subarufreak
VWC lid
Trouwens hebben jullie nog Junks liggen?
Deze zijn helaas compleet uit verkocht .
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Trouwens hebben jullie nog Junks liggen?
@subarufreak: ook ik zou graag zien dat het door mij bestelde karton Delicious Thunders de 2018-variant betreft.
Ik weet niet of het mogelijk is hoor, maar is het mogelijk om de Detonation box van Vuurwerktotaal toe te voegen. Voor de juist prijs schaf ik er meteen 2 aan.
Kan er een combideal worden gemaakt van de Evo Limited 1 t/m 3 boxen ?
En wordt er nog gereageerd op mails die vorige week zijn verstuurd naar het valkvuurwerk mailadres? heb namelijk nog niks gehoord .
Grrr 2 uur rijden voor mij
Maar de prijzen zijn super, ik twijfel en twijfel![]()
Goed om te wetenWij staan natuurlijk altijd open voor suggesties zodat wij kunnen kijken wat wij hier in zouden kunnen betekenen.
@subarufreak: ook ik zou graag zien dat het door mij bestelde karton Delicious Thunders de 2018-variant betreft.
nieuwsgierigheid: wat is het verschil met de 2018 batch en andere jaren?@subarufreak: ook ik zou graag zien dat het door mij bestelde karton Delicious Thunders de 2018-variant betreft.
weet je toevallig ook of dit de all at once zijn?
Ook al is het 2 uur rijden, met deze prijzen ben ik echt van plan dit jaar meerdere bestellingen te plaatsen.
nieuwsgierigheid: wat is het verschil met de 2018 batch en andere jaren?