[Freakactie 2020] De Driesprong Vuurwerk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
in verband nu met het coronavirus in combinatie met natuurlijk fysiek je bestelde spullen afhalen. Is het mogelijk om de afhaaltijden voor de freakbestellingen wat soepeler te maken, bijvoorbeeld later in de avond of de 29e om 00.00 zoals bij andere freakshops? Dat lijk mij handig met het verspreiden van de drukte en met die tijden pak je ook weer een extra groep mensen hier op het forum die dat soort tijden liever hebben.

We zijn momenteel bezig met een heel corona plan. Hier gaan we volgende week verder mee aan de slag om deze verder uit te werken. Momenteel staan er erg weinig mensen per blok ingedeeld.Nog niet eens de helft van het aantal van vorig jaar. Later in de avond is bij voorbaat geen optie aangezien deze blokken bij ons normaliter nog voller zitten dan de ochtend blokken.
De optie om eventueel de nacht open te gaan is het overwegen waard maar brengt ook een hoop hoofdbrekens mee. We werken de afhaaldagen met zo'n 40 a 50 man personeel om alles geolied te laten verlopen.

We werken de afhaaldagen met zo'n 40 a 50 man personeel om alles geolied te laten verlopen.

Vorig jaar waren jullie toppie. Binnen 5 minuten was mijn bestelling gehaald na het inleveren van mijn bonnen. 10 min. later reed ik het terrein weer af. Mogelijk had dit ook te maken dat ik de twee in de rij stond toen de zaak open ging.

Al 2 jaar koop ik bij de Driesprong. De service is top en ondanks de lange rij afgelopen jaar was ik zo weer weg.

@Katan Specials; megavet! Maar.....het is voor mij dubben, de special 4 of de Geisterblitz....omdat jullie scherp zijn in de prijzen wacht ik tot dat de Geisterblitz er is.

Dik respect voor de topcollectie die jullie hebben!!

Gisteravond bij de demo van Mania geweest en eergisteren bij die van Rubro.

De demo van Rubro viel tegen maar bij die van Mania zaten enkele leuke, vernieuwende producten zoals de triple stage en de black dandy.

Aanraders in mijn ogen.

Gisteravond bij de demo van Mania geweest en eergisteren bij die van Rubro.

De demo van Rubro viel tegen maar bij die van Mania zaten enkele leuke, vernieuwende producten zoals de triple stage en de black dandy.

Aanraders in mijn ogen.

We gaan hier ook weer een mooi lijstje van maken ja :)
Zaten zeker weer wat toppers bij!

Jahh mythologie box!! Hopen op een leuk openings prijsje en andere magnun produ ten

Toevallig ook geisterblitz of mania producten?

@De Driesprong. Kunnen jullie wat meer info geven over The Final Exodus box?
Op internet is er geen beeldmateriaal te vinden namelijk?
Is het een i shape box of waaier?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan