[Freakactie 2021] Knalkeet Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Knalkeet

VWC lid
46128239_2288025771267965_2413158926087356416_n.jpg

Hi Freaks!

1 April gaat de webshop van Knalkeet Vuurwerk te Rijssen weer open! Wat kunnen jullie verwachten?

De mooiste producten van onderstaande merken:
  • Cafferata / Showtime
  • Eurostar
  • GBV WECO / St8ment / GBV Professional
  • Katan
  • Poema
  • Wolff
  • ???
  • Diverse outlet artikelen

De scherpste prijzen en super goeie deals:
  • Kartonprijzen
  • Staffelkortingen
  • Mysteryboxen en sets
  • Black Friday Deals
  • Winacties via social media
  • En nog veel meer acties door het jaar heen!

Zodra er nieuws is, zal dat in dit topic gemeld worden. Heb jij vragen over onze webshop, over je bestelling of heb je een geniaal idee voor een nieuwe actie? Laat het hier dan vooral weten, of stuur ons een PB.

We zien de bestellingen graag tegemoet!

https://knalkeet.webshop.kei.io/

Ik kijk er ook naar uit! Black friday deals in 2019 waren erg goed! Veel verschillende kleine artikelen voor zeer weinig geld.

Ook weer een winkel om in de gaten te houden. Me bestellingen van vorig jaar doorgeschoven dus wie weet nog even uitbreiden.

Bekijk bijlage 61342

Hi Freaks!

1 April gaat de webshop van Knalkeet Vuurwerk te Rijssen weer open! Wat kunnen jullie verwachten?

De mooiste producten van onderstaande merken:
  • Cafferata / Showtime
  • Eurostar
  • GBV WECO / St8ment / GBV Professional
  • Katan
  • Poema
  • Wolff
  • ???
  • Diverse outlet artikelen

De scherpste prijzen en super goeie deals:
  • Kartonprijzen
  • Staffelkortingen
  • Mysteryboxen en sets
  • Black Friday Deals
  • Winacties via social media
  • En nog veel meer acties door het jaar heen!

Zodra er nieuws is, zal dat in dit topic gemeld worden. Heb jij vragen over onze webshop, over je bestelling of heb je een geniaal idee voor een nieuwe actie? Laat het hier dan vooral weten, of stuur ons een PB.

We zien de bestellingen graag tegemoet!

https://knalkeet.webshop.kei.io/

Wanneer gaan jullie iets communiceren m.b.t. afhaaltijden van doorgeschoven bestellingen?

Dank allen voor de leuke reacties! Achter de schermen zijn we druk met het klaarmaken van de webshop. Onder het kopje "We zijn weer geopend" kun je alvast wat actieproducten zien, deze worden nog aangevuld!
Ook zullen, uiteraard, de prijzen nog worden aangepast :wink:

Omtrent de 2020 bestellingen, hier ontvang je binnenkort een persoonlijke mail over. Dan kan dit ook allemaal afgehandeld worden. Overigens veel respect naar de overgrote meerderheid die zijn bestelling(en) gewoon hebben laten staan! Dank daarvoor!

We zijn open!! De vuurwerkwinkel met het ruimste assortiment van Twente is eindelijk weer open! En dat vieren we met een aantal super scherpe openingsacties!

Bijvoorbeeld:
  • Monster Ride - Wolff : €39,95
  • Stars over Barcelona - Wolff : €27,95
  • Dumbum 16 shots - DumBum : €8,99
  • Mystery Cake C - ??? : €24,99

En na bewezen succes: de Knalkeet Special! Een mystery box met een adviesprijs van ongeveer €125, nu voor de knallende prijs van slechts €75,-. Welke box je gekocht hebt, maken we pas bekend als ze allemaal verkocht zijn, of op 28 december :)

Vragen, ideeën, commentaar? Of heb je een bestelling geplaatst? Laat het vooral weten in dit topic!

Ten slotte; zoals jullie zien zijn lang niet alle producten afgeprijsd. Wij gaan dit jaar werken met periodieke acties! Natuurlijk zijn alle producten op de site nu al te bestellen.

Ten slotte 2; Zie je producten waar je graag een karton van af zou nemen, of denk je dat je met jouw bestelling wel in aanmerking kan komen voor korting, neem dan even contact op via info(at)knalkeet.nl

Zojuist de crackling crystal bij jullie besteld. Kijken in de komende maanden of ik nog wat mooie dingen kan scoren

Ten slotte; zoals jullie zien zijn lang niet alle producten afgeprijsd. Wij gaan dit jaar werken met periodieke acties! Natuurlijk zijn alle producten op de site nu al te bestellen.

Euh, voor de consument een beetje gekke passage. Nu gaat elke freak dus wachten op acties ipv nu al te bestellen ;). Maar goed, das jullie keuze natuurlijk maar ik vond ‘m wel bijzonder.

Inhoudelijk vraag: ik zie veel Wolff producten. Mogelijkheid om de Exodus toe te voegen aan de lijst? Die zoek ik nog binnen acceptabele rij afstand.

Hoor graag, succes met de verkoop!

Goedenavond,

Krijg ik van jullie ook nog een nieuwe afhaalbon voor dit jaar omdat er toen in november/december 2020 werd gezegd dat de bestellingen automatisch werden doorgeschoven. En ik nu zie dat jullie weer open zijn????

Hoor het graag...

We zijn open!! De vuurwerkwinkel met het ruimste assortiment van Twente is eindelijk weer open! En dat vieren we met een aantal super scherpe openingsacties!

Bijvoorbeeld:
  • Monster Ride - Wolff : €39,95
  • Stars over Barcelona - Wolff : €27,95
  • Dumbum 16 shots - DumBum : €8,99
  • Mystery Cake C - ??? : €24,99

En na bewezen succes: de Knalkeet Special! Een mystery box met een adviesprijs van ongeveer €125, nu voor de knallende prijs van slechts €75,-. Welke box je gekocht hebt, maken we pas bekend als ze allemaal verkocht zijn
Ben benieuwd wat ze gekocht hebben !

Vind het wel jammer dat veel prijzen nog zo hoog zijn, mede door het minimum bestelbedrag. Vandaar eerst nog niks besteld maar ik houd het in de gaten!

Ik vindt dit nu niet echt freakprijzen, helaas.
Ik wacht wel op bredavuurwerk
Is hier iets Chinees aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan