[Freakactie 2021] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Freaks hartelijk dank voor de getoonde interesse tot dusver. Wel wil ik jullie vriendelijk verzoeken als jullie mij per pb benaderen eerst mijn post door te lezen.

De orders zoals hierboven benoemd kunnen alleen in zijn geheel overgenomen worden. Het word voor Dennis administratief niet te doen als alle orders opengebroken worden.

Vragen over wat een bepaald artikel los kost terwijl een order uit meerdere cakes of boxen bestaat worden niet meer beantwoord

Heb je interesse in meerdere orders of de complete lijst wil ik best kijken of ik nog iets met de prijs kan doen

Goedemorgen freaks,

In overleg met Dennis bied ik jullie met pijn in mijn hart mijn lopende orders bij Vuurwerk Almere Haven aan. Lang verhaal kort samengevat: heb eind vorig jaar begin dit jaar enkele grote financiële tegenvallers gehad. Mijn scooter moet op korte termijn vervangen worden. Ik heb deze nodig voor mijn werk en gezien de afstand volstaat een 2e hands niet.

Enkele spelregels om later misverstanden te voorkomen:

Afhalen kan vanaf 29 december 18:00 uur. Later tijdstip te bepalen in overleg met Dennis.
Orders kunnen alleen geheel worden omgezet. Ik zal hieronder de producten per order groeperen.
Na ontvangst van de betaling geef ik jullie gegevens door aan Dennis . Hij stuurt jullie de orderbevestiging.
Ik hoef er niet aan te verdienen maar hou de biedingen reëel.

Order 329:
Dragon Master
Ghost Blaster
2 x Colorful Palms

Order 343:
Noi-Z

Order 350:
Toro Box

Order 415:
Primavera
Colorful City

Order 480:
The Branco
1027 Almere Haven (Vulcan Doppel D)

Order 944:
4 Double Gold Color
2 Snake Eyes
2 Golden Willows

Order 1029:
2 x Titanium Vulcano
Romeinse Kaars 2.0
Popcorn Fountain

Dennis bedankt voor het meewerken aan deze oplossing. Mochten jullie vragen hebben stuur gerust een pb. Mocht er interesse zijn in de complete lijst kan ik kijken of ik een extra scherpe prijs kan maken.

Inmiddels zijn er al wat orders overgenomen deze orders zijn nog met de prijzen 2019 dus wil je nog een voordeel op je inkoop dan zou ik zeker even contacten met Magic Sjefke via Pm.
Zodra jullie het rond hebben pas ik de gegevens aan van de order en zorg dat je meteen de bevestiging binnen krijg voor afhaal van de spullen.

Inmiddels zijn er al wat orders overgenomen deze orders zijn nog met de prijzen 2019 dus wil je nog een voordeel op je inkoop dan zou ik zeker even contacten met Magic Sjefke via Pm.
Zodra jullie het rond hebben pas ik de gegevens aan van de order en zorg dat je meteen de bevestiging binnen krijg voor afhaal van de spullen.
Welke orders staan nog open en welke niet meer dan?

Nog een kleine aanvulling, had 1 order over het hoofd gezien

1097 Desperado (dikke waaier van St8ment)
Deze heb ik scherp kunnen inkopen dus kan ook voor een scherpe prijs weg

Vanmorgen de bestelling opgehaald, Dennis bedankt voor je tijd en koffie was super leuk om achter de schermen te mogen kijken!
En je ziet mij zoiezo terug!
B241D6A4-AF99-40EA-ADEB-17EA5493A411.jpg

Ps. De vragen van de kleine jongen kwamen in de auto:D

Extra opening 5 juni

Vandaag waren we open voor afhaal cat1 iedereen die geweest is weer bedankt.

We gaan begin juni nogmaals open maar ook met speciale EK artikelen om er een leuk EK van te maken zowel thuis of met de hele straat laten we hopen dat het ons Ek wordt dit jaar.

We hebben een aantal artikelen kunnen aankopen wel is dit op inschrijving gegaan vanwege de grote vraag! bij bestellen niet moeilijk dus op=op.

Hou alles in de gaten want als ik wat tegen kom dan komt het erbij in de CAT1 EK ORANJE categorie.

Beste freaks,

Ik ga nog 1 poging wagen. Leg er weliswaar geld op toe maar een nieuwe scooter over 2 tot 3 maanden heeft nu meer prioriteit.

Dragon Master
Ghost Blaster
2 x Colorful Palms
Noi-Z
Toro Box
Primavera
Colorful City (2020 compound versie)
4 Double Gold Color
2 Snake Eyes
2 Golden Willow
2 Titanium Vulcano
Romeinse kaars 2.0
Popcorn Fountain
Desperado (dikke waaier van St8memt)

Complete lijst mag weg voor 600 euro. Mocht je interesse hebben in de complete lijst maar prijs te hoog vinden stuur een pb. Maar heel veel rek zit er niet meer in

Bedank weer Dennis,
Was super leuk om een kijkje te krijgen achter de schermen.
Kan niet wachten om mijn producten de laatste dagen van het jaar op te komen halen.
Je zou vast nog wel een bestelling van mij voorbij zien komen voor 5 juni.

Extra opening 5 juni

Vandaag waren we open voor afhaal cat1 iedereen die geweest is weer bedankt.

We gaan begin juni nogmaals open maar ook met speciale EK artikelen om er een leuk EK van te maken zowel thuis of met de hele straat laten we hopen dat het ons Ek wordt dit jaar.

We hebben een aantal artikelen kunnen aankopen wel is dit op inschrijving gegaan vanwege de grote vraag! bij bestellen niet moeilijk dus op=op.

Hou alles in de gaten want als ik wat tegen kom dan komt het erbij in de CAT1 EK ORANJE categorie.

Er was iemand die nog een vraag had hoe groot de fakkels waren hierbij de maten van de fakkels.

tevens heeft een collega de kleuren afgestoken deze staan op de webshop bij het artikel.

profi oranje.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan