[Freakactie 2022] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op het vroege tijdstip dat ik er gisteren was ( tussen 7 en 8) kon ik pakweg 5 auto lengtes van de zaak de auto kwijt. Overdag durf ik het niet te zeggen

Complimenten ook dat ze alles netjes ontkooien! Zovaak bij freak bestellingen meegemaakt dat ik thuis alles zelf moest doen…

Vanochtend vroeg de bestelling opgehaald. Was top. Kon uiteindelijk de auto eventjes direct voor de deur
zetten wat toch scheelt met inladen :) Om iets over 7'n is het nog niet druk :)

Bedankt voor je inzet Patrick en team! Hopelijk komt alles vandaag op de afgesproken momenten binnen. En ook heel erg bedankt voor het presentje! 10/10 alles bij elkaar.

Gisteren ook nog even langs geweest om een bestelling op te halen en zoals altijd goed geregeld. Leuk om je nog even gesproken te hebben Patrick. Dank voor de service en de beste wensen voor 2023!

Patrick, Ellen, jullie hebben by far de beste service geleverd dit jaar voor mij. De gratis cake, de enorm goede communicatie, het vlotte verlopen van het afhalen. Bas, Avalanche, Ellen en Patrick, enorm bedankt voor alles! Ik zie jullie graag volgend jaar weer.

Ik hoop dat het voor jullie net zo’n succesvolle ervaring is als dat het voor de meesten hier is geweest. 15E56DF3-A36B-425C-B89F-8B3923F4734F.jpg

Vuurwerk Huizen iedereen weer bedankt voor de goede zorgen over mijn vuurwerk. En uiteraard de beste wensen!!!

Zo.. Ben weer enigszins in leven. Wat een dagen zijn het geweest, het was echt krankzinnig hoeveel er verkocht is. Jarenlang alle dagen in de verkoop gestaan om te adviseren, maar vanwege de chaos op dag 1 in de bunker moeten bijspringen en daar niet meer weggeweest, tot het laatste uurtje op 31-12. Jammer dat ik weinig van jullie gezien heb! Genoten van de dagen, maar ook blij dat het er weer op zit. Hakt er toch aardig in haha.

Helaas hebben we veel meer items moeten vervangen dan dat jullie van ons gewend zijn. Volgens mij is dat in de meeste gevallen netjes opgelost met iedereen :)

Bij deze wil ik het team van vuurwerk Huizen bedanken voor de geweldige service die is geleverd. Het bedankje was ook echt een heel tof bedankje! Heb genoten van de prachtige producten en kom voor komend oud en nieuw zeker weer even langs.

Bedankje?Presentje?Mag ik vragen wat het bedankje was?
Ik heb ondanks mijn doorgeschoven bestellingen helaas niks gekregen :sad:.

Wat overigens niet wegneemt,dat er vanuit mijn kant alleen maar lof is voor de service.
Zowel de heldere,duidelijke communicatie,alsmede de bereidwilligheid en het meedenken van Patrick.
Eerste keer besteld hier,maar niet de laatste keer.Bedankt Patrick en medewerkers!

Yea, had Patrick eerder een bericht over geplaatst, vlak voor de afhaaldagen. Tis een cruel cannon met een persoonlijke boodschap op de cake.

Allee eerst iedereen de beste wensen!
Zo het waren drie pittige dagen, een dag rust en alle positieve berichten die ik hier lees doet de mens goed.

Helaas zijn er een hoop dingen helemaal niet gegaan zoals ik had gehoopt en zoals jullie van mij gewent zijn.
Doordat het zo een gekkenhuis is geweest en door alle leveringsproblemen hebben we veel achter de feiten aangelopen en ging niet alles hoe het moest.
Uiteraard ga ik dat goed analyseren om te kijken wat we kunnen aanpassen in de processen om dit voor een volgende x niet meer voor te laten komen.

Een van die dingen was ook het niet meegeven van de cake helaas en dat vind ik heel jammer, want ik ben iedereen die ons heeft gesteund de afgelopen twee jaar voor het doorschuiven van zijn order dankbaar!
Het was inderdaad de Cruel Cannon met daarop een eigen label als bedankje hiervoor uit naam van mijn vrouw en mij.

51FBA09D-CA5D-48E9-8AA3-835137DC0BCE.jpg

Allee eerst iedereen de beste wensen!
Zo het waren drie pittige dagen, een dag rust en alle positieve berichten die ik hier lees doet de mens goed.

Helaas zijn er een hoop dingen helemaal niet gegaan zoals ik had gehoopt en zoals jullie van mij gewent zijn.
Doordat het zo een gekkenhuis is geweest en door alle leveringsproblemen hebben we veel achter de feiten aangelopen en ging niet alles hoe het moest.
Uiteraard ga ik dat goed analyseren om te kijken wat we kunnen aanpassen in de processen om dit voor een volgende x niet meer voor te laten komen.

Een van die dingen was ook het niet meegeven van de cake helaas en dat vind ik heel jammer, want ik ben iedereen die ons heeft gesteund de afgelopen twee jaar voor het doorschuiven van zijn order dankbaar!
Het was inderdaad de Cruel Cannon met daarop een eigen label als bedankje hiervoor uit naam van mijn vrouw en mij.

Bekijk bijlage 70644

Het niet meegeven van de cake is ook een kleinigheidje in een verder chaotische laatste 3 dagen.Het vriendelijke personeel en de warme ontvangst en goede uitleg voor vervanging en excuses telt voor mij meer dan een cake die vergeten is mee te geven.
En de beste wensen natuurlijk en op naar een goed 2023.

Misschien wat vroeg, maar hoe zien jullie het komende vuurwerkjaar voor zich? Een medewerker in jullie winkel vertelde dat er dit jaar geen vroege verkoop zal zijn vanwege de voorraad en een mogelijk verbod? Dat laatste is misschien wat voorbarig maar ben benieuwd.

Misschien wat vroeg, maar hoe zien jullie het komende vuurwerkjaar voor zich? Een medewerker in jullie winkel vertelde dat er dit jaar geen vroege verkoop zal zijn vanwege de voorraad en een mogelijk verbod? Dat laatste is misschien wat voorbarig maar ben benieuwd.

Mijn bunker is zo goed als leeg, dus op korte termijn zal ik zeker niet open gaan want ik heb zo ongeveer bijna niks om te verkopen en dat geldt ook voor de meeste importeurs dus om aan nieuwe interessante producten te komen is erg lastig.

Daarnaast is het natuurlijk wel iets om voor ons de politiek in de gaten te houden, je merkte gisteren al dat de hetze leek ge beginnen en de komende weken zullen de antie groepen harder dan ooit gaan roepen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan