[Freakactie 2019] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oeh zou mooi zijn,

Nu de f3 definitief verboden wordt een knallende laatste korting erop? :sad:

Hoi vuurwerkboy023

Wij zullen geen actie meer doen op dit moment we werken met de voorraad die we nu hebben tot 15-10-2019.

Ook zitten er veel tijdblokken vol en de bunkers en alle leveringen die zijn ook al geregeld.

Ik heb tevens nog maar een beetje Single Shots vrij beschikbaar op 28-12.

Dus wil je nog extra inkopen het kan maar Op=Op

Www.vuurwerkalmerehaven.nl

Beste mede freaks,

Door een aantal grote onverwachte financiële tegenvallers ben ik helaas genoodzaakt een klein deel van mijn collectie annuleren. De meesten van jullie die het lijstjes topic volgen weten dat ik een aanzienlijke lijst heb waaruit ik een selectie heb gemaakt wat ik van de hand zou willen doen. Omdat het voor Dennis een complete logistieke nachtmerrie word heb ik na goed overleg de kans gekregen mijn selectie in dit topic aan te bieden. Er zijn echter wel een aantal spelregels aan verbonden:

Bij interesse kan je mij een pm sturen voor de producten waar je interesse in hebt met de prijs die je er voor over hebt.
Afhalen kan alleen de 28e tussen 00.00 en 02.00 uur
Betaling vind plaats gelijk na afronding van de deal
Zowel hier als in welk product topic worden er geen prijzen naar buiten gebracht.

Dan nu de selectie waaruit jullie kunnen kiezen:
Noi-Z 2x
Mega Willows
Garden Party 3 ( niet meer beschikbaar)
Fairytail Assortiment (niet meer beschikbaar)
Winternight
Rambam 3.0
Wellington Astroids

Niet alles moet weg maar heb de selectie wat breder gemaakt zodat jullie iets meer keus hebben. Zodra ik het benodigde bedrag bij elkaar hebt komt dit aanbod te vervallen en zal ik dit gelijk posten in dit topic

MagicSjefke

Laatst bewerkt:
Balen man! Maar super dat Dennis dit als oplossing aandraagt! Ik hoop dat er mensen zijn die je kunnen helpen!

Balen man! Maar super dat Dennis dit als oplossing aandraagt! Ik hoop dat er mensen zijn die je kunnen helpen!

Ja is zeker balen maar ben Dennis ook echt dankbaar dat hij meedenkt in deze situatie. Zitten een aantal leuke boxen tussen dus hoop dat ik snel uit de shit ben

Beste mede freaks,

Door een aantal grote onverwachte financiële tegenvallers ben ik helaas genoodzaakt een klein deel van mijn collectie annuleren. De meesten van jullie die het lijstjes topic volgen weten dat ik een aanzienlijke lijst heb waaruit ik een selectie heb gemaakt wat ik van de hand zou willen doen. Omdat het voor Dennis een complete logistieke nachtmerrie word heb ik na goed overleg de kans gekregen mijn selectie in dit topic aan te bieden. Er zijn echter wel een aantal spelregels aan verbonden:

Bij interesse kan je mij een pm sturen voor de producten waar je interesse in hebt met de prijs die je er voor over hebt.
Afhalen kan alleen de 28e tussen 00.00 en 02.00 uur
Betaling vind plaats gelijk na afronding van de deal
Zowel hier als in welk product topic worden er geen prijzen naar buiten gebracht.

Dan nu de selectie waaruit jullie kunnen kiezen:
Noi-Z 2x
Mega Willows
Garden Party 3
Fairytail Assortiment
Winternight
Rambam 3.0
Wellington Astroids

Niet alles moet weg maar heb de selectie wat breder gemaakt zodat jullie iets meer keus hebben. Zodra ik het benodigde bedrag bij elkaar hebt komt dit aanbod te vervallen en zal ik dit gelijk posten in dit topic

MagicSjefke

Wij zullen zorgen dat je naam op het artikel staat en klaar staat MagicSjefke zal ons de namen of naam en artikelen doorgeven en wij zorgen dat alles netjes klaar staar.
Ik ben er zelf ook in nacht

Dennis

Even nog een aanvullend bericht. Er hebben zich inmiddels een aantal freaks gemeld met interesse waarvoor dank. Ik wil ook best een beetje verlies nemen op de aangeboden artikelen maar ik ben geen sinterklaas. Er worden bedragen geboden die heb ik vroeg in het jaar tijdens de freak acties nog niet gezien.

Dus svp doe een reëel bod

Even nog een aanvullend bericht. Er hebben zich inmiddels een aantal freaks gemeld met interesse waarvoor dank. Ik wil ook best een beetje verlies nemen op de aangeboden artikelen maar ik ben geen sinterklaas. Er worden bedragen geboden die heb ik vroeg in het jaar tijdens de freak acties nog niet gezien.

Dus svp doe een reëel bod

Tevens is dit idee ook besproken met ons we geven een kans om het op te kopen of wat losse artikelen tegen een prijs in overleg met MagicSjefke.

Tevens wil hij zelfs iets verlies nemen lees ik zojuist.

Maar als het niet gaat lukken dan zullen wij de artikelen retoer nemen en terug plaatsten in de shop maar die komen niet terug voor lagere prijzen zo als ze worden aangeboden door MagicSjefke aangezien ze pas na 15 okt op de shop komen en de shop dan omgezet is.

Dennis

Jammer dat het zo moet gaan Sjefke,maar mooi dat Dennis er ook in wil meedenken :thumbup:

Ja baal er stevig van maar af en toe lopen zaken nu eenmaal anders. Dat is dus ook de reden dat ik al jaren bij Almere Haven koop. Proberen altijd zoveel mogelijk met de freaks mee te denken.

Ik heb nog wat Snowman van broekhoff de hit dit jaar bij ons en vorig.

Deze is echt breed en gewoon een topper voor de start van een showtje.

Hierbij het filmpje

Bij broekhoff uitverkocht maar bij ons nog een paar leverbaar OP=OP.

De prijs staat onder Bunkeroutlet.

Www.vuurwerkalmerehaven.nl

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan