[Freakactie 2022] Huisman Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zitten inderdaad een aantal hele mooie aanbiedingen bij. De dubbele freakactie is echt heel netjes gezien de ontwikkelingen in de vuurwerkbranche.

Mijn bestelling is de deur uit, collectie is nu compleet voor dit jaar.

Ik vind de prijzen juist nu al stevig en de acties mager. Verder zijn er nog veel webshops gesloten omdat er veel prijzen nog niet bekend zijn.

Dat de prijzen omhoog zouden gaan heeft Erwin al vele malen in diverse voor gewaarschuwd. Wat mij persoonlijk opvalt is dat met name VWT en Rubro/ Mania flink in prijs omhoog zijn gegaan. Magnum/ Broekhoff is eigenlijk alleen de Triple X flink omhoog gegaan.

Ieder zijn mening maar ik vind gelet op de ontwikkelingen in de vuurwerk branche het toch nog steeds heel netjes dat na 2 jaar geen F2 verkoop Huisman een dubbele freakactie op heeft gezet. Ik heb eerder dit jaar op andere adressen besteld waar ik ook al jaren kom en daar was helemaal niks meer mogelijk met de prijs.

Ik ben dik tevreden met de deal die ik heb kunnen sluiten

Dat de prijzen omhoog zouden gaan heeft Erwin al vele malen in diverse voor gewaarschuwd. Wat mij persoonlijk opvalt is dat met name VWT en Rubro/ Mania flink in prijs omhoog zijn gegaan. Magnum/ Broekhoff is eigenlijk alleen de Triple X flink omhoog gegaan.

Ieder zijn mening maar ik vind gelet op de ontwikkelingen in de vuurwerk branche het toch nog steeds heel netjes dat na 2 jaar geen F2 verkoop Huisman een dubbele freakactie op heeft gezet. Ik heb eerder dit jaar op andere adressen besteld waar ik ook al jaren kom en daar was helemaal niks meer mogelijk met de prijs.

Inderdaad, het was allang bekend en we zullen het er helaas mee moeten doen zoals met alles... Hoe naar het ook is.

Laten we het hier alsjeblieft vooral over de actie bij Huisman inhoudelijk hebben. Kritiek mag zeker wat mij betreft en daar hebben we ook fora voor. Wel liever in de topics die direct verband houden met de hevige inflatie.

Niet verwacht, niet gepland, maar ik ben opeens klant van Huisman. De Glitter Willow 2 Colorz (openingsaanbieding) kon ik niet laten liggen voor deze prijs (anno 2022).

Edit, ook maar een paar crossette switch cakes meegenomen. :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Ik vind de prijzen juist nu al stevig en de acties mager. Verder zijn er nog veel webshops gesloten omdat er veel prijzen nog niet bekend zijn.

Ten eerste is Huisman nooit de allergoedkoopste geweest voor de Freaks. En dat is ook helemaal niet erg, want wat ze wel hebben is een meer dan riant assortiment met nagenoeg alleen maar toppers. En niet van één of twee importeurs, maar een hele rits.

Daarnaast is het juist te prijzen dat er wel een actie op touw is gezet, waar vele winkeliers nog achter blijven of er helemaal niet aan beginnen.

Tenslotte mag je natuurlijk zelf helemaal bepalen waar en hoe je je geld uitgeeft!

Bestelling van 500 euro en daar 20% korting op krijgt is erg lekker. Gezien nu de prijzen overal een stuk gestegen zijn. Misschien een aantal grotere compounds wat duurder is geworden maar kleinere spul zie ik bijna geen verschil.

gelet op het feit dat meeste de bunkers nog vol hadden liggen met producten tegen oude prijzen zou het ongepast zijn om de nieuwe prijzen te hanteren.

gelet op het feit dat meeste de bunkers nog vol hadden liggen met producten tegen oude prijzen zou het ongepast zijn om de nieuwe prijzen te hanteren.
Nou nee, volgend jaar zijn de container prijzen ook nog niet goed. Ze kunnen nu beter de prijzen iets omhoog gooien zodat volgend jaar nog überhaupt betaalbaar is. Volgend jaar zijn de rest partijen wel een heel eind op van afgelopen jaren.

Maar bij deze laatste woord gezegd in deze topic.

Alle prijzen van onze importeurs zijn bekend, dat zijn namelijk de prijzen op onze site. Staat ook bij elke importeur vermeld. Vervolgens gaan daar extra kortingen vanaf.

Bij ons ligt helaas bijna niks in de bunker, wij moeten alles tegen de nieuwe prijzen inkopen. Wij hadden ook nog bijna geen CAT.2-leveringen gehad voor beide verboden. Dat heeft voor- en nadelen.

Bedankt voor al jullie enthousiasme, veel artikelen waren qua verkoopvoorraad alweer op.

Zojuist veel weer aangevuld!!

Nou nee, volgend jaar zijn de container prijzen ook nog niet goed. Ze kunnen nu beter de prijzen iets omhoog gooien zodat volgend jaar nog überhaupt betaalbaar is. Volgend jaar zijn de rest partijen wel een heel eind op van afgelopen jaren.

Maar bij deze laatste woord gezegd in deze topic.
Bijzondere theorie

We zijn de afgelopen 36 uur overladen met bestellingen, vragen per mail en PM's. Enorm bedankt daarvoor, jullie enthousiasme is zoals eerder gezegd overweldigend. Dat doet ons goed!

We proberen zondag iedereen te antwoorden via mail of PM en iedere besteller van een nieuwe Persoonlijke kortingscode te voorzien. Normaal gesproken lukt dat binnen max. 24 uur maar met de huidige drukte duurt het even ietsje langer.

Bedankt voor jullie geduld!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan