[Freakactie 2019] Piroshop Arentz Outlet

Status
Niet open voor verdere reacties.
René,

Ontzettend bedankt voor de mooie & sommige unieke spulletjes. Heb er voor zo ver kon van genoten. Uitlevering ging top en ondanks controle toch wat missend mocht ik het toch nog opkomen halen.

Tot aankomende verkoopdagen!

Chapeau!

Rene de beste wensen, uiteindelijk was ik de beruchte zaterdag weer met een uur weg. Dus ik ga absoluut niet klagen, daarom ga ik gewoon weer bestellen.

Hopen op een mooi assortiment!

Gewoon alles in duitsland opslaan en complete bestellingen aanvoeren?!
Volgends mij gebeurde dit al deels, kreeg van de loopjongen te horen dat mijn bestellingen gelopen waren in de bunkers in Duitsland daardoor zat al het kleine spul in omdozen en ook al dicht getaped

Beste allemaal,

Als eerste ons excuus voor de chaotische zaterdag.
Als tweede iedereen de beste wensen.

Door een opeenstapeling van problemen is de uitgifte niet gegaan zoals gepland.
Wij zullen de komende weken gaan kijken hoe we dit beter kunnen doen.
Veel mensen hebben hun unieke uiteindelijk wel gekregen maar andere ook weer niet helaas.
1 van de dingen waar wij problemen door hebben gekregen is het aanbieden/zoeken van unieke producten voor de liefhebber (hierdoor te groot assortiment aan kleinere artikelen).

Ik heb een keer voorbij zien komen waarom wij niet op het forum gereageerd hebben, daar is geen tijd. voor geweest en had voor de zaterdag niks veranderd.

Mochten er verder nog vragen zijn stuur me een pb en dan zal ik proberen ze zo snel mogelijk te beantwoorden.

Gr René en team Piroshop Arentz

Beste wensen René.

Ik heb ook ruim 4,5 uur mogen wachten. Was blij met de speciale items die ik had en heb er zwaar van genoten, maar toch rijst alsnog de vraag :

Ik kreeg de indruk dat er compensatie items uit bestellingen van anderen werden gepakt. Ik had items besteld in de aantallen die op de site werden weergegeven en die waren op moment dat ik mijn bestelling kreeg niet allemaal meer te leveren, terwijl ik besteld had wat de site als maximum aantallen aangaf.

Was er geen optie om de bestellingen in Duitsland volledig klaar te zetten en dan per tijdsblok vanuit Duitsland compleet op te halen en uit te leveren? Daarmee was in mijn optiek dit soort gedoe te voorkomen.

1 van de dingen waar wij problemen door hebben gekregen is het aanbieden/zoeken van unieke producten voor de liefhebber (hierdoor te groot assortiment aan kleinere artikelen).

Ik hoop dat je/jullie een mooie middenweg kunnen vinden komend jaar. Ik zou het zonde vinden als jullie 'mainstream' worden, met een doorsnee assortiment dat bij andere winkeliers ook verkrijgbaar is. Juist het unieke assortiment, was het rijden en wachten dit jaar toch zeker wel waard.

Lijk me beter inderdaad om een selectie maken van de échte toppers en die gewoon groter inkopen. Dus als voorbeeld bij Funke niet alle losse cakes maar gewoon de meest gewilde / populaire cakeboxen en wat losse cakes. De Piromax Titanium Salute is ook erg gewild, als je nou dat product grootschalig importeert en alle andere knalcakes laat. Dat is ook qua F2 salute blokjes het enige wat mensen echt willen.

En van ieder merk zo een beetje een selectie maken en anders alleen per karton als iemand iets écht wilt. En de afhaaltijden gewoon vol zetten als er genoeg mensen dat hebben gekozen. Je hebt niet overal controle over maar op deze manier moet dat al de helft schelen.

Ik zal ook mijn bevindingen maar even hier neerzetten. Heel het jaar zeer goed geholpen door René op het forum en via de mail. Uiteindelijk toch meerdere bestellingen hier gedaan en ik had er ook enorm veel zin om dit op te halen. Eerst naar de demo in Voorst geweest en toen de auto in om iets voor mijn afhaalmoment aanwezig te zijn. Wat er daarna allemaal is gebeurd is hier al vaak genoeg geschreven, dus daar zal ik dan ook niet aan beginnen. Wat mij wel stoorde is de manier waarop de dozen vuurwerk uit de bus werden gesmeten op de grond. Iedereen heeft zijn zuur verdiende centjes hier besteed en dan dat doet toch erg pijn om te zien. Maar goed, uiteindelijk toch nog een aantal schitterende boxen mee kunnen krijgen. Lang niet alles, maar beter iets dan niets.

Ik heb 0 ervaring in de vuurwerkverkoop, maar wellicht is het een idee om voortaan als er iets misgaat de klant op de hoogte houden door even naar de klant toe te lopen of in dit geval even op de toonbank klimmen en een update te geven wat er allemaal aan de hand is. Iedereen had het koud en had honger (sorry René, de oliebollen waren van zeer matige kwaliteit). Koffie apparaat was ook kapot gegaan die dag, dus dat zat er niet in. Wellicht een idee om voor mensen iets te eten en te drinken te regelen, ook al zijn het nootjes en frisdrank/water (hoeft niet luxe/duur).

Overigens wel veel gepraat met andere freaks die hier ook actief zijn vermoed ik. Zo was er een pyrotechnicus waar ik zijn naam niet van weet. Lees jij dit stuur mij even een PM ik heb wel wat vragen voor je als je daar voor open staat. Wij stonden samen te ouwehoeren, roken/vapen buiten en ik kwam jouw koffertje nog terugbrengen die je uit de auto had gepakt om even op te kunnen zitten.

Uiteindelijk zonder probleem het geld teruggekregen, wat netjes geregeld was en enorm genoten van de wel geleverde producten.

René veel succes met het bepalen hoe jullie dit jaar gaan doen met de acties. Ik zal dat topic tot in den treure in de gaten houden.

Oh jee dan sla ik deze winkel over dit jaar. Zat er wel aan te denken maar na dit alles gelezen te hebben pas ik. Al vind ik wel dat geen enkele winkel hun klanten goed op de hoogte houden. Vervangende producten is eerder standaard als uitzondering. Wat raar is wat je hebt wel aan product gekocht en je hoort op het laatste moment pas dat je dan maar wat anders moet kiezen. Eigenlijk slecht dat ze zo met mensen omgaan.

Oh jee dan sla ik deze winkel over dit jaar. Zat er wel aan te denken maar na dit alles gelezen te hebben pas ik. Al vind ik wel dat geen enkele winkel hun klanten goed op de hoogte houden. Vervangende producten is eerder standaard als uitzondering. Wat raar is wat je hebt wel aan product gekocht en je hoort op het laatste moment pas dat je dan maar wat anders moet kiezen. Eigenlijk slecht dat ze zo met mensen omgaan.

Over de eerste dag is inderdaad veel gezegd, maar maandag stond gewoon mij bestelling klaar en met mijn bestelde producten, hier dus een zeer tevreden klant

Ik heb de pxb2419 (salute waaier piromax) niet gekregen (vervangen door de gewone titanium salute) wat niet heel erg was hoor. Maar is deze überhaupt wel geleverd?

Ik heb de pxb2419 (salute waaier piromax) niet gekregen (vervangen door de gewone titanium salute) wat niet heel erg was hoor. Maar is deze überhaupt wel geleverd?

Had hem ook besteld. Maar hij was inderdaad niet geleverd.

Ze kwamen met 1 titanium salute ter vervanging. Waarde +/- €15,-
Dus daar heb ik uiteraard wat van gezegd.
Aangezien de salute waaier €29,- was ongeveer.
Dus heb 2x titanium salute ter vervanging gekregen en geaccepteerd.

Netjes opgelost dus, toppie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan