Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoe zit het met parkeren? Weet dat er weinig plaatsen zijn hadden jullie hier problemen mee?
Yea, had Patrick eerder een bericht over geplaatst, vlak voor de afhaaldagen. Tis een cruel cannon met een persoonlijke boodschap op de cake.
Allee eerst iedereen de beste wensen!
Zo het waren drie pittige dagen, een dag rust en alle positieve berichten die ik hier lees doet de mens goed.
Helaas zijn er een hoop dingen helemaal niet gegaan zoals ik had gehoopt en zoals jullie van mij gewent zijn.
Doordat het zo een gekkenhuis is geweest en door alle leveringsproblemen hebben we veel achter de feiten aangelopen en ging niet alles hoe het moest.
Uiteraard ga ik dat goed analyseren om te kijken wat we kunnen aanpassen in de processen om dit voor een volgende x niet meer voor te laten komen.
Een van die dingen was ook het niet meegeven van de cake helaas en dat vind ik heel jammer, want ik ben iedereen die ons heeft gesteund de afgelopen twee jaar voor het doorschuiven van zijn order dankbaar!
Het was inderdaad de Cruel Cannon met daarop een eigen label als bedankje hiervoor uit naam van mijn vrouw en mij.
Bekijk bijlage 70644
Misschien wat vroeg, maar hoe zien jullie het komende vuurwerkjaar voor zich? Een medewerker in jullie winkel vertelde dat er dit jaar geen vroege verkoop zal zijn vanwege de voorraad en een mogelijk verbod? Dat laatste is misschien wat voorbarig maar ben benieuwd.