uxenve
VWC lid
Advocaat van Steenbergen? Of belanghebbende? Heb volgens mij niet om reactie gevraagd, maar enkel mijn mening gedeeld. Als we toch bezig zijn; hoe vaak heb je algemene voorwaarden van de Mediamarkt gelezen? Of die van Bol.com? Precies, 0 keer. Zoals eerder vermeld; 1. Gaat mij niet om die 5% (in mijn geval 5 euro), 2. Blijf het raar vinden dat zij (in tegenstelling tot zaken zoals: Vuurwerkbunker, De driesprong, etc.) WEL annuleringskosten in rekening brengen, 3. Ik breek de overeenkomst niet af, zij breken hem af (zij kunnen/mogen niet leveren) en bovendien worden zij wel gecompenseerd en de consument (die in dit geval betaalt voor lucht) niet.
Oowja als laatst, vind ik het een pure naaistreek tegenover de mensen die zo hard hun best hebben gedaan om een verbod te voorkomen (wij) en zich zorgen maakten om vuurwerkhandelaren die failliet zouden kunnen gaan. Maar blijf jij ze maar lekker verdedigen, misschien dat je volgend jaar een cadeautje van ze krijgt.
Haha. Ik heb niets met hun te maken behalve dat ik er ook besteld heb. Jij geeft een huil mening, daar mag ik toch op reageren? Of ga jij nu voor mij bepalen wat ik wel of niet mag doen? Stop met janken over je tientje..