[Freakactie 2020] Haokan Fireworks MEGA UITVERKOOP

Status
Niet open voor verdere reacties.
De 40 miljoen compensatie is ook niet bedoelt voor terruggaves van geld, maar voor opslag en transport van niet verkocht vuurwerk.
Ik wil nu ook duidelijkheid wat betreft terugbetaling van mijn aankopen.
Nogmaals kan er niet worden voldaan aan onze overeenkomst. Dit buiten schuld van verkoper om, maar juridisch heb ik 100 procent recht op annulering en restitutie van reeds gedane betalingen.

Wat is er met jou gebeurd? Geen echte freak meer?

Alian op 2 november: Nou nou, echte freaks gaan niet massaal hun geld terugvragen, echte freaks proberen hun vuurwerkwinkel toch overeind te houden, of heb ik het mis?
Mijn bestelling mag absoluut naar volgend jaar doorgeschoven worden indien er een verbod komt dit jaar.
Dan heb ik volgend jaar een nog grotere collectie.
En als mensen boos willen zijn, wees dan boos op de overheid.
Een beetje loyaliteit kan wel of niet?
Anders volgend jaar lekker pas kopen tijdens de 3 verkoopdagen

Nee, niet meer haha.. Nee een vriend van me is naar China vertrokken voor de komende 2 jaar. Dus de bedoeling is nu om daar oud en nieuw te vieren met de vriendengroep, dus ik kan het helaas niet doorschuiven..

Nee, niet meer haha.. Nee een vriend van me is naar China vertrokken voor de komende 2 jaar. Dus de bedoeling is nu om daar oud en nieuw te vieren met de vriendengroep, dus ik kan het helaas niet doorschuiven..

Klinkt als bs hahaha. Je bent gewoon bang dat het volgend jaar definitief verboden wordt en je helemaal niets terugkrijgt. :bonk:

Haokan Vuurwerk

Haokan Vuurwerk

Ik wil iedereen bedanken die zijn bestelling heeft doorgeschoven.
Voor diegene die zijn geld liever terug wilde hebben.
Er is zojuist een nieuwsbrief verstuurd en er is begonnen met de overmakingen.

Een kleine uitleg waarom het toch nog even heeft geduurd met de uitbetaling.
Ik ben verantwoordelijk voor iedereen die liever zijn geld terug wil hebben maar ik ben ook verantwoordelijk voor iedereen die zijn bestelling naar volgend jaar heeft doorgeschoven.
Het complete financiele plaatje moest eerst helemaal duidelijk zijn en daarom heb ik gewacht met uitbetalen.
In ieder geval bedankt voor het begrip en geduld.

In de webshop van Oisterwijk kan je nog steeds CAT1 bestellen er is een grote voorraad je kan natuurlijk ook gewoon langs de winkel komen bekijk in de shop voor de openingstijden.
Wil je liever een afspraak maken buiten de openingsdagen dan kan je me bellen of mailen.

WWW.HAOKANVUURWERK.NL

Ik wil iedereen bedanken die zijn bestelling heeft doorgeschoven.
Voor diegene die zijn geld liever terug wilde hebben.
Er is zojuist een nieuwsbrief verstuurd en er is begonnen met de overmakingen.

Een kleine uitleg waarom het toch nog even heeft geduurd met de uitbetaling.
Ik ben verantwoordelijk voor iedereen die liever zijn geld terug wil hebben maar ik ben ook verantwoordelijk voor iedereen die zijn bestelling naar volgend jaar heeft doorgeschoven.
Het complete financiele plaatje moest eerst helemaal duidelijk zijn en daarom heb ik gewacht met uitbetalen.
In ieder geval bedankt voor het begrip en geduld.

In de webshop van Oisterwijk kan je nog steeds CAT1 bestellen er is een grote voorraad je kan natuurlijk ook gewoon langs de winkel komen bekijk in de shop voor de openingstijden.
Wil je liever een afspraak maken buiten de openingsdagen dan kan je me bellen of mailen.

WWW.HAOKANVUURWERK.NL
Kan het kloppen dat ik nog geen mail heb ontvangen hierover?

Ik heb je gemaild dat mijn bestelling doorgeschoven kan worden naar volgend jaar, alleen nog geen reactie of nieuwe mail gehad.

Webshop en winkels dicht

Webshop en winkels dicht

Met de nieuwe lockdown regels is het niet toegestaan om een pick-up point te maken.
Dus voor nu zit dit K*T jaar erop.
Volgend jaar weer met goede moed verder.

Gr. Jo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan