Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Volgends mij gebeurde dit al deels, kreeg van de loopjongen te horen dat mijn bestellingen gelopen waren in de bunkers in Duitsland daardoor zat al het kleine spul in omdozen en ook al dicht getapedGewoon alles in duitsland opslaan en complete bestellingen aanvoeren?!
Precies dit, ga ook zeker weer bestellen dit jaarRené, ondanks dat het qua afhalen allemaal wat chaotisch verliep heb ik gisteren ontzettend genoten van de mooie producten die ik nergens anders in Nederland had kunnen halen. Bedankt!![]()
Jep heb paar dagen terug nog contact gehad met rene . Een exacte datum hebben ze nog niet maar zal niet meer lang duren.Zijn jullie van plan om dit jaar weer freakacties op te zetten?
Beste allemaal,
Als eerste ons excuus voor de chaotische zaterdag.
Als tweede iedereen de beste wensen.
Door een opeenstapeling van problemen is de uitgifte niet gegaan zoals gepland.
Wij zullen de komende weken gaan kijken hoe we dit beter kunnen doen.
Veel mensen hebben hun unieke uiteindelijk wel gekregen maar andere ook weer niet helaas.
1 van de dingen waar wij problemen door hebben gekregen is het aanbieden/zoeken van unieke producten voor de liefhebber (hierdoor te groot assortiment aan kleinere artikelen).
Ik heb een keer voorbij zien komen waarom wij niet op het forum gereageerd hebben, daar is geen tijd. voor geweest en had voor de zaterdag niks veranderd.
Mochten er verder nog vragen zijn stuur me een pb en dan zal ik proberen ze zo snel mogelijk te beantwoorden.
Gr René en team Piroshop Arentz
wanneer gaat de outlet weer open?
1 van de dingen waar wij problemen door hebben gekregen is het aanbieden/zoeken van unieke producten voor de liefhebber (hierdoor te groot assortiment aan kleinere artikelen).
Oh jee dan sla ik deze winkel over dit jaar. Zat er wel aan te denken maar na dit alles gelezen te hebben pas ik. Al vind ik wel dat geen enkele winkel hun klanten goed op de hoogte houden. Vervangende producten is eerder standaard als uitzondering. Wat raar is wat je hebt wel aan product gekocht en je hoort op het laatste moment pas dat je dan maar wat anders moet kiezen. Eigenlijk slecht dat ze zo met mensen omgaan.
Bij mij was die ook niet geleverd, vervangen voor een waaier van GAOO.Ik heb de pxb2419 (salute waaier piromax) niet gekregen (vervangen door de gewone titanium salute) wat niet heel erg was hoor. Maar is deze überhaupt wel geleverd?
Ik heb de pxb2419 (salute waaier piromax) niet gekregen (vervangen door de gewone titanium salute) wat niet heel erg was hoor. Maar is deze überhaupt wel geleverd?
Deze was helaas niet geleverd door piromaxIk heb de pxb2419 (salute waaier piromax) niet gekregen (vervangen door de gewone titanium salute) wat niet heel erg was hoor. Maar is deze überhaupt wel geleverd?