[Freakactie 2022] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iets later dan gehoopt krijgen wij medio februari de Vuurwerkbunker cat 1 items binnen, naast het werk achter de schermen om alle 2021 orders om te zetten naar 2022 etc zullen wij ook deze items verkoop klaar gaan zetten zodat deze besteld kunnen worden en bij ons af te halen zijn

Hoi Patrick,

Heb je een update voor ons hoe het staat met de opening van de webshop?

De centen branden in de portemonnee :)

Hoi Patrick,

Heb je een update voor ons hoe het staat met de opening van de webshop?

De centen branden in de portemonnee :)

Nee helaas nog niet, mede door corona perikelen in mijn team ben ik er nog niet heel veel verder mee gekomen helaas :(
Achter de schermen ben ik wel bezig uiteraard, maar het is een aardige klus om alle 2021 orders om te zetten etc.

We gaan ook op korte termijn langs bij onze importeurs om te kijken of we ook voor dit jaar weer een aantal mooie acties op poten kunnen zetten voor jullie :)

Tevens hebben wij vandaag eerst beetje cat 1 binnen gehad en in de loop van volgende week krijgen wij het cat 1 van Vuurwerkbunker binnen :)
Het cat 1 is vanaf nu al bestelbaar op onze website, ik heb nog wat restjes van vorig jaar gevonden waaronder ook nog een doosje met cat 1 grondbloemen van Wolff :)

Ik kijk nog steeds uit naar de opening van de webshop :handsup: heb je misschien een update?

Nee helaas nog niet, waar ik kan ben ik achter de schermen bezig om alles in gereedheid te brengen.
Maar ik heb nog niet alle info vanuit de importeurs en door de drukte in de winkel ook soms wat tijd te kort

Witte rook uit den haag! En vanuit jullie? :handsup:

Hahaha, zodra wij alle info vanuit onze importeurs hebben qua prijzen, openstaande orders etc dan kan ik weer vol aan de slag.
Achter de schermen ben ik al wel uiteraard druk bezig met alle voorbereidingen ;)
Zo hebben wij vandaag een bezoekje gebracht aan Wolff en hebben we even bijgepraat en mooie spullen gezien ;)

We staan te popelen patrick:D maar ik weet zeker dat jullie dat ook wel staan te popelen dus daar zal het niet aan liggen!
Ik ben wel benieuwd wat je voor ons in petto hebt kwa wolff producten, ik kijk er naar uit!

Langzaam aan druppelt de informatie vanuit de leveranciers binnen bij ons :)
Dit geeft nog even wat uitzoek werk vanwege nieuwe artikelen of artikelen die niet meer leverbaar zijn.
Maar ik hoop op korte termijn te kunnen gaan starten met het afronden van de webshop, zodra dat klaar is zal ik eerste de oude orders inkloppen en iedereen een nieuwe afhaalbon sturen.
En daarna volgt het openzetten van de webshop:)

Ook hier zijn we weer benieuwd naar het volledige assortiment in Huizen. Succes met de laatste voorbereidingen Patrick!

De oplettende kijker heeft wellicht al gezien dat de site langzaam aan gevuld wordt :)
Zodra ik alle items aan de achterkant goed heb staan, gaan we eerst alle doorgeschoven orders inkloppen en dan krijgt iedereen van de doorgeschoven orders een nieuwe afhaalbon.
Op deze bon zullen alle orders uit 2021 worden samengevoegd, we houden hierbij de afgesproken afhaaltijd uit 2021 aan. Mocht je een andere afhaaltijd willen kiezen stuur me dan even een mail aub.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan