Vuurwerk Vathorst
VWC lid
Het is een omlabeling
ROCK 'N ROLLER van Lesli

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gave actie hoor, zitten leuke aanbiedingen bij op die manier! Ik ga dit weekend er eens goed voor zitten.
Maar ik word als gierige Nederlander dus wel chagrijnig van 2 euro "verwerkingskosten"... heel flauw ik weet het! Maar ik stoor me daar serieus aan en ik ben vast niet de enige. Ik zou dat gewoon in alle prijzen verwerken dan "voel" ik het tenminste niet.
Huh dat kan toch niet? Je kan toch niet de verwerkingskosten per order inprijzen in de verkoopprijs van alle artikelen?
Ik denk dat hij bedoelde dat het voelt als een straf voor het bestellen. Je kunt er natuurlijk wel als winkelier voor kiezen om je marge dusdanig op peil te houden dat het niet nodig is. Of alleen bij orders tot een bepaald bedrag ofzo. Ik snap het gevoel wel.
Ik denk dat hij bedoelde dat het voelt als een straf voor het bestellen. Je kunt er natuurlijk wel als winkelier voor kiezen om je marge dusdanig op peil te houden dat het niet nodig is. Of alleen bij orders tot een bepaald bedrag ofzo. Ik snap het gevoel wel.
Shots of anarchy. Ook geen 20% korting. 70% duurder geworden.
Wel positief dat je 20% korting krijgt op de verwerkingskosten.
Ben toch een beetje in verwarring, de HFF hardstyle box bijvoorbeeld is geen uitloop maar de 20% korting doet het niet? Zo zijn er wel meer boxen.
Ben toch een beetje in verwarring, de HFF hardstyle box bijvoorbeeld is geen uitloop maar de 20% korting doet het niet? Zo zijn er wel meer boxen.
Shots of anarchy. Ook geen 20% korting. 70% duurder geworden.
Wel positief dat je 20% korting krijgt op de verwerkingskosten.