[Freakactie 2020] Vuurwerk Outlet 2020

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sterkte Luc en alle medewerkers!
Wacht gewoon rustig af
Een oplossing komt er wel, eerst de wonden likken en tot rust komen

Dit is echt zwaar klote. Heel erg bedankt voor alle mooie acties dit jaar. Dan volgend jaar maar genieten. Grootste deel van de bestellingen ga ik gewoon laten staan.

Zo zonde dit! Jullie hadden weer hele mooie acties dit jaar, bedankt hiervoor. Ik wil mijn bestellingen graag laten staan tot volgend jaar. Succes de komende tijd!

Vuurwerk brengt vreugde, warmte en moed in donkere tijden. De traditie van het verjagen van boze geesten en hopen op voorspoed komt al uit de Tang-dynastie (618-907 na Chr.) We hadden graag juist dit vervelende jaar vol tegenslagen en teleurstellingen afgesloten met vuurwerk om een beter 2021 in te luiden.

Jullie kennen het gevoel. Een passie die niet alleen heerst op 31 december, daar leef je een heel jaar naar toe. Op 1 januari bekijk je de filmpjes, ben je alweer bezig met je show voor over 364 dagen. Je zoekt alweer naar aanbiedingen, gaat naar Las Fallas de Valancia, de Zena Trophy, Adelfia, het vuurwerkfestival Scheveningen en eigenlijk iedere show in de omgeving.

Dit hele jaar was gewoon moeilijk voor iedereen en ook de mooiste en gezelligste tijd van het jaar zal anders zijn dan we willen. Maar tegenslagen en teleurstelling zijn inspiratie en motivatie voor verbetering. Betere tijden komen er weer aan en volgend jaar vieren we weer samen, met elkaar, met vuurwerk!

Wij staan voor het beste vuurwerk, tegen outlet prijzen. Dat hebben we altijd gedaan en zullen we altijd blijven doen. Dat doen we voor jullie, maar ook mét jullie. Samen zullen we ons in blijven zetten voor een veilige traditie en de mooiste hobby die er is.

Wij hopen dat jullie de orders van dit jaar willen laten staan voor volgend jaar en zo ook ons te helpen door deze tijd. Iedere klant zal een mail ontvangen en wij verzoeken jullie deze te beantwoorden met een keuze uit:

• Order laten staan voor volgend jaar;
• Order afhalen bij onze één van onze winkels in Duitsland (Meppen of Osnabrück);
• Een voucher ter waarde van de bestellingen;
• Restitutie (afhankelijk van de compensatie die wij ontvangen).

Luc, John, Sven en alle andere teamleden van Vuurwerk Outlet

Mogen jullie nog wel vuurwerk aanbieden op dit moment voor komend jaar, maw gaan de acties gewoon door zodat wij alvast kunnen bestellen voor komend jaar? Of mag dat pas weer vanaf 1 januari? Lijkt mij namelijk wel mooi om te kunnen blijven bestellen, houd je toch een beetje het december gevoel en steunen wij tegelijkertijd de outlet ook weer!

Sterkte heren! Ik laat mijn bestellingen voor volgend jaar staan! Gaan jullie de laatste 3 dagen ook cat 1 verkopen? Kunnen we toch een tripje naar haulerwijk maken!:handsup:

Bedankt voor de snelle en heldere uitleg op dit forum Mooi verwoord ook hoe jullie als vuurwerkverkopers het gevoel feilloos weergeven hoe dit allemaal speelt. Het gaat inderdaad niet om die ene dag, je bent er in principe het hele jaar mee bezig.

Ik wacht rustig de mail af en heb daarbijook in mijn achterhoofd hoe ik jullie het beste kan helpen. Maar is dat door het bestelde vuurwerk af te halen in Duitsland (minder voorraad) of deze te laten staan voor volgend oud & nieuw? (wat is de meerwaarde voor jullie daar aan?) Restitutie is 100 % NO GO.

Goed bezig allemaal!
Sterkte toppers!!

Dit jaar bestellen nog via: www.toschpyro.com

Onze webshops gaan volgend jaar weer los

Mogen jullie nog wel vuurwerk aanbieden op dit moment voor komend jaar, maw gaan de acties gewoon door zodat wij alvast kunnen bestellen voor komend jaar? Of mag dat pas weer vanaf 1 januari? Lijkt mij namelijk wel mooi om te kunnen blijven bestellen, houd je toch een beetje het december gevoel en steunen wij tegelijkertijd de outlet ook weer!

Wij hopen dat jullie de orders van dit jaar willen laten staan voor volgend jaar en zo ook ons te helpen door deze tijd. Iedere klant zal een mail ontvangen en wij verzoeken jullie deze te beantwoorden met een keuze uit:

• Order laten staan voor volgend jaar;
• Order afhalen bij onze één van onze winkels in Duitsland (Meppen of Osnabrück);
• Een voucher ter waarde van de bestellingen;
• Restitutie (afhankelijk van de compensatie die wij ontvangen).

Ik heb hier toch wel enige moeite mee. In een email met als titel "Vuurwerk bestellen zonder zorgen en veilig afhalen" die ik op 6 november van jullie kreeg schrijven jullie:

Wij zullen het bestelde vuurwerk volgens afspraak uitleveren. Mocht dit onverhoopt toch niet mogen, dan bent u als consument beschermd. Niet door ons uitgeleverde orders, zullen geannuleerd worden. Restitutie, een voucher of met een bonus de order laten staan tot volgend jaar is vanzelfsprekend voor ons.

U kunt dus zonder zorgen uw vuurwerk blijven bestellen!

Hier wordt niet gesproken over een gedeeltelijke restitutie en ook de bonus bij het laten staan van de order is nu verdwenen. Op grond van deze email heb ik 6 november besloten mijn order niet te annuleren. Ik heb zelfs nog overwogen iets meer te bestellen, maar dat uiteindelijk niet gedaan.

Het is maar zeer de vraag of ik in de regio waar ik woon volgend jaar nog vuurwerk mag afsteken, dus eigenlijk is restitutie de enige "veilige" optie voor mij. Het gedeeltelijk restitueren ondanks dat jullie worden gecompenseerd (en de producten natuurlijk nog gewoon hebben), voelt niet helemaal oke.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan