goedkoopste Freak-winkel zijn van die 10 tot 20 die er in heel NL nog zijn van de ruim 1.200 verkooppunten. Dat klopt, daar staan we ook niet om bekend. Wij staan bekend om ons totaalplaatje: 100-jarig bestaand familiebedrijf met zeer hoog service- en kwaliteitsniveau, kortings-acties, demo, gratis vuurwerk-actie, beleving, passie, enz. Daar zijn genoeg enthousiaste verhalen over te vinden in het Huisman Vuurwerk-topic en na 13 jaar onze 13 Freak-actie topics hier op VWC.

Je noemt verder een paar dingen zo even uit de losse pols en die steken mij enorm omdat ik ons er niet in herken. Maar ik ga daar hier nu niet op reageren behalve dat ik het wel teleurstellend vind.

Als je het allemaal niet zo bedoeld hebt, prima. Maar denk dan eerst even na voordat je dit soort dingen de wijde wereld in slingert.

Ik snap je frustraties, maar laat lekker gaan joh, je weet wie het zegt en de opmerking komt niet van een van de Die Hards hier maar van een dagjesbezoeker. Dus nogmaals, laat gaan kerel.

Heel goed Gizmo. Dit is een algemene frustratie van deze persoon en lijkt mij totaal niet gegrond voor jullie inzet afgelopen jaren. Wij als freaks waarderen jullie enorm met alles wat jullie doen!

Je zult altijd mensen hebben die het niet waarderen.
Ben dit jaar een nieuwe klant en ben benieuwd. De acties waren niet de scherpste maar overall inderdaad wel top!
Tot de 28e!

En terug naar je eigen droomwereld :bye:
Je bloemkool is ook een beetje duurder geworden, net als energie en benzine etc.
Waardeer de freakacties in ieder geval, best behoorlijke aanbiedingen kunnen krijgen.
En als het echt te gek is.. Laat het dan liggen voor een ander.

Laten gaan man. vorig jaar top service hier gehad wat mij betreft die extra geld dubbel en dwars waard. Moet zeggen dat het ook wel mee valt hoor. Genoeg leuke acties voorbij zien komen.

Tja lekker makkelijk l#llen.
Je moet diep respect hebben voor de vuurwerk verkopers die een liefhebber actie doen.
Ze zijn er bijna het jaar ermee bezig en dan is Erwin ook nog bezig bij de gemeentes om te strijden voor ons vuurwerk liefhebbers, omdat de gemeente Arnhem er even een vuurwerkverbod er doorheen duwt.

En dan de laatste 2 weken van het jaar, werken de verkopers zich de pest pleuris om alles op tijd af te leggen krijgen en de klanten te vreden te stellen.
En dan zijn er mensen die ze lekker veilig achter hun beeldscherm gaan afzeiken.
Zit niet te mauwen man, ga lekker naar Duitsland, als je dat tenminste durft.
Maar ga dan niet zeuren dat er steeds minder liefhebber acties meer zijn.
Want als je als winkelier liters stront over je heen gegoten krijgt omdat je iets verkeerds hebt dan snap ik wel dat je op den duur wel klaar bent met de liefhebbers.

Wat een trieste reactie. Dat de prijzen omhoog gegaan zijn is een feit en dat niemand (behalve de staat) daar blij mee is is ook een feit. Dat heeft echter geen zak met een specifieke winkelier te maken en als jij denkt dat een bepaalde shop te duur is bestel je toch ergens anders!? Gelukkig zijn er genoeg liefhebbers die een shop wel op waarde weten te schatten en alle moeite en leuke acties wel kunnen waarderen.

:no: nou moet je echt kappen mafklapper

Wilde vanmiddag al reageren maar niet gedaan. Nu ff wel.

Gizmo en ik komen waarschijnlijk niet op elkaars verjaardag maar je kan wel 1 ding iig van hem/zn zaak zeggen:
Tis een liefhebber eerste klas zoals ons allemaal.

Hij, en nog een aantal andere freakzaken, geven ons halverwege het seizoen links en rechts inzage hoe het achter de schermen eraan toe gaat, houden ons op de hoogte van het laatste nieuws en komen op gezette tijden in het jaar met hele mooie prijzen en akties.

Hun schoorsteen moet ook roken. Ze nemen grote risico's en investeren bergen met geld.

Tuurlijk onze traditie kost een hoop maar niemand wordt verplicht eraan mee te doen voor grote bedragen.

Alles in het leven is stikduur geworden, vuurwerk is helaas geen uitzondering!

De 'freaks' die hier het hele jaar het forum onveilig maken balen ook van de gestegen prijzen maar weten wel waarom en hoe.

Een hele goede gerenommeerde vuurwerkzaak en gerespecteerd lid beschuldigen dat zij hun zakken extra vullen over zn medefreaks pas ik echt voor.

Laatst bewerkt:
Bekijk bijlage 76594

Bekijk bijlage 76595

Bekijk bijlage 76596

Bekijk bijlage 76597

Bekijk bijlage 76598

ENORME BERG GRATIS DUMMY'S!!
Het Black Friday weekend zit er zo goed als op en nu is het snel door naar Sinterklaas. Wij van Huisman Vuurwerk zijn al helemaal in de Sint-stemming en geven daarom een ENORME berg GRATIS DUMMY's als cadeautjes weg! Onze Vuurwerk Store is nog gesloten, maar in het midden van onze winkel staan honderden dummy's op je te wachten. We hebben cakes, compounds, cakesets, assortimenten, pakketten, pijlen, klein vuurwerk, Thunder Kings, enz. Van merken zoals Magnum, ZENA, Vuurwerktotaal, Rubro, Vuurwerkmania, VOLT!, WCKD, Evolution, Lesli, Vuurwerkexpert, enz.

Er zijn een paar spelregels:
- Je kunt alleen deze week (27-11 t/m 03-12) de dummy's op komen halen
- Elke middag ben je tussen 14.00 en 17.30u van harte welkom
- Je mag zoveel meenemen als je wil
- Je moet zelf even een tas meenemen (of vult een compound dummy)
- Alleen afhalen, we sturen niks op en houden niets apart
- OP = OP, wie het eerst komt...

Alles wat er na deze week nog staat gaat de container in, dus redt deze GRATIS dummy's van de ondergang... :wink:

#huisman #vuurwerk #huismanvuurwerk #gratis #dummys #dummy #verzameling #fireworks #feuerwerk

Laatst bewerkt:
Bekijk bijlage 76672

Bekijk bijlage 76673

Bekijk bijlage 76674

Bekijk bijlage 76675

Bekijk bijlage 76677

GRATIS DUMMY'S - DEEL 2!!
Gisteren hebben wij van Huisman Vuurwerk een leuke eerste dag gehad met meerdere liefhebbers die langs zijn geweest voor onze ENORME berg GRATIS DUMMY'S. Er zijn een aantal mooie dingen mee gegaan. Daarom kwam er ruimte en hebben we nog weer EXTRA dummy's toe kunnen voegen!! Zoals pijlenpakketten, Massive, EVO Bomber, Red/Neon Maroon, Raw Whistler, enz. Je ziet ze op bovenstaande nieuwe foto's en zoals je ziet staat er nog genoeg!

Onze Vuurwerk Store is nog gesloten, maar in het midden van onze winkel staan honderden dummy's op je te wachten. We hebben cakes, compounds, cakesets, assortimenten, pakketten, pijlen, klein vuurwerk, Thunder Kings, enz. Van merken zoals Magnum, ZENA, Vuurwerktotaal, Rubro, Vuurwerkmania, VOLT!, WCKD, Evolution, Lesli, Vuurwerkexpert, enz.

Er zijn een paar spelregels:
- Je kunt alleen deze week (27-11 t/m 03-12) de dummy's op komen halen
- Elke middag ben je tussen 14.00 en 17.30u van harte welkom
- Je mag zoveel meenemen als je wil
- Je moet zelf even een tas meenemen (of vult een compound dummy)
- Alleen afhalen, we sturen niks op en houden niets apart
- OP = OP, wie het eerst komt...

Alles wat er na deze week nog staat gaat de container in, dus redt deze GRATIS dummy's van de ondergang... ��

#huisman #vuurwerk #huismanvuurwerk #gratis #dummys #dummy #verzameling #fireworks #feuerwerk

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan