[Freakactie 2022] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanavond om 18:30 ook wat dingen opgehaald in Almere, doorgeschoven van vorig jaar en het jaar ervoor. Alles stond klaar en ik was zo weer weg. Erg goed geregeld (zoals altijd). Dennis kort voorbij zien schieten, helaas niet gesproken. Bedankt team AH!

Vandaag bij Dennis langs geweest. 2* 3901 door leverings problemen niet mee kunnen krijgen, maar is heel netjes opgelost door Dennis!

Ben een blije klant en hopelijk tot volgend jaar!

Net langs geweest. Was wat te laat maar was geen probleem alles stond keurig klaar
1x Snowman fontein was niet op voorraad, geld staat al weer op m’n rekening.

Dennis en team bedankt en fijne jaarwisseling

Vanochtend geweest. 3 bestellingen stonden klaar, de andere 3 moesten even gezocht worden. Het was lekker rustig en relaxed, ik hoefde ook niet lang te wachten.
Bestellingen helemaal compleet ontvangen en super blij met mijn Triple X en 2-Pack extreme, bedankt Dennis en team.

Ik begrijp dat het heel druk is en er dingen chaotisch verlopen, maar ben wel teleurgesteld hier vertrokken. Eerst wordt er tijdens het wachten in de rij aangegeven dat het niet volgens aafhaaltijden gaat en dan wanneer je binnen bent( na 30min) wouden ze dat ik later terug zou komen, (mompelend) mocht ik alsnog wel de bestelling krijgen. Miste de hydra en da nang als vervanger de wildness van Weco gekregen, zelfde waarde volgens de winkel, iets met winkelprijzen en onlineprijzen. Wat totale onzin is, maar dacht bij mezelf laat maar zitten, ze hebben waarschijnlijk een zware stressvolle dag achter de rug. Toch nog de beste wensen Team AH en hopelijk tot volgend jaar

Vandaag ook in Almere haven geweest.

Eerste maar eens een compliment wat werken jullie ontzettend hard ondanks de chaos welke er was tussen het blok 18.00 tot 19.00

Zelf niks te klagen bestelling bijna compleet allee de corolla ontbrak(toch gek voor een order welke in 2021 besteld is)

Maar kon mijn rekeningnummer opgeven en het geld zal binnenkort wel op mijn rekening verschijnen.

Toch ben ik ook wel een klein beetje kritisch. Ondanks de chaos mag er toch wel wat liever gedaan worden.

Voorbeeld: komt iemand zijn order ophalen antwoord ja u bestelling staat te ver naar achter dus pech u kunt u geld terugkrijgen huh. Verbazing.

Ik ben dit in de afgelopen jaren niet gewend van de groep van Dennis en daarom kwam dit ook als een totale verrassing.

Toch wil ik Almere haven weer bedanken. En een de allerbeste wensen.

M'n zwager kreeg 2x de MJB cake als vervanger voor de Dragon Master. Die 2 cakes zijn met de adviesprijs (52,50, onlineprijs was zelfs 29,99) samen nog niet eens waard wat hij tijdens de freakactie voor die Dragon Master moest betalen (112,95) . Persoonlijk had ik gezegd doe mn geld maar terug dan maar ja weet hij veel. Beetje een domper deze keer dus, maar goed Dennis doet wel altijd zijn stinkende best om het mooi te maken voor ons en ze hadden het retedruk. Volgende keer beter dan maar weer.

M'n zwager kreeg 2x de MJB cake als vervanger voor de Dragon Master. Die 2 cakes zijn met de adviesprijs (52,50, onlineprijs was zelfs 29,99) samen nog niet eens waard wat hij tijdens de freakactie voor die Dragon Master moest betalen (112,95) . Persoonlijk had ik gezegd doe mn geld maar terug dan maar ja weet hij veel. Beetje een domper deze keer dus, maar goed Dennis doet wel altijd zijn stinkende best om het mooi te maken voor ons en ze hadden het retedruk. Volgende keer beter dan maar weer.

Dat is wel echt een hele slechte deal inderdaad!

Ik ben er vanmorgen ook geweest, ik was zo weer weg want ik was de enige daar :) bestelling was bij mij gelukkig compleet en stond al klaar

Vanmiddag ook een bezoekje gebracht aan de winkel, de relaxte sfeer was er niet, maar zag een team dat hard aan het werk was om de gekte te verminderen. Met me domme kop nog te vroeg ook. Na een professionele omschakeling van de verkoper toch eerder kunnen vertrekken. Complimenten aan Team Almere Haven. Volgend jaar weer trouwe klant! Hopelijk blijven ze dit nog jaren doen.

Miste wel 1 product doordat een levering te laat was, helaas pindakaas. Kan ze niks verwijten. Wordt volgend jaar vast weer rechtgetrokken!

4mix compound was de 1e dag niet geleverd, ik probeer het de laatste dag nogmaals. Ik baal het meest van eerdere annulering skyscreamers.

4mix compound was de 1e dag niet geleverd, ik probeer het de laatste dag nogmaals. Ik baal het meest van eerdere annulering skyscreamers.

Hier balen we van de levering was veel en veel te laat. Het zou om 16 uur komen en uit eindelijk kwam het pas 14 uur later.

Hier ben ik totaal niet blij mee hele nacht zitten wachten en gewoon niet je afspraak na komen

Dennis

Vandaag ook in Almere haven geweest.

Eerste maar eens een compliment wat werken jullie ontzettend hard ondanks de chaos welke er was tussen het blok 18.00 tot 19.00

Zelf niks te klagen bestelling bijna compleet allee de corolla ontbrak(toch gek voor een order welke in 2021 besteld is)

Maar kon mijn rekeningnummer opgeven en het geld zal binnenkort wel op mijn rekening verschijnen.

Toch ben ik ook wel een klein beetje kritisch. Ondanks de chaos mag er toch wel wat liever gedaan worden.

Voorbeeld: komt iemand zijn order ophalen antwoord ja u bestelling staat te ver naar achter dus pech u kunt u geld terugkrijgen huh. Verbazing.

Ik ben dit in de afgelopen jaren niet gewend van de groep van Dennis en daarom kwam dit ook als een totale verrassing.

Toch wil ik Almere haven weer bedanken. En een de allerbeste wensen.

Dit verhaal ga ik bespreken met de groep.

Sorry

Dennis

Laatst bewerkt:
Helaas een ontbrekende MJB cake, eerlijkheidshalve ook mijn eigen onoplettendheid. De showtails laten zitten ivm tijdstip van leveren. Prima afgehandeld. Verder, top! Was zelf iets eerder, even wachten op het afhaalblok en inladen maar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan