[Freakactie 2023] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pfoee nou de donadoni deals moeten maar snel komen en goed zijn, want de deals vliegen me al een paar dagen om de oren man man man haha! :frusty:

Al bijna een paar keer het gereserveerde budget uitgegeven. :rolleyes:

OK LET'S GO! Onze Black Friday deals staan online!

De deals lopen t/m zondagmiddag. Zondagmiddag en uiterlijk in de avond gaan de prijzen weer omhoog.

BLACK FRIDAY DEALS 24-26 NOVEMBER

- Decibel voor €19,95 - een cake met dikke spinners tot blink met 25mm tubes - deze mag niet ontbreken in je assortiment!
- Stars over Vienna voor €19,95 - een dikke 30mm rammer met opnieuw blinkers - zóóó groot uitgewerkt, dat zie je niet veel...
- The Aftermath voor €19,95 - 42 shots met gouden willows, kleuren en crackling afsluiter. Persoonlijk vind ik dit één van de gaafste nieuwe labels :yes:
- Full Assault voor €85,- - een hele dikke rammer dit. Genoeg naar gevraagd en ook te lezen op het forum. Hier kan je geen spijt van krijgen...
- Obsessed voor €155,- - deze 25mm waaier-compound kennen de meesten van jullie wel :wink: - één van de meest sierlijke compounds uit het assortiment.
- Massive Gold voor €89,- - deze is minder bekend, maar deze dikke 25mm rammer heeft een super gaaf tempo, dikke burst en super mooie goud-effecten!
- Rainbow voor €99,95 - als je iets anders wilt dan enkel burst en boeketten, is dit zeker een interessante box. 200 sierlijke tails en shots met kleinere/unieke uitwerkingen... Die eerste z-shape cake uit deze compound :shocked:
- Tenslotte Airbrush voor €119,- - deze bak is ook niet zo bekend en dat verbaasd mij persoonlijk. Vooral de effecten waar groen en paars gecombineerd worden, zie je niet veel. Dit is trouwens echt een hele grote bak met 30mm tubes.

Kleine lettertjes... Al deze aanbiedingen doen niet mee met de gratis Hysteria box.

BLACK FRIDAY DEALS ZIEN? KLIK HIER: https://donadonivuurwerk.nl/categorie/black-friday

Oké veel shopplezier allemaal en hopelijk tot zondag (open dag / stookmeeting i.s.m. Pyroteam Utrecht vanaf 12:00 uur tot 15:00 uur). In onze winkel krijg je a.s. zondag op het cat1 vuurwerk wat op voorraad is nog eens 20% kassakorting. Vooral bedoelt om die dag op te stoken zodat we een zo'n goed mogelijke sfeer krijgen op onze open dag en de meeting (hou het leuk en bewaar wat voor een ander :bye:).

donadoni_black_friday_vwc.jpg

Vandaag even gezellig bij jullie langs geweest bij de stookmeeting. Het was super geregeld. Leuk om jou even ontmoet te hebben Granddessert.Een echte liefhebber. Ik ga hier zeker volgend jaar bestellen!

Wat een leuke winkel met aardige mensen.
Nog op de valreep 4 boxen besteld op de stookmeeting.
Was gezellig druk en me dochter heeft zich ook goed vermaakt. Super leuk!
Jan nu al niet wachten tot de verkoop dagen.
Misschien vanavond ff checken of ik nog een last minute blackfriday ga mee pakken.

Was zeker top en gezellig. Wil ook nog even een compliment geven aan de gene die het 'ratelbandje' in elkaar had geknutseld die ging goed.

Vandaag even gezellig bij jullie langs geweest bij de stookmeeting. Het was super geregeld. Leuk om jou even ontmoet te hebben Granddessert.Een echte liefhebber. Ik ga hier zeker volgend jaar bestellen!
Thanks Pyrojohnny. Super dat je er bij was. Misschien zien we elkaar nog op een nieuwe open dag!

Wat een leuke winkel met aardige mensen.
Nog op de valreep 4 boxen besteld op de stookmeeting.
Was gezellig druk en me dochter heeft zich ook goed vermaakt. Super leuk!
Jan nu al niet wachten tot de verkoop dagen.
Misschien vanavond ff checken of ik nog een last minute blackfriday ga mee pakken.
Thanks 3xh voor de complimenten en alvast veel plezier met de gekochte boxen :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan