De Komodo dragon op de freaksite is duurder als op de website van Zena zelf?
Voor rest ziet het er weer netjes uit Ramon.
Dat viel mij ook op, word het assortiment verder nog uitgebreid?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De Komodo dragon op de freaksite is duurder als op de website van Zena zelf?
Voor rest ziet het er weer netjes uit Ramon.
Een aantal artikelen, waaronder de wicked sick fan, kun je niet bestellen. Er staat geen 'aantal' voor de bestel button. Als je dan toch op 'bestel' klikt gebeurt er niks.
De weekaanbieding op de site is nog leeg ? Wordt deze nog ingevuld?
En de amazing set 144s , staat geen prijs bij ??
Ramon heb je ergens nog een kartonnetje dumbum saluteblokjes staan?
Ramon, ik heb op 1 nov een mail gestuurd met het verzoek de bestellingen samen te voegen. Graag hoor ik hoor even of dat is gelukt. Dank alvast
Vuurwerkland steenbergen hoe gaan jullie om met bestellingen als er dit jaar een verkoopverbod is? Juridisch mag de klant dan altijd ontbinden en ontvangt deze 100% van het aankoopbedrag retour. Afgelopen jaar dachten jullie boven de wet te staan. Gaan jullie dat nu weer doen?
Had jij vorig jaar bij hun besteld en heb je dat dit jaar weer gedaan? Ik begrijp niet helemaal wat je hier mee wilt bereiken op het feit van onrust zaaien na. Tevens is er van verbod nog geen enkel sprake, dus waarom weer zulke berichten. We werden er vorig jaar ook mee dood gegooid en het ontneemt mij steeds meer het plezier in het forum terwijl ik hier toch al heel lang met plezier mee loop.
Vuurwerkland steenbergen hoe gaan jullie om met bestellingen als er dit jaar een verkoopverbod is? Juridisch mag de klant dan altijd ontbinden en ontvangt deze 100% van het aankoopbedrag retour. Afgelopen jaar dachten jullie boven de wet te staan. Gaan jullie dat nu weer doen?
EEA opgeschoond in dit topic.
daarnaast toch even een reactie op onderstaande:
Vooralsnog is er geen sprake van een vuurwerkverbod gelukkig.
Maar gezien je vraag heb je er dit jaar weer besteld, wat dus ook betekend dat eea vorig jaar prima is opgelost. Anders zou je er niet weer bestellen toch?
Heb je er dit jaar niet besteld, dan is deze vraag dus alleen bedoeld om de winkel zwart te maken en dat lijkt me niet de bedoeling.
Ik bestel hier al vele jaren, en ik heb nog nooit problemen met ze gehad. Ook vorig jaar met die treurige beslissing, kreeg ik netjes een email met de oplossingen. En dat werd netjes afgehandeld. Een tijd terug kwam er ook iemand met een reactie, bleek toch aan zichzelf te liggen.
Dat is diezelfde flapdrol elmerk die dit gesprek nu ook opstartte. Praat een geschil lekker met het bedrijf zelf uit en ga niet stoken op het forum.
zo krijg je natuurlijk nooit eerlijke recenties als er geen negatieve zaken besproken mogen worden.
Ramon, hoe werkt het als er een verbod komt? Ik snap de vraagstelling wel ivm orders die ik nog wil plaatsen en de huidige toestand.
Ik zelf durf het bij jullie zeker aan lekker te bestellen laat dat voorop staan. Maar word er volledig gecrediteerd bij een verbod is voor mij en vele andere denk ik wel de vraag die beantwoord moet worden om verder te bestellen zonder hoofdpijn of afwachten