[Freakactie 2021] Vuurwerkstore Holten - 10 JAAR

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tik-Tak... Vandaag worden de laatste voorbereidingen getroffen en dan kunnen we kijken of de praktijk overeenkomt met het papierwerk!

We zijn er bijna!

3.jpg

Los van het event zelf, alvast mijn complimenten voor de organisatie. Vrij ingewikkeld in coronatijd maar qua communicatie was het van begin tot eind top. Daarbij denk ik ook aan het delen van de schietlijst en de teasers de afgelopen dagen. Komt de 'spanning' en zin alleen maar ten goede.

Iedereen die ook zou eten de email ontvangen?

Het eten is geannuleerd vanwege niet kunnen plaatsen vd tent omdat de grondeigenaar geen toestemming meer geeft.

Geld voor eten wordt teruggestort.

@stefan : in de email staat dat de oorspronkelijke eters alsnog om 18 uur verwacht worden. Het komt mij vele malen beter uit alsnog later te komen. In hoeverre is dit een probleem? Jullie hebben de inschrijflijst en dus is er een plaats voor me gereserveerd. Wat is de meerwaarde om er direct om 18 uur te zijn?

Iedereen die ook zou eten de email ontvangen?

Het eten is geannuleerd vanwege niet kunnen plaatsen vd tent omdat de grondeigenaar geen toestemming meer geeft.

Geld voor eten wordt teruggestort.

@stefan : in de email staat dat de oorspronkelijke eters alsnog om 18 uur verwacht worden. Het komt mij vele malen beter uit alsnog later te komen. In hoeverre is dit een probleem? Jullie hebben de inschrijflijst en dus is er een plaats voor me gereserveerd. Wat is de meerwaarde om er direct om 18 uur te zijn?

Spreiden van de instroom denk ik. Zeker als je alle gasten moet registreren kan dat wel even duren.

Inderdaad spreiden van de instroom. Het is bijzonder dit gezien de tent als zo goed als stond maar we gaan door om de puzzel weer compleet te krijgen maar helaas wel zonder eten...

We moeten ons verder aan de vergunningen houden en een tent elders plaatsen mag niet ivm veiligheidsplan gebaseerd op locatie tent.

We hanteren de 1,5 meter dus graag tijden aanhouden zoals je zou komen. Dan kunnen wij de bezoekersstroom beter spreiden.

AUB nogmaals houd je zoveel mogelijk aan de tijden! Bedankt!

Ook zo lekker bureaucratisch hoe dat gaat met het niet mogen verplaatsen van de tent. Zucht, paarse krokodil kom d'r maar in. Ondanks alles hou je de moed er mooi in Stefan, wat een werk zo om alles voor te bereiden!

Pfff wat een gigantische tegenvaller zeg zo 3 dagen voor het evenement... Die grondeigenaar is ook een simpele door op het laatste moment een beetje moeilijk te gaan zitten doen. Wel weer bedankt voor de snelle en heldere communicatie! Daar kunnen velen nog een voorbeeld aan nemen.

Erg jammer, maar we maken er wat moois van! Nu wel even wat te eten regelen in holten zelf, iemand nog tips? Evengoed veel zin in tot zaterdag.

Restaurants in de buurt die prima te doen zijn:

www.dejavu-holten.nl 10 minuten van locatie

www.depoppe.nl 10 minuten van locatie

www.tastoeinholten.nl 10 minuten van locatie

www.davinciholten.nl 10 minuten van locatie

Shoarma zaak:

www.odessaholten.nl 10 minuten van locatie

Pizzeria:

www.romarioholten.nl 10 minuten van locatie

Pannenkoekenhuis: 10 minuten van locatie

www.pannekoekenbakker.nl

Let wel dat je dus bij deze eetzaken vanaf morgen je QR code moet laten zen voor zo ver ze het handhaven.

Inderdaad spreiden van de instroom. Het is bijzonder dit gezien de tent als zo goed als stond maar we gaan door om de puzzel weer compleet te krijgen maar helaas wel zonder eten...

We moeten ons verder aan de vergunningen houden en een tent elders plaatsen mag niet ivm veiligheidsplan gebaseerd op locatie tent.

We hanteren de 1,5 meter dus graag tijden aanhouden zoals je zou komen. Dan kunnen wij de bezoekersstroom beter spreiden.

AUB nogmaals houd je zoveel mogelijk aan de tijden! Bedankt!

Wat een klootvolk leeft er toch in dit land, op een van de laatste momenten ineens besluiten ergens niet mee akkoord te gaan terwijl basically alles is geregeld, wat een naar persoon die meneer die dit plots niet goedkeurt.

18.00 kom ik wel, maar, hoe zit t nu qua zitten, bewegen etc.? 2 uur lang wachten op vuurwerk met niks te doen kan bizar saai worden...

18.00 kom ik wel, maar, hoe zit t nu qua zitten, bewegen etc.? 2 uur lang wachten op vuurwerk met niks te doen kan bizar saai worden...

Ik zie voldoende kansen, uiteraard allemaal op 1,5 meter.
- raad het vuurwerk! Iemand omschrijft een stukje vuurwerk, waarbij fysiek uitbeelden en typerende geluiden zijn toegestaan. De anderen proberen het te raden.
- De wave
- Fluiten en beschuiten: bij gebrek aan diner is een beschuitje nooit verkeerd. Met een volle mond zeg je een vuurwerkartikel en de ander op 1,5 meter afstand probeert dat te verstaan om vervolgens met beschuit in de mik hetzelfde te doen met de andere buurman.
- Karaoke
- Gezamenlijk aftelmoment van 2 uur

Kom op, beetje creativiteit :wink:

Oja, en veel mensen kunnen twee uur zoet zijn met een smartphone.

Restaurants in de buurt die prima te doen zijn:

www.dejavu-holten.nl 10 minuten van locatie

www.depoppe.nl 10 minuten van locatie

www.tastoeinholten.nl 10 minuten van locatie

www.davinciholten.nl 10 minuten van locatie

Shoarma zaak:

www.odessaholten.nl 10 minuten van locatie

Pizzeria:

www.romarioholten.nl 10 minuten van locatie

Pannenkoekenhuis: 10 minuten van locatie

www.pannekoekenbakker.nl

Let wel dat je dus bij deze eetzaken vanaf morgen je QR code moet laten zen voor zo ver ze het handhaven.

Hi Stefan,

Wij zagen deze eetgelegenheid vlak bij het terrein zitten. (https://www.etenbijhuzen.nl/). Ondanks dat we liever van jouw kookkunsten hadden genoten leek ons dit een prima alternatief. Dit is niet toevallig de partij die jou dwars zit? Anders gaan we ergens anders heen.

Wij zullen er om 18:00 zijn, ik vind het geen probleem om even te wachten op de grootse vuurwerkshow! Vraagje, is om 18:00 uur de bar al wel open en zo niet kunnen we wat drinken meenemen voor tijdens het wachten?

Veel succes met de laatste loodjes! Wij hebben er zin in!

Toch nog een vraag, is er wel een toilet aanwezig in/rondom/op het terrein?
(Nogal een gespannen iemand die last heeft van zenuwen wat werkt op de nieren, dus plasziekte :rolleyes:)

Toch nog een vraag, is er wel een toilet aanwezig in/rondom/op het terrein?
(Nogal een gespannen iemand die last heeft van zenuwen wat werkt op de nieren, dus plasziekte :rolleyes:)

Gezien de veiligheidsafstand die is voorgeschreven bij het ontsteken van vuurwerk heb je voldoende vrije ruimte :p

Grapje, ik heb ergens gelezen dat er ook toiletten zijn :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan