T-rixxer VWC lid 2 jan 2021 #2.121 Ik heb wel oren naar nog wat luchthuilers en wat klein spul, al ben ik bang dat die lockdown nog wel verlengd gaat worden...
Ik heb wel oren naar nog wat luchthuilers en wat klein spul, al ben ik bang dat die lockdown nog wel verlengd gaat worden...
Vuurwerk Almere Haven VWC lid 2 jan 2021 #2.122 T-rixxer zei: Ik heb wel oren naar nog wat luchthuilers en wat klein spul, al ben ik bang dat die lockdown nog wel verlengd gaat worden... Klik om te vergroten... Inmiddels heb ik Cat1 open gezet eind januari dan ophalen OP=OP Het is van alles wat en heel beperkt beschikbaar ik ga de laatste zaterdag van Januari dan even open. Dennis
T-rixxer zei: Ik heb wel oren naar nog wat luchthuilers en wat klein spul, al ben ik bang dat die lockdown nog wel verlengd gaat worden... Klik om te vergroten... Inmiddels heb ik Cat1 open gezet eind januari dan ophalen OP=OP Het is van alles wat en heel beperkt beschikbaar ik ga de laatste zaterdag van Januari dan even open. Dennis