[Freakactie 2019] Vuurwerkperdoos / Valk Vuurwerk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ps alle mensen die mij middels pb bericht hebben ,hebben ook allen antwoord gehad op zijn of haar vragen.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Ik weet niet of het mogelijk is hoor, maar is het mogelijk om de Detonation box van Vuurwerktotaal toe te voegen. Voor de juist prijs schaf ik er meteen 2 aan ;-).

Kan er een combideal worden gemaakt van de Evo Limited 1 t/m 3 boxen ?

En wordt er nog gereageerd op mails die vorige week zijn verstuurd naar het valkvuurwerk mailadres? heb namelijk nog niks gehoord .

Kan er een combideal worden gemaakt van de Evo Limited 1 t/m 3 boxen ?

En wordt er nog gereageerd op mails die vorige week zijn verstuurd naar het valkvuurwerk mailadres? heb namelijk nog niks gehoord .

Ook naar deze combi zullen wij gaan kijken.
Wat betreft de mail ,zoals je kan verwachten stond de telefoon en de mail in de laatste 2 weken rood gloeiend ,dit zelfde geld voor de eerste week van januari en aangezien wij de eerste week gesloten waren (ivm alles weer opruimen en balans opmaken) kan het dus nog even duren voor alles beantwoord zal zijn, dus je geduld zal beloont worden ik vraag je dus alleen daarin nog even je geduld te bewaren .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Wij staan natuurlijk altijd open voor suggesties zodat wij kunnen kijken wat wij hier in zouden kunnen betekenen.
Goed om te weten :)

Vorig jaar stond er bijv de Evo Serenity tussen. Prachtbak! Die mag er wel weer bij ;)
Idem voor de Tsunamibox.
Meer Evo en Pangu is altijd goed overigens :)

En bij de karton-acties wat mooie fluitcakes per doos toevoegen als dat kan, zoals Concerto Rosso, Return of the Phoenix, Wicked Whistle, Zena Whistle Ti-Cloud (waaier), Raw Whistler, The Gunner, Bora Bora, Tropic Scream, Wiz Streak, Three Stage Trouble, etc etc. We laten ons graag verrassen heheh.

Dit jaar hier weer bestellen. Was een stukje rijden, maar het zeker waard! Eerste bestelling komt er snel aan!

nieuwsgierigheid: wat is het verschil met de 2018 batch en andere jaren?

De 2018-batch bevat louter salvo-cakes, als het goed is. In het verleden bestond een karton uit schot voor schot-cakes en finalecakes (all at once). Op de site staat laatstgenoemde versie nog beschreven, vandaar mijn vraag.

De goedkoopste knal cake van Nederland en België! De eerste variant schiet zoals op het filmpje, de 2e variant ramt alles er in 1x uit!!

Prijs per 2 stuks 1 normaal , 1 finale .

16 STUKS PER DOOS

@subarufreak: wellicht goed om de beschrijving aan te passen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan