[Freakactie 2020] Haokan Fireworks MEGA UITVERKOOP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt mijn dochtertje vandaag toch nog blij gemaakt met een hele tas cat 1 vuurwerk.
Op naar volgend jaar inderdaad.

Helaas is de site gesloten maar als ik zie wat er nu alweer op staat . Kunnen weer het nodige bestellen in 2021

Helaas is de site gesloten maar als ik zie wat er nu alweer op staat . Kunnen weer het nodige bestellen in 2021

Met alle respect, maar ik zie nergens op de site andere categorieën staan dan categorie 1? Heb je misschien problemen met cachegeheugen dat je nog een oudere versie van de site ziet? Zie al wel dat er een banner staat met februari open. Ben benieuwd of ik mij dan kan inhouden om niet te gaan bestellen.

Met alle respect, maar ik zie nergens op de site andere categorieën staan dan categorie 1? Heb je misschien problemen met cachegeheugen dat je nog een oudere versie van de site ziet? Zie al wel dat er een banner staat met februari open. Ben benieuwd of ik mij dan kan inhouden om niet te gaan bestellen.

Nee hoor staan zelfs producten op die terug in de verkoop komen door annuleringen

Bij mij staat inderdaad een banner met februari open, maar de website lijkt alweer gevuld te zijn. Kan al heel veel producten zien. Als ik doorklik staat bij een deel dat de webshop dicht is, bij een ander deel staat Let op! Alleen beschikbaar vanaf 29-12-2020 12:00. Wellicht een extra vroege freak actie :angel: Hoop doet leven :rolleyes: Even afwachten dus.

Ik denk dat je via die links uitkomt op pagina's die eigenlijk op verborgen staan, normaal gesproken zou je op een categorie klikken en daarmee op die link klikken. Maar nu kan je alleen direct via de link op zo'n pagina komen.

Ik kom er ook gewoon via de home page. Vandaag zijn er weer een aantal producten bij gekomen ook.

Ik moet zeggen dat als alle producten die er nu op staan inderdaad aangeboden gaan worden ik met 100% zekerheid hier een leuke bestelling ga doen zodra de webshop open gaat! Staan een paar dingen tussen die ik erg graag wil hebben volgend jaar :D

Is dit een nieuwe soort kruitstress overigens? :bonk:

Blij als we weer kunnen bestellen!
Dit jaar helaas niets, maar hopelijk kunnen we het dubbel en dwars goed maken volgend jaar!
Allemaal een gezond en gelukkig 2021!

De beste wensen

De beste wensen

Voor iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar.
Laten we hopen dat dit jaar met z'n allen kunnen genieten van het vuurwerk.
Het was voor Haokan zeker niet makkelijk met het vuurwerkverbod en ben er tot vandaag toe elke dag mee bezig geweest om alles goed op te lossen.
Op een paar mensen na (die niet te bereiken zijn) heeft iedereen die zijn geld terug wilde hebben ook zijn geld terug op zijn bankrekeningnummer.
Ik wil ook iedereen bedanken voor de bemoedigende mails en telefoontjes.
Een paar klanten waren wat onvriendelijker en vonden het blijkbaar nodig om vervelende mails te sturen.
Ik denk dat iedere vuurwerkwinkel alles netjes met zijn klanten wil oplossen.
Het vuurwerkverbod heeft een flinke impact gehad voor iedere winkelier
De compensatie van de overheid moeten we nog tot maar/april wachten.
Zoals jullie in de webshop kunnen zien staat hij weer goed gevuld en alles wat nu online staat komt ook weer in de verkoop.
Ik denk dat de shop in februari weer online komt.
Laten we het afgelopen jaar achter ons en (hopelijk)aan een nieuw mooi vuurwerkjaar weer beginnen.
Gr. Jo

Hoi Jo jij ook de beste wensen, Top om te lezen dat je waarschijnlijk in feruari de shop alweeer open gooit, ik zit er in ieder geval klaar voor om te bestellen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan