[Freakactie 2022] VuurwerkVelp.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
PRE-VOORVERKOOP-ACTIE
Beste vuurwerkcrew'ers,
Wij vonden het erg leuk, om dit jaar voor het eerst een freakactie mogelijk te maken voor jullie. Nu het vuurwerkseizoen voor de deur staat, hebben wij alle merken binnen ons assortiment de afgelopen maanden in de aanbieding gehad. Daar buiten hebben we van verschillende van jullie nog vragen gehad voor bepaalde producten, of we hier nog iets mee kunnen doen. Om de 'freakactie' af te sluiten hebben we hiervoor de top 6 aanvragen voor een laatste keer dit jaar opgenomen in een freakactie. Deze producten zijn voor jullie extra scherp verkrijgbaar, tot 1 oktober. Vanaf 1 oktober gaan wij het normale seizoen starten. Wij hopen jullie hiermee nog een keer te helpen, en zien jullie graag allemaal tijdens het afhalen van de bestellingen einde van het jaar!

Pre-Voorverkoop-2496.jpg

Pre-Voorverkoop-2608.jpg

Pre-Voorverkoop-3610.jpg

Pre-Voorverkoop-3655.jpg

Pre-Voorverkoop-6304.jpg

Pre-Voorverkoop-8096.jpg

Bestel deze aanbiedingen voor 1 oktober, via https://www.vuurwerkvelp.nl :thumbup:

Zojuist te horen gekregen dat er een aantal artikelen uit mijn bestelling helaas niet te leveren zijn, maar na een korte mail wisseling heeft Vuurwerk Velp hele mooie alternatieven aangeboden!

Top afhandeling en zeer vriendelijke in de mails! Tot het einde van het jaar!

Zojuist te horen gekregen dat er een aantal artikelen uit mijn bestelling helaas niet te leveren zijn, maar na een korte mail wisseling heeft Vuurwerk Velp hele mooie alternatieven aangeboden!

Top afhandeling en zeer vriendelijke in de mails! Tot het einde van het jaar!

Hier exact eenzelfde ervaring, nette mail gehad en super meegedacht in een oplossing/ alternatief. Dank hiervoor, goede service is veel waard! Ga zo door:applause:

Hier exact eenzelfde ervaring, nette mail gehad en super meegedacht in een oplossing/ alternatief. Dank hiervoor, goede service is veel waard! Ga zo door:applause:
Ik kan me hier bij aansluiten. Vervangende artikelen zijn zelfs groter/beter dus mag niet klagen. ;) eigenlijk precies dezelfde ervaring, top service! Tot de 29e!

Laatst bewerkt:
Bedankt allemaal voor de reacties hierboven. We hadden inderdaad een paar bestellingen welke we niet compleet konden maken i.v.m. afkeur of manco's vanuit onze levering. Fijn dat we dit samen konden oplossen.

Ook nog een paar nieuwe 1+1 aanbiedingen op de site gezet :cool:

Velp_Sparks1plus1.jpg

Outlet_2022_YellowStar2+1.jpg

Velp_YellowRiver1plus1.jpg

Kijk voor alle aanbiedingen op www.vuurwerkvelp.nl

Jullie blijven maar doorgaan met mooie acties. Volgend jaar ga ik nog meer bij jullie bestellen, iedere maand leuke acties en altijd snelle en nette reacties op mail.

Vanochtend eerst rond half 11 met de buurman zijn bestelling opgehaald. Kreeg gewoon zijn Evo Force One geleverd.

5 over 11 teruggegaan om mijn bestelling op te halen. Binnen 5 minuten alles samen met een medewerker gecontroleerd en weer onderweg naar huis. Had de Insane combideal besteld maar die hadden ze helaas niet geleverd gekregen. Als vervanger 2 x de MJB cake ontvangen, een heel nette oplossing. Mijn Evo Force One werd ook netjes uitgeleverd. Het zijn 4 compounds met ieder een eigen omdoos, op zich wel minder ivm doorlonten

Dennis en team Vuurwerk Velp bedankt voor de mooie acties, succes aankomende verkoopdagen en tot volgend jaar.

Bohh MJB Cake batch 2020 is steengoed, als vervanger voor de Insane gehad. Burst abnormaal, klapte GW2C batch 2020 er compleet uit

El Loco trouwens ook geen verkeerde cake voor de actieprijs van 15 euro. Uitwerkingen en burst niet zo goed als MJB maar voor die prijs niks te klagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan