Pyroboy26
VWC lid
Arnhem is niet echt oosten....Bedankt weer, deze solide winkel gaat ook weer los!
Er komt dit jaar helaas niet van om richting het oosten te gaan maar je blijft voor volgend jaar een grote gunfactor houden!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Arnhem is niet echt oosten....Bedankt weer, deze solide winkel gaat ook weer los!
Er komt dit jaar helaas niet van om richting het oosten te gaan maar je blijft voor volgend jaar een grote gunfactor houden!
Arnhem is niet echt oosten....
Vele prijzen vallen mij reuze mee! Zeker met die lekkere kortingcode actie.
Mijn bestelling is zojuist geplaatst![]()
Ik vind de prijzen juist nu al stevig en de acties mager. Verder zijn er nog veel webshops gesloten omdat er veel prijzen nog niet bekend zijn.
Dat de prijzen omhoog zouden gaan heeft Erwin al vele malen in diverse voor gewaarschuwd. Wat mij persoonlijk opvalt is dat met name VWT en Rubro/ Mania flink in prijs omhoog zijn gegaan. Magnum/ Broekhoff is eigenlijk alleen de Triple X flink omhoog gegaan.
Ieder zijn mening maar ik vind gelet op de ontwikkelingen in de vuurwerk branche het toch nog steeds heel netjes dat na 2 jaar geen F2 verkoop Huisman een dubbele freakactie op heeft gezet. Ik heb eerder dit jaar op andere adressen besteld waar ik ook al jaren kom en daar was helemaal niks meer mogelijk met de prijs.
Ik ben dik tevreden met de deal die ik heb kunnen sluiten
Ik vind de prijzen juist nu al stevig en de acties mager. Verder zijn er nog veel webshops gesloten omdat er veel prijzen nog niet bekend zijn.
Arnhem is niet echt oosten....
Bestelling van 500 euro en daar 20% korting op krijgt is erg lekker. Gezien nu de prijzen overal een stuk gestegen zijn. Misschien een aantal grotere compounds wat duurder is geworden maar kleinere spul zie ik bijna geen verschil.Ik vind de prijzen juist nu al stevig en de acties mager. Verder zijn er nog veel webshops gesloten omdat er veel prijzen nog niet bekend zijn.
gelet op het feit dat meeste de bunkers nog vol hadden liggen met producten tegen oude prijzen zou het ongepast zijn om de nieuwe prijzen te hanteren.Dat de prijzen omhoog zouden gaan heeft Erwin al vele malen in diverse voor gewaarschuwd. Wat mij persoonlijk opvalt is dat met name VWT en Rubro/ Mania flink in prijs omhoog zijn gegaan. Magnum/ Broekhoff is eigenlijk alleen de Triple X flink omhoog gegaan.
Ieder zijn mening maar ik vind gelet op de ontwikkelingen in de vuurwerk branche het toch nog steeds heel netjes dat na 2 jaar geen F2 verkoop Huisman een dubbele freakactie op heeft gezet. Ik heb eerder dit jaar op andere adressen besteld waar ik ook al jaren kom en daar was helemaal niks meer mogelijk met de prijs.
Ik ben dik tevreden met de deal die ik heb kunnen sluiten
ja 4keer red je het ook denk ikNiet? 3x toeteren en je zit in duitsland, toch?
Nou nee, volgend jaar zijn de container prijzen ook nog niet goed. Ze kunnen nu beter de prijzen iets omhoog gooien zodat volgend jaar nog überhaupt betaalbaar is. Volgend jaar zijn de rest partijen wel een heel eind op van afgelopen jaren.gelet op het feit dat meeste de bunkers nog vol hadden liggen met producten tegen oude prijzen zou het ongepast zijn om de nieuwe prijzen te hanteren.
gelet op het feit dat meeste de bunkers nog vol hadden liggen met producten tegen oude prijzen zou het ongepast zijn om de nieuwe prijzen te hanteren.
Bijzondere theorieNou nee, volgend jaar zijn de container prijzen ook nog niet goed. Ze kunnen nu beter de prijzen iets omhoog gooien zodat volgend jaar nog überhaupt betaalbaar is. Volgend jaar zijn de rest partijen wel een heel eind op van afgelopen jaren.
Maar bij deze laatste woord gezegd in deze topic.