Machine076
VWC lid

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Oke Driesprong, ik heb nu een maand lang zitten F5'en voor de juli update, maar die is dus uitgebleven. Gaan jullie in augustus wel weer een update plaatsen of gaat er nog een volledige maand overheen? Er staat een bestelknop op mij te wachten, maar iets in mij verteld dat ik nog even moet wachten...![]()
Al vanaf januari hebben ze maand updates en een artikel van de maand
Ter info: ik heb even mailcontact gehad met de Driesprong, en ze geven aan dat er in juli en augustus inderdaad geen update was wegens grote voorraden van huidig assortiment in de bunkers. In september staat er weer een leuke aanvulling op het programma!![]()
Ter info: ik heb even mailcontact gehad met de Driesprong, en ze geven aan dat er in juli en augustus inderdaad geen update was wegens grote voorraden van huidig assortiment in de bunkers. In september staat er weer een leuke aanvulling op het programma!![]()
Hier ben ik ook in geinteresseerd, zou top zijn als jullie deze kunnen toevoegenIs het mogelijk dat jullie de Scream van Wolff vuurwerk in jullie assortiment kunnen opnemen?![]()
Wacht ik ook op, dan gaat hier ook nog ene bestelling de deur uitVeel producten zijn niet te bestellen bij de september update. Hopelijk kan het snel.
Dat is wel heel erg weinig voor deze topperIk zie zojuist dat het uitgelichte artikel van de maand is geüpdate: de Event Gates of Detonation voor €135. Lijkt mij een zeer scherpe prijs! Ook de artikelen die in de september update nog niet te bestellen waren, zijn nu beschikbaar. Weer erg verleidelijk om een nieuwe bestelling de deur uit te doen.Bedankt Driesprong!
Ik heb het helemaal gehad met driesprong! Iedere keer als ik daar denk besteld te hebben wat ik wou bestellen, komen ze verdomme weer met goede producten en prijzen aanzetten! Ga toch maar eens een klacht indienen namens mijn portomonee denk ik!![]()