[Freakactie 2019] Vuurwerk Outlet Haulerwijk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoorde net in Vierhuizen dat ze begonnen waren met alles te verzetten, qua bestelling. Maar afgelopen dinsdag was de nacht verkoop vergunning toch goedgekeurd. Dus daarna gestopt met verplaatsen :) als ik het zo goed vertel.

Dit jaar alles weer besteld in Haulerwijk, na een telefoontje uiteindelijk verplaatst naar Roden. Was daar om 0.00uur en reed 0.10 weer weg. Top locatie ook dit. Heren van de outlet, wederom bedankt weer voor dit jaar. Succes en tot volgend jaar!!

Net terug uit Haulerwijk. Was gelukkig niet druk. Helaas stond mijn bestelling nog niet klaar en moest nog bij elkaar geraapt worden. Bij controle bleek een kwart nog niet klaar gezet. De HFF Forcebox was er niet meer. Hiervoor in de plaats de 1.2” Glitter Willow 2 Colorz gekregen. Erg blij met de vervanger.

Al met al weer een leuke ervaring Outlet bedankt en tot het nieuwe seizoen :handsup:

Vanochtend in Groningen was ik vrijwel alleen in de zaak, stond praktisch al klaar. Bedankt voor de mooie acties en de goede service! Voor mn eerste freakjaar dik tevreden. Nog goede verkoopdagen gewenst en tot volgend jaar!

Vorige week gebeld dat mijn bestelling om 00.00 in haulerwijk op een andere locatie ( roden ) opgehaald kon worden
Alles stond netjes klaar en vriendelijke medewerkers
T was echt inpakken en wegwezen zo snel als t ging
Mijn complimenten !!

Vorige week gebeld dat mijn bestelling om 00.00 in haulerwijk op een andere locatie ( roden ) opgehaald kon worden
Alles stond netjes klaar en vriendelijke medewerkers
T was echt inpakken en wegwezen zo snel als t ging
Mijn complimenten !!

Meterpakket is cat1
Shit, deze dus over het hoofd gezien. Was wel weer suffe verrassing vanochtend en raar dat je hier €15-€17,50 betaalt voor 'n lullig pruttelpakketje dat voor een tientje in de Aldi ligt... Sowieso op de site volgend jaar correct vermelden? Thanks. Verder alles gewoon toppie hoor :thumbup: maar ik ben nou eenmaal berucht als meterpakkettenmierenneuker :D

Vanmorgen mijn bestelling opgehaald om 9.00 uur in plaats van 1.00 uur in Haulerwijk helaas kwam er net controle binnen, een politieagent en een controleur.
Aangezien mijn zwager en ik samen boven de 50 kilo zaten was het even wachten en we tot een creatieve manier hadden bedacht om toch alles in 1 rit mee te krijgen.

Tot service en tot volgend jaar.

vorig jaar was het rommelig en liep het niet zo lekker.. dit jaar heb ik niks te klagen! kopers gaven goed advies en ik heb zelfs korting ontvangen op mijn bij bestelling. erg bedankt voor de goede service dit jaar :thumbsup:

Vanmorgen mijn bestelling opgehaald om 9.00 uur in plaats van 1.00 uur in Haulerwijk helaas kwam er net controle binnen, een politieagent en een controleur.
Aangezien mijn zwager en ik samen boven de 50 kilo zaten was het even wachten en we tot een creatieve manier hadden bedacht om toch alles in 1 rit mee te krijgen.

Tot service en tot volgend jaar.
Wat voor creatieve manier ?

Afgelopen nacht bestelling op gehaald in Groningen. 0.15 stond ik binnen, 0.20 was ik weer buiten. Was prima geregeld, alles stond netjes klaar! Dank voor de mooie acties en succes nog met de verkoop de komende dagen.

Vanavond mijn bestelling in haulerwijk opgehaald,heb ongeveer een uur staan wachten dus dat viel mee.
bestelling was geheel compleet op de special 5 na,is vervangen door de rave box(afwachten maar kan er mee leven)
maar puntje van kritiek,ik bestel de special 5 in juni...dan kan je toch wel zorgen dat je die voor de VOORbestellingen op voorraad hebt?andere vestigingen hebben hem nog wel zag ik net dus ja..
Maar verder niets aan te merken en tevreden.
Heb ook genoten van de vitrinekast met al die oude knallers,de meeste heb ik goede herinneringen aan vanuit mijn jeugd...leuk om dat spul weer eens in het echt te zien,en ik wou dat bepaalde dingen uit die tijd zoal grondbloem/jumping jack enzovoorts weer net zo op de markt kwamen.

Laatst bewerkt:
Het was gister weer een eindje rijden naar Haulerwijk maar ook dit jaar was het weer top, lijst afgeven en met 20 minuten zat ik al weer in de auto op weg naar het volgende adres. Top geregeld!

Vanavond mijn bestelling in haulerwijk opgehaald,heb ongeveer een uur staan wachten dus dat viel mee.
bestelling was geheel compleet op de special 5 na,is vervangen door de rave box(afwachten maar kan er mee leven)
maar puntje van kritiek,ik bestel de special 5 in juni...dan kan je toch wel zorgen dat je die voor de VOORbestellingen op voorraad hebt?andere vestigingen hebben hem nog wel zag ik net dus ja..
Maar verder niets aan te merken en tevreden.
Heb ook genoten van de vitrinekast met al die oude knallers,de meeste heb ik goede herinneringen aan vanuit mijn jeugd...leuk om dat spul weer eens in het echt te zien,en ik wou dat bepaalde dingen uit die tijd zoal grondbloem/jumping jack enzovoorts weer net zo op de markt kwamen.

Bij mij hetzelfde verhaal , special 5 was "op" en kreeg de rave als vervanging.
Achteraf wel blij mee, had al best veel crackling in de collectie maargoed wel vreemd als je zo vroeg heb besteld en de eerste dag afhaalde en het op is....

Mijn eerste ervaring met Vuurwerk Outlet. Ben gisteren in de vestiging Vierhuizen geweest en daar was rond 7 uur echt niets te doen. Bestelling stond al klaar, echter niet compleet. Dat de Memorial Shot niet zouden worden geleverd, was bekend. Dat de X-treme fan niet geleverd is (besteld op 4 januari 2019) was toch een tegenvaller. Jammer dat dit wordt afgedaan met afkeur, terwijl de hele x-treme line uitloop is. Kon zelf een vervanger uitzoeken, alleen wel tegen de decemberprijzen. Dus gekozen voor mijn geld terug.

Onder het genot van een bakje koffie nog lekker over de ontwikkelingen gehad. Mooi om te horen dat er nog steeds ondernemers zijn die denken in termen van uitbreiden (winkel en activiteiten) in deze tijd, waarin een hetze tegen consumentenvuurwerk wordt gevoerd.

Op weg naar huis nog een belletje gehad over wat er bij de conculega gaande was. Duss… trek je plan.

Samenvattend: Snel geholpen door mensen met een vuurwerkhart waarbij je niet een nummer bent :)

Succes nog met de resterende verkoopdagen

Gisteren om 1:30 mijn vuurwerk opgehaald in Groningen. we waren er samen met een andere bestelling. Gezellig een praatje gemaakt met het leuke team. Helaas was mijn friday cake deal niet geleverd in Groningen van Haulerwijk waardoor ik de Transbomber en 3 pakken TurboClash rockets mocht uitzoeken (Luc goed opgelost). Volgend jaar weer op het lijstje als julllie weer goede aanbiedingen hebben :).

Gistermorgen in haulerwijk geweest het duurde ongeveer een half uurtje tot dat mijn bestelling klaargemaakt was 100% compleet! waarschijnlijk had dat half uurtje met tellen te maken omdat ik 1 van de 2 kartons delicious thunders los meekreeg:handsup: Verkoper hielp zelfs de spullen in de auto te zetten Top service:thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan