[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt Dennis, voor de heldere en snelle communicatie. Voor nu fijne dagen, en hopelijk hebben we komend jaar weer iets om naartoe te leven!

Liggen er veel Funke artikelen in Naarden?
En de bevoorrading daar wel beter dan bijvoorbeeld een Aldi omdat je het zelf bij vult Dennis?

Fijne feestdagen vuurwerk Almere haven, Bedankt voor de veelvoudige mooie aanbiedingen dit jaar. op naar een Mooi vuurwerkseizoen. Mijn complimenten voor de goede en snelle communicatie.

Beste freaks,

Wat een laatste 7 weken hebben we meegemaakt maar gelukkig kunnen we deze gaan afsluiten.

Verder willen we iedereen bedanken voor het vertrouwen in Vuurwerk Almere Haven in 2020.

De laatste voorraad Cat1 staat inmiddels ook bij de Plus in Naarden en deze samenwerking is ons zeer goed bevallen onderling.

Overmorgen is het 1 januari gelukkig en zitten we in 2021 hier gaan we weer een leuk jaar van maken.

Iedereen een fijne jaar wisseling en een gezond 2021 van het hele team van Vuurwerk Almere Haven.

Laatst bewerkt:
Jij bedankt Dennis, en het team, voor de inzet en creatieve acties door het jaar heen, en vooral de laatste weken. Je hebt een sterk staaltje ondernemerschap laten zien! Vond het leuk om toch nog even bij je langs te gaan voor wat Cat. 1. De beste wensen voor jullie, tot volgend jaar en maak er een mooie jaarwisseling van!

Dennis en team jullie ook een hele fijne jaareisseling. Omdanks alle tegenslagen hebben jullie met creatieve oplossingen toch nog een hoop mensen blij kunnen maken met cat1.

Ben benieuwd hoe snel jullie shop weer online is met mooie F2 aanbiedingen

Dennis,

Hopelijk kunnen we volgend jaar wel al onze mooie spulletjes afhalen. Helaas voor nu is het niet anders.

Jij en je crew bedankt voor een jaar vol mooie aanbiedingen. Volgend jaar zie je mij verschijnen.

En wie weet pakken we nog wat leuke aanbiedingen mee als die er komen.

Fijne Jaarwisseling gewenst

Team Vuurwerk Almere Haven jullie ook de beste wensen. Als ik zag wat er hier gisteren in in het dorp de lucht in is gegaan begint het toch weer serieus te kriebelen. Dus kom maar op met die mooie F2 aanbiedingen.

Had zelf ook nog wat over en iets over 12 gefakkelt.

Beste freaks

Ik heb een vraag wij hebben nog 2 volle karton luchthuilers liggen van Funke in geel en groen.

Is hier nog behoefte aan dan wil ik deze na de Lock Down eventueel uitleveren op een zaterdag ?

Mijn idee is om even de shop open te zetten met CAT1 een paar dagen heb ook nog wat losse artikelen liggen van 1 tot 5 artikelen dan zet ik deze ook open voor die dag.

Ik wilde deze namelijk niet neerleggen in het schap bij de supermarkt.

Ik zal dan een Freak prijs morgen er van maken en OP=OP voor de snelle beslisser.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan