Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
kan geregeld wordenDurf te vragen.
Rijdt er iemand na de show terug naar Enschede? Die toevallig mij (en mogelijk een andere freak) mee terug wilt nemen? Hoor het graag, anders wordt 't de trein!
wow! Nog maar 2 dagen te gaan! Met 21 graden, droog en een klein windje prima weer om vuurwerk af te steken!
Bekijk bijlage 62512
Iedereen die ook zou eten de email ontvangen?
Het eten is geannuleerd vanwege niet kunnen plaatsen vd tent omdat de grondeigenaar geen toestemming meer geeft.
Geld voor eten wordt teruggestort.
@stefan : in de email staat dat de oorspronkelijke eters alsnog om 18 uur verwacht worden. Het komt mij vele malen beter uit alsnog later te komen. In hoeverre is dit een probleem? Jullie hebben de inschrijflijst en dus is er een plaats voor me gereserveerd. Wat is de meerwaarde om er direct om 18 uur te zijn?
Inderdaad spreiden van de instroom. Het is bijzonder dit gezien de tent als zo goed als stond maar we gaan door om de puzzel weer compleet te krijgen maar helaas wel zonder eten...
We moeten ons verder aan de vergunningen houden en een tent elders plaatsen mag niet ivm veiligheidsplan gebaseerd op locatie tent.
We hanteren de 1,5 meter dus graag tijden aanhouden zoals je zou komen. Dan kunnen wij de bezoekersstroom beter spreiden.
AUB nogmaals houd je zoveel mogelijk aan de tijden! Bedankt!
18.00 kom ik wel, maar, hoe zit t nu qua zitten, bewegen etc.? 2 uur lang wachten op vuurwerk met niks te doen kan bizar saai worden...
Restaurants in de buurt die prima te doen zijn:
www.dejavu-holten.nl 10 minuten van locatie
www.depoppe.nl 10 minuten van locatie
www.tastoeinholten.nl 10 minuten van locatie
www.davinciholten.nl 10 minuten van locatie
Shoarma zaak:
www.odessaholten.nl 10 minuten van locatie
Pizzeria:
www.romarioholten.nl 10 minuten van locatie
Pannenkoekenhuis: 10 minuten van locatie
www.pannekoekenbakker.nl
Let wel dat je dus bij deze eetzaken vanaf morgen je QR code moet laten zen voor zo ver ze het handhaven.
Toch nog een vraag, is er wel een toilet aanwezig in/rondom/op het terrein?
(Nogal een gespannen iemand die last heeft van zenuwen wat werkt op de nieren, dus plasziekte)