[Freakactie 2021] China Red

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vannacht een keurig nette email gehad van China Red ( Verbakel vuurwerk ) dat zij mijn bestelling niet kunnen laten staan, maar tot terug betaling overgaan. Dit zal binnen enkele dagen op mijn rekening worden gestort.

Net als het jaar hier voor, weer zeer netjes en snel geregeld. Hopelijk, als ik in 2022 weer alles ga bestellen, het dan ook een keer daadwerkelijk kan worden uitgeleverd :sad:

CR / Verbakel : succes en sterkte gewenst.

Zag net dat verbakel- CR al heeft terug gestort. Fijn afgehandelt, alhoewel ik mijn bestelling liever had laten staan, maar we gaan volgend jaar gewoon voor de derde keer op rij de bestelling plaatsten. En dan maar hopen dat hij in 2022 wel blijft staan :)

Nijkerk heeft ook terug gestort. Maar op een aparte rekening gezet, wat extra centjes er bij gedaan en zo wordt het budget voor volgend jaar weer wat hoger.

Juist, ook een reden dat ik na vorig jaar bepaalde winkels (je kent het topic) links heb laten liggen.

Geld terug gestort gekregen van intratuin Sliedrecht.
Volgend jaar als er weer een actie komt bestel ik hier weer. Geen zorgen in ieder geval dat je je geld niet terug krijgt.

Makkelie Vuurwerk uit Haarlem/Vijfhuizen (volgens mij ook een van de mannen achter CR) heeft het net als vorig jaar weer zonder gedoe terug gestort. Echt keurig geregeld!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan