Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Shit, deze dus over het hoofd gezien. Was wel weer suffe verrassing vanochtend en raar dat je hier €15-€17,50 betaalt voor 'n lullig pruttelpakketje dat voor een tientje in de Aldi ligt... Sowieso op de site volgend jaar correct vermelden? Thanks. Verder alles gewoon toppie hoorMeterpakket is cat1
Wat voor creatieve manier ?Vanmorgen mijn bestelling opgehaald om 9.00 uur in plaats van 1.00 uur in Haulerwijk helaas kwam er net controle binnen, een politieagent en een controleur.
Aangezien mijn zwager en ik samen boven de 50 kilo zaten was het even wachten en we tot een creatieve manier hadden bedacht om toch alles in 1 rit mee te krijgen.
Tot service en tot volgend jaar.
Alleen het kruit meegenomen��Wat voor creatieve manier ?
Vanavond mijn bestelling in haulerwijk opgehaald,heb ongeveer een uur staan wachten dus dat viel mee.
bestelling was geheel compleet op de special 5 na,is vervangen door de rave box(afwachten maar kan er mee leven)
maar puntje van kritiek,ik bestel de special 5 in juni...dan kan je toch wel zorgen dat je die voor de VOORbestellingen op voorraad hebt?andere vestigingen hebben hem nog wel zag ik net dus ja..
Maar verder niets aan te merken en tevreden.
Heb ook genoten van de vitrinekast met al die oude knallers,de meeste heb ik goede herinneringen aan vanuit mijn jeugd...leuk om dat spul weer eens in het echt te zien,en ik wou dat bepaalde dingen uit die tijd zoal grondbloem/jumping jack enzovoorts weer net zo op de markt kwamen.