(Freakactie 2021) Vuurwerk Vathorst

Status
Niet open voor verdere reacties.
[Freakactie 2021] Vuurwerk Vathorst

Beste liefhebbers,

Met het volle vertrouwen voor komend jaar hebben we onze webshop weer gereed gemaakt voor de freakacties. Ondanks alle onzekerheid starten we toch met de verkoop! Hopelijk mogen we komend jaar knallend de jaarwisseling vieren!

Net zoals afgelopen jaar bieden wij een garantie: mocht er overhoop toch een verbod komen, betalen wij de volle 100% van het geld terug.

De actiewebshop is te bereiken via: https://vuurwerkvathorst.nl/

We verkopen de volgende merken:
Vuurwerktotaal
Zena Vuurwerk (inclusief Funke en Luypaers)
DumBum Fireworks
Pangu vuurwerk
Evolution Fireworks
Vuurwerkmania
Furious Fireworks

Vrijdag 22-01-2021 om 17:00 zullen we de webshop openen!

Groeten Dave

Mochten jullie nog vragen hebben kan je een mail sturen naar: [email protected]

WhatsApp Image 2021-01-21 at 16.51.55.jpg

Hier vorig jaar gelukkig nog wat cat 1 kunnen kopen. Morgen maar eens op de site kijken voor het echte werk. Ben benieuwd naar de aanbiedingen.

Hier vorig jaar gelukkig nog wat cat 1 kunnen kopen. Morgen maar eens op de site kijken voor het echte werk. Ben benieuwd naar de aanbiedingen.

Haha jaaa dat hadden ze genoeg, heb er uiteindelijk ook nog twee flinke dozen cat1 kunnen scoren....waaronder heeeeeelll veel Funke luchthuilers:D

Goed om te zien dat er wéér een winkel van start gaat. Dat houd de sfeer er toch wel lekker in moet ik zeggen op het forum. Zeer benieuwd naar de aanbiedingen. Ik neem morgen zeker een kijkje! :yes:

Helaas wat te ver weg voor mij, maar wat er nu al op staat zijn mooie producten en prijzen! Een aantal had ik graag gewild pfoe.

Mooi dat jullie dit jaar ook weer mee doen. Ik zie een webshop die goed gevuld is voor erg scherpe prijzen hoor, top :handsup:

Er komt zeker een ritje naar Vathorst, mooi assortiment en prijzen zijn oke. Al een paar pareltjes op het oog.
Komen er nog losse acties gedurende het jaar?

Gewoon even benieuwd; welke artikelen zouden jullie meepakken als de shop nu open was?

Edit: ik zie namelijk maar 34 artikelen nu, zien jullie er meer? Kan niet wachten tot 17:00 hehe.

Laatst bewerkt:
Gewoon even benieuwd; welke artikelen zouden jullie meepakken als de shop nu open was?

Edit: ik zie namelijk maar 34 artikelen nu, zien jullie er meer? Kan niet wachten tot 17:00 hehe.

Als je op de zoek knop drukt zonder een tekst in te vullen zie je als het goed is 208 artikelen.

Poehhhh zitten al een paar mooie pareltjes tussen!! Gezien de vlotte terugbetaling na het verbod van vorig jaar (waarvoor dank!! ) kun je hier met een gerust hart je slag slaan:holland:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan